ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Το Μετρό θα πάει Γλυφάδα ?


Κλειδώνει (?) η νέα επέκταση του
 Μετρό προς Γλυφάδα από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και την Αττικό Μετρό. Με απόφαση του το ΥΠΟΜΕ καλεί την δικαιούχο να υποβάλει προς χρηματοδότηση μελέτη για την επέκταση του Μετρό της Αθήνας.

Παράλληλα θα γίνουν μελέτες για τρεις ακόμα επεκτάσεις και σταθμούς προς Πετρούπολη, Καλλιθέα και Δάφνη.

του Γιάννη Κουρδομένου - 23/05/2022 

Όπως σημειώνεται στην απόφαση, αναφορικά με την περιοχή μας , αντικείμενο των έργων θα είναι διαγωνισμοί για μελέτες που αφορούν προκαταρκτική μελέτη και προμελέτη για την επέκταση της γραμμής 2 Ελληνικό-Γλυφάδα , καθώς επίσης, και προκαταρκτική μελέτη για επέκταση προς ΠετρούποληΚαλλιθέα και Δάφνη.

Επέκταση Γραμμής 2 Ελληνικό-Γλυφάδα

Πρόκειται για μια σημαντική επέκταση που θα καλύψει πλήρως (?) τα νότια προάστια και τους εμπορικούς πόλους σε Ελληνικό και Γλυφάδα. Οι σταθμοί που θα κατασκευαστούν θα είναι οι ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ, Λ.ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ, ΓΛΥΦΑΔΑ και θα έχει μήκος 4,4 χιλιόμετρα.

Επισημάνσεις:Είναι πρωτοφανές και πρωτόγνωρο για τα δεδομένα του ΜΕΤΡΟ της χώρας μας μια Πόλη , στην προκειμένη περίπτωση η Γλυφάδα , να διαθέτει τρεις σταθμούς Μετρό , ενώ δεν διαθέτει σήμερα ούτε έναν τοπικό ραδιοτηλεοπτικό σταθμό ! ( Το αντίστοιχο ισχύει στο σύνολο των δήμων της Νοτιοανατολικής Αττικής. Μηδέν Ραδιοτηλεοπτικά.)

Κανένας άλλος δήμος της Αττικής δεν διαθέτει τρεις σταθμούς μετρό , εξαιρώντας φυσικά τον Δήμο Αθηναίων ο οποίος λόγω πληθυσμού και εκτάσεως διαθέτει μια σειρά από σταθμούς Μετρό.

Γιατί 3 σταθμούς στην Γλυφάδα αντί το Μετρό να πάει Βούλα ?

Σε δικό μας δημοσίευμα που έχει προηγηθεί χρονικά αναφέραμε ότι δεδομένου ότι σύμφωνα με τις εξαγγελίες που ακούσαμε δια στόματος αρμοδίων για τρεις σταθμούς στην Γλυφάδα, και ειδικότερα με πρώτο σταθμό κάτω από την πλατεία Μακεδονίας , άρα περίπου στο ύψος της παλιάς Βουλιαγμένης , ο δεύτερος σταθμός στο ύψος της Βουλιαγμένης για εμάς λογίζεται άχρηστη δαπάνη η οποία θα κοστίσει αρκετά χρήματα. Μπορούν να εξυπηρετηθούν με δυο σταθμούς στην Γλυφάδα και να γίνει και ένας σταθμός στην Βούλα

Εννοούμε ότι με δυο σταθμούς, Λ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ και ΓΛΥΦΑΔΑ θα καλύπτεται η τοπική κοινωνία, καθώς και οι κάτοικοι των νοτιοανατολικών προαστίων, άρα χρησιμότερο θα ήταν το ΜΕΤΡΟ να φτάσει στην Βούλα

Δυο σταθμοί μετρό σε απόσταση ούτε 500 μέτρων !!! Παλιά Βουλιαγμένης - Βουλιαγμένης 

