Από την δημοτική συνεργασία Ελληνικού - Αργυρούπολης διοργανώνουν μια επιστημονική προσέγγιση αναφορικά με τις κάμερες στα σχολεία.
Σας καλούμε την Παρασκευή 5 Μαΐου, στις 7 μ.μ. στο Πολιτιστικό Κέντρο Ελληνικού (εντός της πρώην αμερικάνικης βάσης) για να διερευνήσουμε με τη βοήθεια της Έλλης Αμπατζή - δικηγόρου, του Λάμπρου Κερεντζή - ψυχολόγου - ψυχοπαιδαγωγού και της Κωνσταντίνας Σωτηροπούλου - σχολικής ψυχολόγου, την υπόθεση «Κάμερες στα σχολεία» από όλες τις πλευρές, νομικές και παιδαγωγικές, και να ασχοληθούμε με τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προστατεύουμε τα σχολεία.
Λίγα λόγια για τους ομιλητές:
Έλλη Αμπατζή: Δικnγόροs, μέλοs του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών. Κάτοχοs Μεταπτυχιακού Διπλώματοs Ειδίκευσns στο Ευρωπαϊκό Δημόσιο Δίκαιο. Την τελευταία δεκαετία ασκεί μάχιμη δικηγορία σε όλουs τουs κλάδουs του δικαίου, με κύρια ενασχόληση στο διοικητικό δίκαιο και τιs εργασιακέs σχέσειs.
Λάμπροs Κερεντζήs: Ψυχολόγοs,Ψυχοπαιδαγωγόs, Οικογενειακόs Ψυχοθεραπευτήs. Μέλοs Ελλnνικήs Εταιρείαs Συστnμικήs θεραπείαs (ΕΛΕΣΥθ). Σπούδασε Ψυχολογία & Επιστήμεs τns Εκπαίδευσns στο Paris 8 St. Denis, εκπαιδεύτηκε στην "μη κατευθυντική" Ψυχοθεραπεία (CarL Rogers) και ειδικεύτηκε στην Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία ( BOWEN THEORY). Στο Παρίσι εργάστηκε σε κρατικά ιδρύματα ωs Ειδικόs Ψυχοπαιδαγωγόs έωs το 1996. Σήμερα εργάζεται σε δικό του χώρο σαν Συστnμικόs Ψυχοθεραπευτήs. Συνεργάστηκε σε ιδιωτικό πρόγραμμα απεξάρτnσns από την ηρωίνη (πρόγραμμα Ναλτρεξόνns).
Κωνσταντίνα Σωτηροπούλου: Mr Σχολικήs Ψυχολογίαs - Παιδαγωγόs Προσχολικήs και Δnμοτικήs Εκπ/σns, Υπεύθυνη ΣΕΠ Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο ΚΕΣΥΠ (Κέντρο Συμβουλευτικήs και Προσανατολισμού) Αλίμου.
To Πολιτιστικό Κέντρο Ελληνικού βρίσκεται εντός της πρώην αμερικάνικης βάσης δίπλα στο Μητροπολιτικό Κοινωνικό Ιατρείο.
Σημείωση του ''Γ.WEB'': Εμείς έχουμε εκφράσει δημόσια την αντίθεσή μας με την χρήση κάμερας στα σχολεία, όμως πρέπει να επισημάνουμε ότι οι κάμερες είναι WEB, διαδικτυακές. Επίσης, τονίζουμε τους κινδύνους που ελλοχεύουν στην ανάπτυξη της έννοιας της ελευθερίας τους αν παιδιά μικρής ηλικίας θεωρούν ότι παρακολουθούνται. Σας καλούμε την Παρασκευή 5 Μαΐου, στις 7 μ.μ. στο Πολιτιστικό Κέντρο Ελληνικού (εντός της πρώην αμερικάνικης βάσης) για να διερευνήσουμε με τη βοήθεια της Έλλης Αμπατζή - δικηγόρου, του Λάμπρου Κερεντζή - ψυχολόγου - ψυχοπαιδαγωγού και της Κωνσταντίνας Σωτηροπούλου - σχολικής ψυχολόγου, την υπόθεση «Κάμερες στα σχολεία» από όλες τις πλευρές, νομικές και παιδαγωγικές, και να ασχοληθούμε με τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προστατεύουμε τα σχολεία.
Λίγα λόγια για τους ομιλητές:
Έλλη Αμπατζή: Δικnγόροs, μέλοs του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών. Κάτοχοs Μεταπτυχιακού Διπλώματοs Ειδίκευσns στο Ευρωπαϊκό Δημόσιο Δίκαιο. Την τελευταία δεκαετία ασκεί μάχιμη δικηγορία σε όλουs τουs κλάδουs του δικαίου, με κύρια ενασχόληση στο διοικητικό δίκαιο και τιs εργασιακέs σχέσειs.
Λάμπροs Κερεντζήs: Ψυχολόγοs,Ψυχοπαιδαγωγόs, Οικογενειακόs Ψυχοθεραπευτήs. Μέλοs Ελλnνικήs Εταιρείαs Συστnμικήs θεραπείαs (ΕΛΕΣΥθ). Σπούδασε Ψυχολογία & Επιστήμεs τns Εκπαίδευσns στο Paris 8 St. Denis, εκπαιδεύτηκε στην "μη κατευθυντική" Ψυχοθεραπεία (CarL Rogers) και ειδικεύτηκε στην Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία ( BOWEN THEORY). Στο Παρίσι εργάστηκε σε κρατικά ιδρύματα ωs Ειδικόs Ψυχοπαιδαγωγόs έωs το 1996. Σήμερα εργάζεται σε δικό του χώρο σαν Συστnμικόs Ψυχοθεραπευτήs. Συνεργάστηκε σε ιδιωτικό πρόγραμμα απεξάρτnσns από την ηρωίνη (πρόγραμμα Ναλτρεξόνns).
Κωνσταντίνα Σωτηροπούλου: Mr Σχολικήs Ψυχολογίαs - Παιδαγωγόs Προσχολικήs και Δnμοτικήs Εκπ/σns, Υπεύθυνη ΣΕΠ Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο ΚΕΣΥΠ (Κέντρο Συμβουλευτικήs και Προσανατολισμού) Αλίμου.
To Πολιτιστικό Κέντρο Ελληνικού βρίσκεται εντός της πρώην αμερικάνικης βάσης δίπλα στο Μητροπολιτικό Κοινωνικό Ιατρείο.
Σαφώς το φαινόμενο λαμβάνει και διαφορετικές διαστάσεις, δεδομένου ότι κανείς δεν γνωρίζει αν πρόκειται για κλειστό κύκλωμα βίντεο καταγραφής, το οποίο θεσμικά πρέπει να λειτουργεί κατά τις ώρες που δεν λειτουργεί το σχολείο, η αν πρόκειται για καθαρά web κάμερες, οπότε οι διαδικτυακές ενδέχεται να παραβιάζονται.
Ένα άλλο σημαντικό κεφάλαιο αποτελεί ποιοι θα είναι οι υπεύθυνοι προβολής και θέασης των καταγεγραμμένων, ( επεξεργασίας ), και κατά πόσο δικαιούνται να έχουν πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα.
Κάθετα όχι στις κάμερες στα σχολεία, αντιθέτως ναι στις κάμερες μιας δομής άμεσης και μαζικής ενημέρωσης, για όλους τους κατοίκους, από όλους τους κατοίκους, για την αποφυγή εξάπλωσης του ΦΑΣΙΣΜΟΥ από κλειστά και οργανωμένα συμφέροντα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου