ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Η ''νέα ενέργεια'' : Πέτρος Ζωγράφος, Πάνος Καμμένος, Μάκης Τριανταφυλλόπουλος, μετά την SIEMENS

Μερικές φορές αδυνατείς να πιστέψεις ότι στην Ελλάδα του 2017 μπορεί να ισχύουν φαινόμενα αυτού του τύπου, τα οποία έχουν λάβει έκταση σε τηλεοπτικό και πολιτικό επίπεδο.

Όντας επιστήμονες, στο αντικείμενό μας, έχουμε μια μακρά ενασχόληση, καθώς και πλήρη ενημέρωση όσων έχουν υλοποιηθεί ερευνητικά, τόσο σε πλανητικό επίπεδο, καθώς και στη δική μας χώρα.
Ο ατζέντης του Πέτρου Ζωγράφου είναι από τη Γλυφάδα
Γνωρίζουμε προσωπικά τον κ. Ζωγράφο, από την περίοδο του ερασιτεχνικού ραδιοφώνου, πριν υπάρξουν ιδιωτικές ραδιοτηλεοράσεις, καθώς και στη συνέχεια κατά την πρώτη φάση ύπαρξης των δημοτικών και ιδιωτικών ραδιοτηλεοράσεων, τις οποίες εμείς χαρακτηρίζουμε πλάνη του κοινωνικού συνόλου.

Είναι σαφές ότι όσα παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, ο κ. Ζωγράφος, έχουν λάβει τεράστια έκταση σε άλλες ανεπτυγμένες χώρες, και αν πράγματι αποτελούσαν τη λύση του ενεργειακού προβλήματος, με χαμηλό κόστος, δεν θα χρειαζόταν να γίνονται πόλεμοι, διότι ειδικά οι ισχυρές οικονομίες, θα είχαν μια δική τους πηγή κατασκευής φτηνής ενέργειας. ( Μπορεί να μου αναφέρετε ότι μέχρι σήμερα κυβερνούν οι λίγοι και διασφαλίζουν τα συμφέροντά τους, και θα έχετε απόλυτα δίκιο, όμως και από την καθαρή ενέργεια μπορούν να κερδίζουν τα ίδια χρήματα.)

Το υδρογόνο, σε καμία περίπτωση δεν είναι χρηστικό για τον μέσο κάτοικο - άνθρωπο του πλανήτη, και ακόμα και να δοθεί η δυνατότητα μαζικής παραγωγής, δεν πρόκειται να υιοθετηθεί από το κοινωνικό σύνολο, διότι εμπεριέχει πολλούς κινδύνους.

Το μαζούτ, η αλλιώς πετρέλαιο, καθώς και τα παράγωγά του, αποτελούν ένα χρηστικό ενεργειακό υλικό, το οποίο δεν ελλοχεύει τους κινδύνους του υδρογόνου, καθώς και τους πολύπλοκους εξοπλισμούς παραγωγής και καταναλώσεως, όμως, για εμάς αποτελεί βρώμικη ενέργεια, και η βασική επένδυση της πολιτείας πρέπει να είναι αποκλειστικά η πράσινη ενέργεια - ηλεκτρική - ηλεκτρονική.

Ο πρώην συνεργάτης του Πέτρου Ζωγράφου, Κυριάκος Παπαντωνίου, χαρακτηρίζει την ανακάλυψη του ως απάτη, καθώς επίσης, επισημαίνει ότι η δοκιμή της περιβόητης συσκευής με τα κατσαρολάκια, τα σωληνάκια, και τις χαρτοταινίες, για την παραγωγή φθηνής ηλεκτρικής ενέργειας, και υδρογόνου, είχε γίνει και πριν από δεκαετίες στην Αφρική, με βασικό στόχο να αποσπάσουν χρήματα για ένα inverter το οποίο παρήγαγε ενέργεια από μια κρυφή μπαταρία.

Ήταν ο βασικός λόγος, που όταν τους ζητήθηκε να γίνει επίσημη δοκιμή της συσκευής επί 24 ώρες, ο Πέτρος Ζωγράφος έφυγε κυριολεκτικά νύχτα από την Αφρική. 

Εμείς παρουσιάζουμε την άποψη χωρίς να την υιοθετούμε, διότι ο τέως συνεργάτης του κ. Ζωγράφου μάλλον αγνοεί δεκάδες πατέντες οι οποίες υπάρχουν σήμερα και λειτουργούν παράγοντας φτηνή και δωρεάν ενέργεια. 

Χαρακτηριστική περίπτωση είναι η κατασκευή ηλεκτρομαγνητικών γεννητριών οι οποίες σε κάποιες περίπτώσεις λειτουργούν, η παραγωγή ρεύματος από το οξυγόνο, καθώς και απο το υδρογόνο. Είναι δεκάδες και χαρακτηριστικές πατέντες, και ορισμένες εξ αυτών χρησιμοποιούνται από πολυεθνικές.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ




Με αυτό το δεδομένο, το οποίο υφίσταται δημόσια καταχωρημένο, και σύμφωνα με το γεγονός το υπουργείο Εθνικής άμυνας, και ο ίδιος ο υπουργός Π. Καμμένος, να έχει υπό την προστασία του την πατέντα του κ. Ζωγράφου, υφίστανται το λιγότερο σαφείς αμφιβολίες σχετικά με την χρηστικότητα της ανακαλύψεως του κ. Ζωγράφου.

Εμείς επισημαίνουμε, ειδικά στον υπουργό κ. Πάνο Καμμένο, ότι εδώ και αρκετά χρόνια υφίσταται σε μεγάλη έκταση η συσκευή παραγωγής υδρογόνου του κ. Μιχάλη Καλογεράκη, ο οποίος έχει ολόκληρη εγκατάσταση παραγωγής υδρογόνου, και δεν διαπιστώσαμε το ενδιαφέρων της πολιτείας, καθώς και του κ. Μάκη Τριανταφυλλόπουλου, κ.α.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ


Τέλος, επισημαίνουμε ότι εμείς προσωπικά έχουμε την πατέντα κατασκευής αυτοκινήτων και μηχανών, τα οποία θα κινούνται αυτόνομα, χωρίς υδρογόνο, βενζίνη, πετρέλαιο, και οτιδήποτε άλλο αποτελεί την ενέργεια του παρόντος.

Είναι σαφές ότι είναι εφικτό να κινούνται όλα τα οχήματα χωρίς καύσιμη ύλη, καθώς μπορεί να γίνετε παροχή ηλεκτρικής ενέργειας χωρίς καύσιμη ύλη, φωτοβολταϊκά, αιολικά πάρκα, κ.α.,  και εμείς την πατέντα μας, την χαρίζουμε στην Ελληνική κυβέρνηση, και δεν αξιώνουμε ούτε ένα ευρώ χρηματοδοτήσεως.

Αναμένουμε να διαπιστώσουμε αν θα υπάρξει ενδιαφέρων της πολιτείας, του τύπου, του υπουργού, κ.α., καθώς και όσων ενδιαφέρθηκαν για την πατέντα του κ. Ζωγράφου, διότι εμείς μπορούμε να κινήσουμε μηχανές με την κοσμική ενέργεια, η οποία μας περιβάλει αδιαλείπτως. 

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΡΔΟΜΕΝΟΣ
glyfadaweb@gmail.com

Σημειώσεις: Τονίζεται ότι εμείς εκτελούμε πειράματα επί τέσσερις δεκαετίες, και το γνωρίζουν ακόμα και στενοί συνεργάτες του κ. Τριανταφυλλόπουλου, οι οποίοι αν δεν υπήρχαν οι δικές μας ενέργειες, με τα σχέδια που είχαν στα χέρια τους ,δεν θα λειτουργούσαν ποτέ τα κυκλώματα όσων κατασκευάζαμε στον παρελθόντα χρόνο...

