ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Το Μετρό πάει Τερψιθέα η Γλυφάδα;

Πριν από πέντε μήνες είχαμε μια σειρά από δημοσιεύματα τα οποία ανέφεραν ότι «Αλλάζει το «μέτωπο» της παραλιακής από το Ελληνικό μέχρι τη Γλυφάδα'', καθώς ξεμπλοκάρει η υλοποίηση δύο σημαντικών επεκτάσεων του μετρό αλλά και του τραμ προς τη Γλυφάδα μετά την απόφαση να προχωρήσει η ανάπλαση του Ελληνικού από τη Lamda Development».

Σύμφωνα με την κυβερνητική και οικονομική προπαγάνδα «Πρόκειται για δύο έργα που αναμένεται να αλλάξουν το συγκοινωνιακό χάρτη της Αττικής, καθώς θα αποσυμφορηθούν οι κεντρικές οδικές αρτηρίες αλλά και το κέντρο της πόλης της Γλυφάδας».

Έχοντας αυτά τα δεδομένα, όπως και τις πολλές αδειοδοτήσεις οι οποίες απαιτούνται ώστε να ξεμπλοκάρει το έργο επέκτασης της γραμμής του Μετρό προς Γλυφάδα ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί της κυβέρνησης όπως και οι κατά τόπους βουλευτές.

Το Μετρό πάει Τερψιθέα η  Γλυφάδα;

Η επέκταση της Γραμμής 2 του μετρό προς Γλυφάδα, αφορά 3 χλμ, με 2 νέους σταθμούς από το Ελληνικό μέχρι το κέντρο της Γλυφάδας, προϋπολογισμού 240 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για μία επέκταση που υπάρχει στα σχέδια της Αττικό Μετρό, ήδη από την δεκαετία του 1990, όταν κατασκευάζονταν οι πρώτες γραμμές 2 και 3.

Η επέκταση θα διαθέτει 2 σταθμούς. Ο πρώτος θα είναι και πάλι πάνω στον οδικό άξονα της Λ. Βουλιαγμένης. Η ακριβής χωροθέτηση δεν είναι ακόμα γνωστή αλλά το σίγουρο είναι ότι εγκαταλείφθηκε η σκέψη για σταθμό πάνω από την Βουλιαγμένης καθώς θα εκτίνασσε το κόστος κατασκευής κατακόρυφα. Ο δεύτερος σταθμός και τερματικός θα είναι κοντά στο Δημαρχείο Γλυφάδας και σίγουρα μέσα στο εμπορικό κέντρο.

Η όδευση της σήραγγας χαρακτηρίζεται εύκολη καθώς θα είναι κατά μήκος της Λ. Βουλιαγμένης και ενός από τους κάθετους που φτάνουν στο εμπορικό κέντρο τη πόλης.

Σύμφωνα με αυτή τη προπαγάνδα, την οποία θέτουμε ξανά στη κρίση σας, ο κ. Λάτσης θα διαμορφώσει τη κάλυψη των δικών του αναγκών, θα καλύψει με το τραμ  το εμπορικό κέντρο του Ελληνικού, θα καλύψει το κέντρο της Γλυφάδας με το τερματικό σταθμό, και θα ρίξει όπως είθισται να γίνετε επί παντός επιστητού για πολλοστή φορά την Τερψιθέα, η οποία όπως αναφέραμε διαθέτει τη πλειονότητα των κατοίκων.(Κάτι πάει λάθος και δεν γίνετε τυχαία)

Αξίζει να αναφερθεί ότι στην Τερψιθέα κατοικεί η πλειονότητα των κατοίκων - ψηφοφόρων, ήτοι αυτό συνεπάγεται στο 50% των κατοίκων ολόκληρης της Πόλης της Γλυφάδας.

Έχοντας το δεδομένο της πλειονότητας των ψηφοφόρων - εκλογέων τόσο των εθνικών, όσο και των περιφερειακών και δημοτικών εκλογών, η χάραξη των σταθμών του Μετρό, στη πόλη της Γλυφάδας πρέπει να σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να καλυφθεί η πλειονότητα, καθώς επίσης, να μην υπάρξουν απώλειες για το σύνολο των τοπικών επιχειρήσεων της Τερψιθέας οι οποίες δραστηριοποιούνται στην συνοικία της Γλυφάδας.

Τι σημαίνει αυτό στη βάση των υλοποιήσεων

Αν χρειάζεται λόγω κόστους να γίνουν δυο (2) σταθμοί αντί των τριών που αρχικά είχαν προταθεί, ο ένας εξ αυτών απαραιτήτως πρέπει σύμφωνα της χαράξεώς του να βρεθεί στην Τερψιθέα, και ο δεύτερος στο εμπορικό κέντρο της Γλυφάδας. 

Η εκτίναξη του κόστους συνεπάγεται των τριών σταθμών, και αν περιοριστούμε στους δύο σταθμούς, η απόκλιση κάποιων εκατομμυρίων, ώστε ο ένας σταθμός να βρίσκεται στην Τερψιθέα αντί της λεωφόρου Βουλιαγμένης, συνδράμει τη πλειονότητα των κατοίκων, όπως και τις τοπικές επιχειρήσεις. 

