ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Σπατάλη ύψους 34.794.648 € από την κυβέρνηση


Κάποιοι πολιτικοί , δήμαρχοι, αιρετοί, κ.α., καθώς και ορισμένοι συγκοινωνιολόγοι – δημόσιοι υπάλληλοι έχουν αποδείξει ότι όπου παρεμβαίνουν από την άνεση του γραφείου τους και από την ασχετοσύνη τους για τον τρόπο λειτουργίας των συγκοινωνιακών μέσων (τα οποία ούτως ή άλλως δεν χρησιμοποιούν) ταλαιπωρούν τους φορολογούμενους που τους πληρώνουν, και τους διαμορφώνουν ένα χειρότερο αύριο !

Είναι σαφές ότι μέχρι σήμερα με δυο λεωφορεία μπορεί ένας επιβάτης από την πόλη της Γλυφάδας να μεταβεί στον γειτονικό δήμο της Βούλας, όμως αυτό δεν θα ισχύει και αύριο. Η πρόταση για τρεις σταθμούς μετρό στην πόλη της Γλυφάδας διαμορφώνει τους όρους αύριο να χρειάζεται κάποιος αναμονή για δυο λεωφορειακές γραμμές καθώς και το μετρό ώστε να μεταβεί στον γειτονικό δήμο... σε απόσταση τριών χιλιομέτρων !

Δείτε στη συνέχεια αναλυτικά ποιους υπηρετεί η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας , αντί να υπηρετεί το δημόσιο όφελος και το συμφέρον της Ελληνικής κοινωνίας.


Σπατάλη ύψους 34.794.648 € για την τρίχρονη μίσθωση μεταχειρισμένων οχημάτων από τον υπ. Μεταφορών 
Κώστα Καραμανλή

Η αντίληψη η οποία διαπερνά το σύνολο του κυβερνητικού έργου, εκκινώντας από τον ίδιο τον Κυριάκο Μητσοτάκη, φαίνεται ξεκάθαρα από τους χειρισμούς του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών Κώστα Καραμανλή

Από τη μια πλευρά, σπατάλη δημόσιου χρήματος και, από την άλλη, πλήρης ασέβεια σε διαδικασίες που θα έπρεπε σε μια σύγχρονη δημοκρατία να είναι δεδομένες: διαφάνεια, λογοδοσία, σεβασμός στον ιδρώτα των πολιτών, τους οποίους το κράτος απομυζεί και θα έπρεπε να τους ανταποδίδει τα χρήματα που εισπράττει μέσω φόρων. 

Με άλλα λόγια, ο υπουργός συμπεριφέρεται σαν να χειρίζεται μυστικά κονδύλια του υπουργείου Εξωτερικών ή απλά να ακολουθεί την τακτική της κυβέρνησης στο θέμα των υποκλοπών, καθιστώντας δημόσιες συμβάσεις απόρρητες, πέρα από κάθε λογική.

Παρά το γεγονός ότι οι συμβάσεις με ιδιώτες αφορούν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ δημόσιου χρήματος, ο κ. Καραμανλής επί 1,5 χρόνο τις κρατά στο σκοτάδι.

Ο υπουργός Μεταφορών είχε σοβαρούς λόγους να θέλει να τις κρατήσει κρυφές, καθώς καθένας καταλαβαίνει ότι απέχουν πολύ από το να χαρακτηρίζονται συμφέρουσες για το Δημόσιο.

Τι προβλέπουν

Α) Η σύμβαση υπ’ αριθμόν 93139 υπεγράφη (όπως και οι άλλες δύο) στις 2 Απριλίου 2021 μεταξύ του ΟΣΥ και της εταιρίας Αδελφοί Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ για τη μίσθωση για τρία χρόνια 59 λεωφορείων κανονικών διαξονικών-12μετρων, ύψους 7.079.546,88 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Β) Η σύμβαση υπ’ αριθμόν 93140 υπεγράφη μεταξύ της ΟΣΥ και της εταιρίας ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ Α.Ε. για τη μίσθωση για τρία χρόνια 146 λεωφορείων, ήτοι 106 λεωφορείων κανονικών διαξονικών-12μετρων και 40 λεωφορείων αρθρωτών-18μετρων. Το συνολικό ύψος ανέρχεται σε 17.718.865,92 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Γ) Η σύμβαση υπ’ αριθμόν 93141 υπεγράφη μεταξύ της ΟΣΥ και της εταιρίας ΕΘΝΙΚΗ ΛΗΖΙΝΓΚ  (ΕΘΝΙΚΗ LEASING A.E.), για τη μίσθωση για τρία χρόνια 88 λεωφορείων, ήτοι 78 λεωφορείων κανονικών διαξονικών-12μετρων και 10 λεωφορείων αρθρωτών-18μετρων, ύψους 9.996.235,20 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Επομένως, το Ελληνικό Δημόσιο μέσω της ΟΣΥ σπαταλά συνολικά 34.794.648 ευρώ για τη μίσθωση μόνο για τρία χρόνια 293 μεταχειρισμένων λεωφορείων. Δηλαδή, τα νοικιάζει με ένα ποσό 118.763 ευρώ καθένα, όταν το ίδιο το Δημόσιο παραδέχεται, μέσω του εγγράφου που έστειλε στο Ελεγκτικό Συνέδριο ότι «η τιμή ενός καινούργιου λεωφορείου όμοιου με τα προς προμήθεια λεωφορεία στην ευρωπαϊκή αγορά είναι περίπου 210.000 ευρώ»!

Εν ολίγοις, ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών ενέκρινε να δοθούν 118.763 ευρώ ανά λεωφορείο, το οποίο μάλιστα, βάσει των όρων της σύμβασης, μπορεί να είναι -και είναι- έως και 12 ετών, όταν για την αγορά του ίδιου λεωφορείου, αλλά καινούργιου, το κόστος ανέρχεται σε 210.000 ευρώ έκαστο!

Όπως αντιλαμβάνεστε ένα καινούργιο λεωφορείο δεν βγάζει βλάβες, δεν ρυπαίνει το περιβάλλον , και διευκολύνει τόσο τους οδηγούς όσο και τους επιβάτες. 

Τουλάχιστον εμείς στην πιο πάνω περιοχή από την άνω Γλυφάδα (!!!) έχουμε διαπιστώσει επανειλημμένα παλιά λεωφορεία τα οποία σέρνονται ανηφορίζοντας την Βορείου Ηπείρου, και οδηγούς οι οποίοι προσπαθούν καρφώνοντας πότε την πρώτη και πότε την δεύτερη ταχύτητα να ακολουθήσουν το δρομολόγιο.

Η κυβέρνηση με τις μυστικές συμφωνίες και συμβάσεις με τους ιδιώτες ζημιώνει την πλειονότητα της κοινωνίας η οποία σε βάθος χρόνου θα έχει πληρώσει χρυσά τα νοικιασμένα λεωφορεία, ενώ για να μεταβεί στον γειτονικό δήμο ένας υπηρήλικας συμπολίτης μας θα χρειάζεται αναμονή για δύο λεωφορεία καθώς και για το μετρό. 

Αυτό είναι το μέλλον που διαμορφώνει η σημερινή κυβέρνηση στην τοπική μας κοινωνία ώστε να καλύψει τις παλιές επιταγές του Πασόκ και του χρισμένου δημάρχου από το ΠΑΣΟΚ.

ΥΓ: Είναι ξεκάθαρο ότι πιο γρήγορα, σε 15 λεπτά, μεταβαίνει ένας επιβάτης από την άνω Γλυφάδα στο Ελληνικό και στο κέντρο της Αθήνας, παρά στον γειτονικό δήμο της Βούλας που χρειάζεται αναμονή 45 λεπτών για δυο λεωφορεία και 15 - 20 λεπτά διαδρομή, άρα μια ολόκληρη ώρα για απόσταση τριών - τεσσάρων χιλιομέτρων !

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Σπατάλη ύψους 34.794.648 € από την κυβέρνηση Rating: 5 Reviewed By: Glyfadaweb
f="https://unpkg.com/video.js/dist/video-js.css" rel="stylesheet">