Με τα χρήματα αυτά , και κάτι περισσότερο , το Μετρό μπορεί να φτάσει στην Βούλα , και ασφαλώς εξυπηρετώντας καλύτερα τους κατοίκους των Νοτιοανατολικών προαστίων, και ειδικότερα και το Ασκληπιείο της Βούλας το οποίο εξυπηρετεί πολίτες από ολόκληρο το λεκανοπέδιο Αττικής. Διευρύνουμε λίγο χιλιομετρικά τον ορίζοντα του Μετρό, καθώς και τα εκατομμύρια δαπάνης, όμως θεωρούμε ότι αξίζει τον κόπο οι αρμόδιοι να εξετάσουν την πρότασή μας. 

- Ασφαλώς δεν τυγχάνουμε αρωγής στις προτάσεις μας από τον Δήμο 3Β , Βάρης - Βούλας - Βουλιαγμένης , και αυτό είναι αξιοπερίεργο. Η δημοτική αρχή 3Β, καθώς και οι δημότες  του γειτονικού δήμου κρατούν σιγή ιχθύος σε αυτόν τον τομέα. ( Τα έχετε λύσει όλα τα προβλήματα των συγκοινωνιών εσείς ; Επειδή έχετε ορισμένους 'επωνύμους' με ''Φεράρια'' και ''Λαμπορκίνια'' αυτό σημαίνει ότι καλύπτεται συνολικά τους δημότες σας ? )

Πάντως αν εμείς είμαστε οι αρμόδιοι, και διαθέταμε τα απαιτούμενα κονδύλια, θα αλλάζαμε ριζικά τον σχεδιασμό. Θα δρομολογούσαμε το ΜΕΤΡΟ παράλληλα με την ΓΛΥΦΑΔΑ και στο νέο αεροδρόμιο των ΣΠΑΤΩΝ. Δηλ. υλοποίηση της σήραγγας στον Υμηττό και συνένωση του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ με τα ΣΠΑΤΑ , διότι κυκλικά μέσω νοτιοανατολικών προαστίων δεν βλέπουμε να υλοποιείται ούτε το 3.000. Με αφετηρία τον σταθμό ΕΛΛΗΝΙΚΟ χάραξη δυο ανεξάρτητων γραμμών. ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΓΛΥΦΑΔΑ τερματικός σταθμός. ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΣΠΑΤΑ τερματικός σταθμός και διακλάδωση ώστε να γίνεται εναλλάξ η διαδρομή. 

Όλα αυτά τα γράφουμε δεδομένων όσων έχουν αναφερθεί για το μέλλον του Ελληνικού και την ανάπτυξη , διότι με την ήδη υπάρχουσα διαδρομή του μετρό Αεροδρόμιο - Ελληνικό είναι πολλά χιλιόμετρα. ( Δεν χρειάζεται να βάζουμε δύσκολα στους αρμοδίους, ας υλοποιήσουν σύντομα έστω τον σταθμό ΓΛΥΦΑΔΑ.)

Οι τρεις σταθμοί στον Δήμο Γλυφάδας , οι οποίοι δεν υπάρχουν ούτε στο Ελληνικό - Αργυρούπολη, ούτε στην Ηλιούπολη, ούτε στην Κηφισιά, ούτε στο Μαρούσι κ.τ.λ, ούτε στην πληθώρα των δήμων του Ν.Αττικής , αποτελεί ''ντρίπλα'' των αστικών κομμάτων εξουσίας στις τοπικές κοινωνίες της Νοτιοανατολικής Αττικής ότι δήθεν θα εξυπηρετούνται πλήρως από τους τρεις σταθμούς της Γλυφάδας. Αν υπάρχει τερματικός σταθμός στην Βούλα δεν θα εξυπηρετούνται καλύτερα οι κάτοικοι 3Β , και πολλών άλλων δήμων ;

Η πολυπληθής συνοικία της Τερψιθέας, η οποία συνήθως συμβάλει καθοριστικά στην εκλογή Δημάρχου, έχει εξαιρεθεί από σταθμό Μετρό , έχει εξαιρεθεί από σήραγγα συνένωσης με το νέο αεροδρόμιο , έχει εξαιρεθεί από χώρους στάθμευσης πάρκινγκ ,  νέο αυτοκινητόδρομο κ.α. ( Χρειάζεστε και άλλα ; )

Το μείζον ζήτημα είναι που θα παρκάρουν όλοι αυτοί οι κάτοικοι των δήμων της νοτιοανατολικής Αττικής στην Γλυφάδα ; Σήμερα στον Δήμο Γλυφάδας υφίσταται έντονο πρόβλημα πάρκινγκ και κυκλοφορικό αποκλειστικά και μόνον από τα οχήματα της τοπικής κοινωνίας, ( των δημοτών Γλυφάδας ), και η Πολιτεία αποφασίζει χωρίς χώρους στάθμευσης να χαράξει τρεις σταθμούς Μετρό στο μισό κομμάτι της Πόλης, διότι η συνοικία της Τερψιθέας έχει εξαιρεθεί από σταθμό Μετρό.

Το μετρό ενδεχομένως θα πάει στην Γλυφάδα το 2030 - 2040 !

Τονίζεται ότι από την προκήρυξη του Υπουργείου για σχέδια, μελέτες και προμελέτες , μέχρι την χρηματοδότηση και υλοποίηση του έργου , ενδεχομένως μπορεί να χρειαστεί να περάσουν και 15 - 20 χρόνια !!! , άρα το Μετρό θα πάει στην Γλυφάδα ?

Είναι σαφές ότι κάποια στιγμή, μελλοντικά , θα υλοποιηθεί το έργο, όμως . . . τουλάχιστον εμείς δεν έχουμε πειστεί από πληθώρα δημοσιευμάτων και δηλώσεων αρμοδίων που έχουν κατακλείσει τα αθηναϊκά media ότι το Μετρό σύντομα θα πάει στην Γλυφάδα. ( Το σύντομα είναι έως το 2024 - 25 )

Η ιστορία και η καθημερινότητα στην περιοχή μας απέδειξε ότι ο νεοέλληνας/ιδα δύσκολα αποχωρίζεται τις συνήθειες που έχει αποκτήσει

Ακόμα και σε εποχές ακρίβειας των καυσίμων η πλειονότητα δεν αποχωρίστηκε τον τενεκέ με λάστιχα και είναι καθημερινό φαινόμενο το κυκλοφορικό κομφούζιο, καθώς επίσης, το μποτιλιάρισμα στο ύψος της Ηλιούπολης , του Αλίμου, της παραλιακής, κ.α. 

Για διαδρομή 15 λεπτών με το Μετρό με τον τενεκέ με λάστιχα χρειάζεσαι τουλάχιστον 45 λεπτά και πολλά γ@#0σ7@υ&)ΔΙΑ ( γαλλικά ). 

- Ο Δίας είναι πανταχού παρών ακόμα και σήμερα ! Διὸς ἀρχά ( Βλέπε όλα τα 'ψωνιστήρια' του πλανήτη τι θέλουν να γίνουν ; ΔΙΑσημοι/ες. Όλα τα media τι προωθούν - προβάλουν ; ΔΙΑφημίσεις. Οι πολιτικοί των αστικών κομμάτων τι κάνουν ; ΔΙΑξιφισμούς. Οι εξυπνότεροι άνθρωποι του πλανήτη τι είναι ; ΔΙΑνοούμενοι - ΔΙΑνοιες. Τι αφήνουν όλοι/ες πριν πεθάνουν στα συγγενικά τους πρόσωπα ; ΔΙΑθήκη. Τι απαιτείται απαραίτητα ώστε να ταξιδέψει κάποιος στο εξωτερικό ; ΔΙΑβατήριο. Οι πλουσιότεροι άνθρωποι του πλανήτη τι θέλουν να κάνουν ; Να κατακτήσουν το ΔΙΑστημα. Θέλετε και άλλα ;)

Τέλος, ευελπιστούμε να βρεθούν τα κονδύλια για γρήγορη υλοποίηση του έργου πάντα με επιφυλάξεις αναφορικά με το σύνολο των εμπλεκομένων φορέων και υπερ-εργολάβων. 

