ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Στέλιος Ράμφος και διαχρονικός νεοελληνικός διχασμός


Ο διαρκής νεοελληνικός διχασμός δεν έχει πολιτικό η κομματικό πρόσημο , αν και μολονότι κάποιοι διακαώς προσπαθούν να του προσδώσουν αμιγώς πολιτική 
χροιά, έχει αυτούσια κοινωνικό πρόσημο.

Γράφει ο Γιάννης Κουρδομένος

Άκουσα μια άποψη από τον συγγραφέα Στέλιο Ράμφο, η οποία παράλληλα δημοσιεύτηκε εντέχνως προτάσσοντας την θεωρία των δύο άκρων αναφορικά με τους ''φόβους'' του για τις αντιδράσεις οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν σε κοινωνικές εκρήξεις.

Σε γενικές γραμμές αν και ο Ράμφος δεν συσχέτισε άμεσα την αριστερά με την ακροδεξιά , εμμέσως πλην σαφώς ανέφερε ένα ατυχές παράδειγμα το οποίο έδωσε την λαβή σε συντηρητικό δεξιό εκδοτικό μέσο να γράψει ότι '' έχει την πεποίθηση ότι η Ακροδεξιά και η Αριστερά συμπίπτουν στα θέματα όπου κυριαρχεί η εξαλλοσύνη''.

Το ατυχές παράδειγμα Ράμφου ήταν η περίοδος των ''αγανακτισμένων'' κατά την οποία αριστεροί καθώς και ακροδεξιοί ευρίσκοντο στην πλατεία Συντάγματος , οι μεν πάνω και οι δε κάτω. Για διαφορετικούς λόγους οι μεν από τους δε, όμως η αναφορά του όπως γίνεται πολτοποιεί το τελικό συμπέρασμα.

Στέλιος Ράμφος: «τα πράγματα φουντώνουν πολύ γρήγορα». «Όπου κυριαρχεί η εξαλλοσύνη τα άλλα είναι τίτλοι απλώς. Οι ψυχολογίες είναι ίδιες. Δεν είναι πια η πολιτική κρίση, είναι το έξαλλο, το “εκτός εαυτού” που επικρατεί. Όταν χάνεις την ψυχραιμία σου και επικρατεί το έξαλλο, παύεις να έχεις ιδέες, υπάρχει το καθαρό θυμικό και σε αυτό μπορούν να συμπίπτουν όλα τα άκρα του κόσμου».« Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι το ίδιο με την ακροδεξιά, αλλά ένας άνθρωπος εκεί, μπορεί να βρεθεί δίπλα σε έναν άνθρωπο σε έξαλλη κατάσταση».  «Δεν είναι τυχαίο ότι στους “αγανακτισμένους” ήταν οι μεν στο πάνω μέρος της πλατείας Συντάγματος και οι δε στο κάτω». «Ιδεολογικά δεν είναι συγκοινωνούντα δοχεία η Αριστερά και η ακροδεξιά, αλλά στην πολιτική πράξη μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο, γιατί όταν οι ψυχολογίες καλπάζουν, τότε οι ιδέες υποχωρούν. Εξαρτάται από τις συνθήκες, μπορεί να συμμαχήσουν ή να αλληλοφαγωθούν. Σημασία στη Δημοκρατία έχει το μέτρο και η ισορροπία. Όταν χαθούν αυτά τα δυο, τότε όλα τα άκρα μπορούν να “χαιρετιστούν”».

Ασφαλώς, τόσο ο Ράμφος , όσο και το δεξιό μέσο που «εργαλοιοποίησε» κατά το δοκούν την άποψή του, ''ξέχασαν'' να αναφέρουν ότι κατά την περίοδο των ''αγανακτισμένων'' από την πλατεία Συντάγματος πέρασε ο μισός πληθυσμός της Αττικής, και ειδικότερα χιλιάδες άνθρωποι που σχεδόν καθημερινά έδιναν το παρόν δεν ανήκουν ούτε στην αριστερά ούτε στην ακροδεξιά.

Ο συγγραφέας ανέφερε ότι «Δεν έχουμε πετύχει την κοινωνική ωριμότητα που μας επιτρέπει να έχουμε μια κοινότητα πολιτική» όμως απέφυγε να εξηγήσει που οφείλετε. 

Ο υποφαινόμενος δεν έχει κάποιο λόγο να το αποφύγει. Η κοινωνικοπολιτική ανωριμότητα οφείλετε στο παντελές έλλειμα συνοχής ανάμεσα στους Έλληνες και τους Νεοέλληνες

Πραγματικά αποτελεί απορίας άξιο ποιοι αποκαλούν ''φιλόσοφο'' τον Στέλιο Ράμφο, και από που αντλούν τον τίτλο, διότι ανάμεσα σε όσα ανέφερε ερωτηθείς για τον Κυριάκο Μητσοτάκη, είπε ότι είναι «ένας πρωθυπουργός που του έχουν πέσει στο κεφάλι τα πάντα», από την κατάσταση της Οικονομίας, μέχρι την πανδημία, τις πυρκαγιές και τις τουρκικές απειλές, λέγοντας ότι γίνεται μια προσπάθεια να συγκρατηθούν τα πράγματα και να ανταποκριθεί η χώρα στην πραγματικότητα και στις συνθήκες.

Από το δικό μας μετερίζι οφείλουμε να αναφέρουμε ότι ο Στέλιος Ράμφος στον οποίο προσδίδουν τον τίτλο ''φιλοσόφου'' - νεοέλληνα ασφαλώς - παρέκαμψε να αναφέρει ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη - Νέας Δημοκρατίας - δεν έχει διαχειριστεί ορθά την κρίση της φερόμενης 'πανδημίας' του κορονοϊού.

Ειδικότερα έχουμε μια κυβέρνηση η οποία πυκνά συχνά αναφέρει ότι κατά την περίοδο της πανδημίας covid 19 μοίρασε πακτωλό δις όμως αυταπόδεικτα σύμφωνα με όσα ισχύουν ακόμα και σήμερα η διαχειριστική πολιτική της ήταν εσφαλμένη.

Όλοι γνωρίζουν στη χώρα μας ότι τα lockdown καθώς και το μοίρασμα των δισεκατομμυρίων στους ιδιώτες δεν απέδωσαν , ενώ κάλλιστα μπορούσαν ως κυβέρνηση με αγορά λεωφορείων - μετρό κ.α. μέσων, καθώς και προσλήψεις στα ΜΜΜ, να πετύχουν βέλτιστο αποτέλεσμα αναφορικά με την εξάπλωση του ιού , καθώς επίσης , να αφήσουν πίσω τους παρακαταθήκη υποδομής στην κοινωνία.

Σήμερα Τετάρτη 24/11/2021 καλούμε τον κ. Ράμφο να μεταβεί στα αθηναϊκά ΜΜΜ κάνοντας ο ίδιος την διαπίστωση που οφείλετε η εξάπλωση του ιού. Όσα τελούν σε ισχύ καθημερινά στα ΜΜΜ - κυριολεκτικά σαρδελοποίηση - αποτελούν τον πρώτιστο παράγοντα εξάπλωσης του ιού.  

Τέλος, αναφορικά με τις ''αόρατες απειλές'' τις οποίες ανέφερε αναφορικά με τους ανεμβολίαστους , επιχειρώντας να προσδώσει ψυχολογικά αίτια λόγω εγκλεισμού, σε πλειάδα περιπτώσεων μόνο αόρατες δεν είναι, και ασφαλώς δεν οφείλονται σε ψυχολογικές συνέπειες λόγω εγκλεισμού.

Υφίστανται χιλιάδες πολίτες οι οποίοι δεν εμβολιάστηκαν και αυτό δεν οφείλετε ούτε στις συνωμοσιολογίες, ούτε στις  ''αόρατες απειλές'', οφείλετε στην γενικότερη ''διαταραχή'' που διέπει τους κυβερνώντες, οι οποίοι αντί να εφαρμόσουν μια ορθή πολιτική αναφορικά με το σύνολο για πολλοστή φορά διαμόρφωσαν το πλαίσιο των ευεργετημένων και των ''άλλων''.

ΥΓ: Ενδεικτικά βλέπε πόσα εκατομμύρια ευρώ μοίρασαν στα ''γαλάζια'' συστημικά ΜΜΕ , καθώς και σε ανύπαρκτες σελίδες ημετέρων τους κατά την περίοδο κορονοϊού , και πόσους έτερους άφησαν εκτός.

* Αναφορικά με την αναμνηστική δόση των εμβολίων τι να πει κάποιος ; ( Φωτογραφία είναι ? )H ''τρίτη'' δόση θα είναι και η τελική , η έπειτα της αναμνηστικής τρίτης δόσης με την έλευση έξι μηνών αν υφίσταται ακόμη ο ιός θα προκύψει και τέταρτη ίσως και πέμπτη ; ( Εννοούμε τον πακτωλό δις τα οποία καταλήγουν στους φαρμακοβιομήχανους. )

* O κ. Ράμφος δεν σχολίασε την δημόσια έκθεση της ιατρικής πράξεως τόσο από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη όσο και από τον Αλέξη Τσίπρα. Αν χρειαστεί να κάνουν επέμβαση προστάτη θα μας επιδείξουν και τα γεννητικά τους όργανα ;( Ασφαλώς κατηγορηματικά όχι, άρα γιατί μας έδειξαν τα χέρια τους με τις σύριγγες των εμβολίων ;Είναι Πολιτικού η Ιατρικού χαρακτήρα ο ιός ;)

- Αντιλαμβανόμαστε άπαντες ότι τίθεται ζήτημα παραδειγματισμού , όμως για τους θιασώτες των παραδειγματισμών τίθεται από τη δική μας πλευρά: Γιατί δεν προβαίνουν και σε σειρά άλλων ζητημάτων σε ανάλογες πρακτικές παραδειγματισμού ;Μπορούμε να αναφέρουμε κάλλιστα τα προνόμια και τις αποδοχές που απολαμβάνουν οι πολιτικοί στη χώρα μας. Γιατί δεν παραδειγματίζουν ανάλογα διαμορφώνοντας το πλαίσιο όλοι να τυγχάνουν των ιδίων προνομίων ;(Όλοι να κάνουν το εμβόλιο , και γιατί όλοι να μην τυγχάνουν των ιδίων προνομίων ;)




  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Στέλιος Ράμφος και διαχρονικός νεοελληνικός διχασμός Rating: 5 Reviewed By: Glyfadaweb