Για την επέκταση του Μετρό, εξετάζεται η χάραξη ούτως ώστε να συμβάλει στη γενικότερη κάλυψη της περιοχής με δεδομένη την αξιοποίηση του χώρου του Ελληνικού και τη σύνδεσή του τόσο με το δίκτυο Μετρό της πόλης όσο και με τη νότια κατάληξη του μέσου στη Γλυφάδα.

Αλλαγές στις λεωφορειακές γραμμές

Η ολοκλήρωση και των δύο επεκτάσεων αναμένεται να επιφέρει σημαντικές τροποποιήσεις στις λεωφορειακές γραμμές. Αν και ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί ποια θα είναι η τύχη του αμαξοστασίου στο Ελληνικό ωστόσο πολλές από τις λεωφορειακές γραμμές οι οποίες σήμερα εξυπηρετούν την Γλυφάδα θα τροποποιηθούν και θα γίνουν απλά τροφοδοτικές προς τα δύο μέσα σταθερής τροχιάς μειώνοντας σημαντικά τους χρόνους μιας διαδρομής από το κέντρο προς την Γλυφάδα.

Δεν θα διαμορφώσετε για πολλοστή φορά δυο ταχύτητες 

Αν υφίστανται οι δικές μου τοποθετήσεις δημόσια, αυτό γίνετε διότι έχω βιώσει επί δεκαετίες ένα πόλεμο άνευ προηγουμένου, και σε καμία περίπτωση δεν θα δεχτώ ένα ''αυτοκράτορα'', ο οποίος παίζει στα ζάρια το μέλλον του τόπου μου. 

Αν πρέπει η Lamda Development, συμφερόντων Λάτση, να δραστηριοποιηθεί στη περιοχή, πρέπει αρχικά να εξασφαλιστεί η κοινωνική συναίνεση, όπως και να μη διακυβευτούν τα οφέλη του συνόλου των κατοίκων, και όπως γνωρίζετε συγκεκριμένοι κύκλοι έχουν στραφεί κατά των δικών μας, ενώ τους παρέχετε εντολή κακοδιοικήσεως.

Έχοντας αυτό το δεδομένο, αρχικά κακοδιοικήσεως, εν συνεχεία μιας κυβερνήσεως και πολιτικών κομμάτων τα οποία υπηρετούν διαπλεκόμενα, και τρίτον ένα οικονομικό ''αυτοκράτορα'' ο οποίος επιθυμεί δια της πλαγίας να εξασφαλίσει αποδοχή και συναίνεση, αναφέρω χαρακτηριστικά: 

Δεν καλύπτονται οι προτάσεις της τοπικής κοινωνίας, από το δήμο, την κυβέρνηση, και το οικονομικό λόμπι, δεν προχωρά τίποτα. ( Αυτή είναι η δική μας υποχρέωση )

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΡΔΟΜΕΝΟΣ
glyfadaweb@gmail.com

Σημείωση: Προσωπικά είμαι κατά του τζόγου, δεν πιστεύω στη τύχη, και μολονότι έχουμε ένα οικονομικό αυτοκράτορα, ο οποίος σχεδιάζει μεθοδικά τα βήματά του,  τον πληροφορώ ότι αν ''παίξουμε'' στα ''ζάρια'' το μέλλον, θα χάσει χίλιες φορές. (Ας παρακαμφθούν οι ασάφειες και οι τυχαίοι παράγοντες)

* Ακόμα δεν μας έχουν παρέχει απάντηση οι αρμόδιοι των προηγούμενων κυβερνήσεων, γιατί καταργήθηκε το Α/Τ στη Τερψιθέα, και η δομή του έγινε Υποδιεύθυνση Νοτιοανατολικής Αττικής; ( Άσχετο, δεν νομίζω, γιατί στη Γλυφάδα υπάρχει ένα κεντρικό Α/Τ και το δεύτερο στη Τερψιθέα ; )

Χρειάζονται δεκάδες ανάλογα παραδείγματα, π.χ για αντιπεριφερειάρχη νότιου τομέα, βόρειου τομέα, βουλευτών Α' Αθηνών, Β' Αθηνών, κ.α. ; 

Τι έχει γίνει η ραδιοτηλεόραση της Ν.Α.Αττικής; Αν δεν υπήρχαν η διάδοση του διαδικτύου, τα wifi, κινητά τηλέφωνα, κ.α., τι θα ίσχυε σήμερα στα νότια προάστια Αττικής ; Η προπαγάνδα του κεφαλαίου, μιας χούφτας οικογενειών, δυο τριών κομμάτων, και όσων με ψέματα βρέθηκαν και στα έδρανα του δήμου, και τίποτα περισσότερο ; Απαιτείται να το απαντήσετε.
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Το Μετρό πάει Τερψιθέα η Γλυφάδα; Rating: 5 Reviewed By: Γιάννης Κουρδομένος