ΥΓ:Προσωπικά είμαι ενοχλημένος από την προηγούμενη κυβέρνηση, και τα στελέχη της, διότι όπως επικαλούνται, άφησαν προίκα πακτωλού εκατομμυρίων στην κυβέρνηση Μητσοτάκη , το λεγόμενο ''μαξιλάρι'' , όμως , επί μια πενταετία διακυβέρνησης τους στα νότια προάστια δεν υλοποιήθηκε ούτε ένα μεγάλο έργο. ( Εννοούμε ότι  δεν έπεσαν οι υπογραφές ώστε να γίνουν μια σειρά από μελέτες. Αν είχαν γίνει έγκαιρα οι μελέτες ενδεχομένως σήμερα θα γινόταν υλοποίηση κάποιων έργων στα Νότια προάστια.)

* Διασαφηνίζω ότι ακόμα και χωρίς το αμέριστο ενδιαφέρων από την πλευρά αιρετών - δημοτών στα  , εμείς οφείλουμε να είμαστε ακριβοδίκαιοι και με διαδημοτική αντίληψη στην δημόσια διανομή ιδεών την οποία κάνουμε , και δεν παίζουμε στα ''γιουτιούμπια'' τα οποία έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα. 

* Διαμηνύω ότι η γνώση και η διαπαιδαγώγηση δεν αποκτώνται παρακολουθώντας βίντεο , τα βίντεο είναι ένα χρήσιμο εργαλείο , όμως η μάθηση - η γνώση του ατόμου - βρίσκεται στο διαβασμα , στα διαγωνίσματα και το γράψιμο αντί των βίντεο του διαδικτύου.

* Να σας θυμίσω ότι ανέβασα πριν από αρκετά χρόνια ένα βίντεο στο ''γιουτιούμπ'' το οποίο ξεπέρασε τις 500.000 χιλιάδες προβολές, μου το κατέβασαν, ανέβασα δεύτερο βίντεο το οποίο έφτασε και αυτό κάπου στο μισό εκατομμύριο προβολές , μου το κατέβασαν και αυτό, άρα μας θέλουν τους φτωχούς συγγενείς με βίντεο τα οποία θα έχουν μερικές δεκάδες η εκατοντάδες προβολές. Δεν θα πάρουμε άλλο.

* Ευχαριστούμε όσους και όσες από εσάς μας Διαβάζεται , διότι εσείς είστε πραγματικά διαβασμένοι/ες και ευελπιστούμε να μην είστε απλά διαβατάρηδες. ( Για όσους/ες από εσάς ενδεχομένως παρεξηγήσετε τις πολλές αναφορές στον Δια επισημαίνουμε ότι από αρχαιοτάτων χρόνων οι ΕΛΛΗΝΕΣ σε επίπεδο μυθολογίας είχαν εστιάσει στον ένα Θεό, τον «Πατέρα των θεών και των ανθρώπων», και αυτό ήταν το σημείο αναφοράς για πάρα πολλά απ΄ όσα ακολούθησαν. Εμείς με σκοπιμότητα αναφέραμε τον ΔΙΑ ώστε να επισημάνουμε για άλλη μια φορά ότι στον Δήμο Γλυφάδας από την διοίκηση παραποιείται συστηματικά η ΔΙΑυγεια.)  





  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Το Μετρό θα πάει Γλυφάδα ? Rating: 5 Reviewed By: Glyfadaweb
f="https://unpkg.com/video.js/dist/video-js.css" rel="stylesheet">