Ποια είδηση πουλάει περισσότερο;
Είναι μοναδικός Τίτλος, δεν υπάρχει, δεν παίζει, βάλε τον τίτλο στο Google.
Είναι μοναδικός Τίτλος, δεν υπάρχει, δεν παίζει, βάλε τον τίτλο στο Google.
- Eχω κάνει την πειραματική εργασία και υπάρχει πόρισμα, οι άλλοι δεν μας εχουν περάσει δημόσια κανένα πόρισμα.
- Ειδικά στο διαδύκτιο η είδηση που εχει την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα πρέπει να εχει συγκεκριμένο περιεχόμενο.
- Σε κοινωνίες που εχουν μάθει να υποκρίνονται υπάρχει η ευθεία οδός και η πειραματική επιστημονική εργασία με πόρισμα, και πάντα με βάση επίσημη μέτρηση με χιλιάδες διαφορετικούς τίτλους και περιεχόμενο.
- Επανελλημένα εχω γράψει οτι το συγκεκριμένο blog αποτελεί μια επιστημονική ερευνα.
- Eιδικά στην Ελλάδα με εκατοντάδες ινστιτούτα επιστημονικές ομάδες κ.α. δεν εχει υπάρξει μια οργανωμένη έρευνα ώστε να υπάρχει πόρισμα για τον επηρεασμό αρχικά σε πλανητικό επίπεδο και στη συνέχεια σε επίπεδο εθνικό απο συγκεκριμένες καθημερινές προσλαμβάνουσες.
- Δεν χρειάζεται παραιτέρω ανάλυση του φαινομένου, οι ειδικοί αντιλαμβάνονται την εξέλιξη η οποία διαμορφώνει και την τάση μετεξέλιξης των τηλεοπτικών προγραμμάτων.
- Τέλος επιγραμματικά, η πολυπολιτισμική παρουσία στο διαδύκτιο χωρίς κανένα πλαίσιο ελένχου και οι εκατομμύρια ιστοσελίδες με πορνό κ.α. ώθησαν μια τάση μετεξέλιξης η οποία εχει ως φυσικό επακόλουθο το γυμνό, το οποίο ουδεμία σχέση έχει με το χυδαίο.
- Χυδαίο για πολλούς υποκριτικά είναι αυτός που δημόσια θα εκφραστεί με απρέπεια,
- Συγκεκριμένα: Ποιός κώλος είναι πιο ωραίος; Τέτοιας μορφής δημόσιος λόγος θεωρείται απρέπεια η χυδαιότητα, και σαφώς δεν ενοχλούσε κανένα και καμία η εμφάνιση των οπισθίων.
- Είναι ενα παράδειγμα του σύνχρονου κώδικα η πέπλου υποκρισίας του κοινωνικού συνόλου.
- Η αμφισβήτηση των ειδικών συνεπάγεται με υποκρισία, διότι οτι εχουν διδαχθεί αναμασούν, και οτι περάσουν δημόσια σε επίπεδο μάθησης η κοινής αποδοχής κανόνων ακολουθείται εως ενός βαθμού, διότι επηρεάζουν περισσότερο οι καθημερινές προσλαμβάνουσες ώστε να ξεφύγουν αρκετά απο συγκεκριμένα στερεότυπα, και αυτά τα φαινόμενα δεν μπορώ να τα χαρακτηρίσω λαικισμό ημιμαθών, άρα ο διαμορφούμενος μελλοντικός πολιτισμός είναι του ''Κώλου'', και καθοριστικός παράγωντας είναι η μουσική βιομηχανία θεάματος, και εν συνεχεία το οτιδήποτε άλλο. (Προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου, η υποκρισία κάποιων με ενοχλεί αφάνταστα.)
- Το βασικό πόρισμα είναι οτι πουλάει περισσότερο η εικόνα με την αυτούσια έννοια και ως τίτλος, και σαφώς υποδιέστερης αξίας είναι η σημαντικότητα και η θεματολογία, βέβαια ανάλογα της ηλικίας των αποδεκτών υπάρχει σημαντική διακύμανση.
- Η μέθοδος γραφής δεν ακολουθεί κανένα επίσημο κανόνα γραμματικής, διότι είμαι εξπρεσιονιστής.
''Περίληψη Πειραματικού Πορίσματος με θέμα Ποια Είδηση Πουλάει Περισσότερο''
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου