ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Ο φόβος των ανατιμήσεων αλλάζει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών

Μέχρι τον Μάρτιο του 2022 εκτιμάται ότι θα διαρκέσει η επίδραση των ανατιμήσεων σε πρώτες ύλες, μεταφορικό και ενεργειακό κόστος στις τελικές τιμές των προϊόντων διατροφής. Αυτό επισημαίνει, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας, πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών). Σύμφωνα με τον κ. Μαχαίρα, μέχρι τώρα ένα σημαντικό μέρος των αυξήσεων τιμών […]

Το άρθρο Ο φόβος των ανατιμήσεων αλλάζει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών εμφανίστηκε πρώτα στο ERT.GR.



source https://www.ertnews.gr/eidiseis/ellada/o-fovos-ton-anatimiseon-allazei-tin-agorastiki-symperifora-ton-katanaloton/
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Ο φόβος των ανατιμήσεων αλλάζει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών Rating: 5 Reviewed By: Glyfadaweb
f="https://unpkg.com/video.js/dist/video-js.css" rel="stylesheet">