Σας δοκιμάζουμε στη πράξη, τόσο ως Ελληνική επιστημονική κοινότητα, όσο και ως πολιτεία, φορείς, κ.α., διότι ο κ. Ζωγράφος, καθώς και το σύνολο των υπολοίπων, μπορούν να φανούν χρήσιμοι στην μοναδική πατέντα που θα δρομολογήσει την επανάσταση της ενέργειας στη χώρα μας, και αυτή την έχουμε εμείς, διότι ανακαλύψαμε μερικά από τα μυστικά του TESLA.

Δεν είμαστε εμπαθείς, θέλουμε να υπάρχει και η άλλη άποψη δημόσια, αν και γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πολλές πρόσφορες τεχνολογικές μέθοδοι για φτηνή και καθαρή ενέργεια, όμως δεν δίνεται η δυνατότητα για ανάπτυξη διότι υπεισέρχονται ισχυρά οικονομικά κέντρα. 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία με λίγες παρεμβάσεις μπορούν να γίνουν αυτόνομης ενεργειακής χρήσεως, χωρίς να χρειάζονται φόρτιση στη πρίζα. Οι κατασκευαστές ποτέ δεν έδωσαν ιδιαίτερη βαρύτητα ώστε κατά την κίνηση να ενεργοποιούνται γεννήτριες παραγωγής ρεύματος επανατροφοδοτώντας τους ηλεκτρικούς κινητήρες και φορτίζοντας τις μπαταρίες.

Η έμφαση δίνεται στις μπαταρίες, και στην ''αυτονομία'' με χρήση όλο και μεγαλύτερων μπαταριών, ενώ το κόστος των μπαταριών καθιστά ασύμφορα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η έμφαση αντί των μπαταριών πρέπει να δοθεί σε γεννήτριες παραγωγής ρεύματος οι οποίες θα παρέχουν πραγματική αυτονομία.

Οι κατασκευαστές, οι οποίοι σήμερα ενδιαφέρονται κυρίως για την ιπποδύναμη και την επιτάχυνση, πρέπει να στραφούν προς την πραγματική αυτονομία τοποθετώντας γεννήτριες παραγωγής ρεύματος και αδιαφορώντας αν χάσουν  από ιπποδύναμη και επιτάχυνση.

Συγκεκριμένα: Κάθε τροχός πρέπει να διαθέτει μια γεννήτρια επανατροφοδοτήσεως του ηλεκτρικού κινητήρα και φορτίσεως των μπαταριών. 

Όρισμένοι δεν δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στην επαγωγή του ηλεκτρομαγνητισμού, και δεδομένου ότι κατασκευάζουν ηλεκτρικά μοτέρ για αυτοκίνητα, αποτελεί καίριο ερώτημα για ποιούς λόγους δεν χρησιμοποιούν στο ίδιο περίβλημα και μια γεννήτρια παραγωγής ρεύματος η οποία όσο γυρίζει το ηλ. μοτέρ θα δημιουργεί την ενέργεια φορτίσεως των μπαταριών, παράλληλα των τεσσάρων γεννητριών, μια σε κάθε ''τροχό''.  

Με πέντε 5 γεννήτριες, σωστής σχεδιάσης, φορτίσεως των μπαταριών, μπορεί να επιτυχθεί τεράστιο επίπεδο αυτονομίας, ακόμα και πλήρης αυτονομία. Σαφώς μειώνεται η ιπποδύναμη και η επιτάχυνση, όμως χωρίς επένδυση στον σχεδιασμό ηλεκτρογεννητριών, αντί των κλασικών μοτέρ, ποτέ δεν θα υπάρξει πραγματικά ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ. ( Αφορά τους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Τα μοτέρ που χρησιμοποιούνται σήμερα στα ηλ. αυτοκίνητα συνήθως δεν διαθέτουν γεννήτριες παραγωγής ρεύματος, και μάλλον πρέπει να αποσχολήσει τους κατασκευαστές η κατασκευή υβρίδιου με διπλή λειτουργία. Μπορούν να επεκτείνουν τις διαστάσεις των μοτερ,  και στη πίσω πλευρά να εμπεριέχεται μια επαρκής γεννήτρια τροφοδοτήσεως των μπαταριών.

Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε μια γεννήτρια παραγωγής δωρεάν ρεύματος από τον αέρα ισχύος 2MW. ( Με βασικό δεδομένο ότι η εν λόγω γεννήτρια γυρίζοντας με τον αέρα παράγει 2 MW ηλεκτρικού ρεύματος, ένα μοτέρ το οποίο περιστρέφεται, αν εμπεριέχει μια σωστά σχεδιασμένη γεννήτρια δεν φορτίζει τις μπαταρίες ; ) 

Σαφώς αρκετοί αγνοούν ότι το μοτέρ - γεννήτρια πρέπει να είναι AC - εναλλασόμενου ρεύματος, και όχι τα DC που συνήθως χρησιμοποιούν κατά κόρον, και κύριος παράγοντας είναι και ο σχεδιασμός του κυκλώματος - το οποίο μεσολαβεί μεταξύ γεννήτριας και μπαταριών για την επίτευξη αυτονομίας. ( Ο σχεδιασμός της καρδιάς του ηλεκτρονικού αυτοκινήτου του μέλλοντος πρέπει να έχει πλήρη αυτονομία. Καθαρή ενέργεια χωρίς επιβάρυνση του περιβάλλοντος.)

Επιπροσθέτως, στον αεροδυναμικό σχεδιασμό του ηλεκτρονικού αυτοκινήτου, εμπεριέχονται και άλλες δυο τουρμπίνες - γεννήτριες, οι οποίες ενεργοποιούνται από τους αεραγωγούς όταν το αυτοκίνητο αναπτύσει μεγάλη ταχύτητα, φορτίζοντας τις μπαταρίες, για την επίτευξη της πλήρους αυτονομίας.


Όπως βλέπετε στην χαρακτηριστική σχεδίαση του ηλεκτρονικού αυτοκινήτου του μέλλοντος, οι τροχοί έχουν καταργηθεί διότι δεν χρειάζονται !!! Όταν και όπου μπορεί να τεθεί σε λειτουργία η αντιβαρύτητα οι τροχοί δεν χρειάζονται.

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι νέοι σχεδιαστές δίνουν έμφαση σε φουτουριστικού τύπου σχεδιασμούς αναμένοντας την επιστημονική ανακάλυψη.

Εμείς την ''αντιβαρύτητα'' δεν την παρέχουμε σε κανένα, τονίζουμε όμως ότι το το 74 % του σύμπαντος αποτελείται από σκοτεινή ενέργεια, ( ουδείς το αμφισβητεί). Με την εκπομπή ηλεκτρομαγνητισμού AC/RF, σε συγκεκριμένα μήκη κύματος, επιτυγχάνεις ακόμα και την ''κατάργηση'' - στρέβλωση των νόμων της γνωστής Φυσικής. 

Σαφώς ορισμένοι δεν το δέχονται, πρόβλημά τους. Αν ανατρέξουμε πίσω στο χρόνο, δεν δέχονταν ούτε το αυταπόδεικτο γεγονός ότι η γη κινείται. Αλήθεια πως κινείται ; Ποιές είναι οι δυνάμεις οι οποίες καθορίζουν την κίνηση των πλανητών στο αμφότερο σύμπαν ; Γιατί οι πλανήτες ακολουθούν συγκεκριμένη τροχιά - φορά ; Δεδομένου ότι το 74 % του σύμπαντος αποτελείται από σκοτεινή ενέργεια , οι κύριοι της φυσικής μπορούν να εξηγήσουν επαρκώς τις επιδράσεις αυτής της ενέργειας ; Τι ακριβώς ισχύει όταν βρεθούμε εντός της σκοτεινής ενέργειας ; Δεν δημιουργείται στρέβλωση των γνωστών νόμων της Φυσικής ;

Δείτε το βίντεο με την ανεμογεννήτρια 2 μέγα βάτ. 

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Η ''νέα ενέργεια'' : Πέτρος Ζωγράφος, Πάνος Καμμένος, Μάκης Τριανταφυλλόπουλος, μετά την SIEMENS Rating: 5 Reviewed By: Γιάννης Κουρδομένος