Θέμα: Παράλειψη υλοποίησης προεκλογικής δέσμευσης για τη δημιουργία δημοτικού καναλιού και διακριτική μεταχείριση υπέρ προσκείμενων σε πολιτικό φορέα.
Κυρία Εισαγγελέα,
Με την παρούσα αναφορά επιθυμώ να εκθέσω γεγονότα που, κατά την κρίση μου, συνιστούν ευθεία προσβολή της δημοκρατικής αρχής της ισότητας, παραπλάνηση των δημοτών, κατάχρηση διοικητικής εξουσίας και παράβαση καθήκοντος.
Συγκεκριμένα:
-
Κατά την προεκλογική περίοδο των δημοτικών εκλογών του έτους 2014, ο υποψηφίος δήμαρχος Γεώργιος Παπανικολάου, ο οποίος και τελικώς εξελέγη, ανέφερε στις προεκλογικές του ομιλίες ό,τι θα τηρήσει την εντολή όλων των δημοτών ανεξάρτητα ποιά παράταξη θα ψηφίσουν. ( Προσκομίζεται βίντεο )
Η παράταξη ''Ανατροπή στη Γλυφάδα'' περιέλαβε ρητή δέσμευση στο πρόγραμμά της για τη δημιουργία Δημοτικού Καναλιού όλων των δημοτών. Η δέσμευση αυτή παρουσίαζε το εγχείρημα ως εργαλείο ελεύθερης, ανοιχτής και πολυφωνικής ενημέρωσης για το σύνολο της τοπικής κοινωνίας.
-
Ο ίδιος ο δήμαρχος προχώρησε σε δημόσιες εξαγγελίες κατά την προεκλογική περίοδο αλλά και αμέσως μετά την εκλογή του, διαβεβαιώνοντας ότι η εντολή των δημοτών θα τηρηθεί ανεξαρτήτως των πολιτικών συσχετισμών και ανεξάρτητα από το ποιοι δημότες ή συλλογικότητες στήριξαν την παράταξή του είτε έτερες τοπικές παρατάξεις. ( Προσκομίζονται αποδεικτικά στοιχεία)
-
Παρά ταύτα, η εντολή των χιλιάδων δημοτών αγνοήθηκε πλήρως. Η προεκλογικά εξαγγελθείσα δημιουργία του Δημοτικού Καναλιού δεν υλοποιήθηκε ποτέ, χωρίς να υπάρξει δημόσια αιτιολόγηση, διάλογος ή θεσμική ανάκληση αυτής της πολιτικής δέσμευσης, τόσο από τη πλευρά της παρατάξεως του Δημάρχου όσο και της παρατάξεως ''Ανατροπή στη Γλυφάδα'' και ενώ παρευρέθηκα σε σειρά Δ/Σ αξιώνοντας να θέσουν το ζήτημα. Αυτοί αρνήθηκαν και κατέστη σαφές ό, τι είχε προηγηθεί κάποιου είδους συμφωνία μεταξύ τους.
-
Το ίδιο έτος, 2014, παρατηρήθηκε συστηματική εξυπηρέτηση ημετέρων, προσκείμενων στη Νέα Δημοκρατία, είτε υποστηρικτών με αναθέσεις συμβάσεων, προσλήψεις σε γραφείο τύπου, συμβουλευτικές συνεργασίες, ''ειδικούς συμβούλους'' , ''γενικούς γραμματείς'', απ΄ευθείας αναθέσεις και λοιπές ωφελημένες θέσεις στο διοικητικό και επικοινωνιακό επιτελείο του δήμου. Οι πρακτικές αυτές συνιστούν μορφή πελατειακής διαχείρισης του δημοσίου συμφέροντος, με επιλεκτική μεταχείριση υπέρ συγκεκριμένων πολιτικών φρονημάτων.( Προσκομίζονται τα αποδεικτικά στοιχεία.)
Το γεγονός ό,τι είχε προηγηθεί συμφωνία μεταξύ της διοικούσας παρατάξεως του δημάρχου και αντιπολιτευόμενων απεδείχθη το 2019 δεδομένου ό,τι ο δήμαρχος τους παραχώρησε την έμμισθη θέση του ''συμπαραστάτη του δημότη'' ενώ είχαν ταχθεί δημόσια κατά του εν λόγω θεσμού. ( Προσκομίζονται τα αποδεικτικά στοιχεία.)
-
Αντιθέτως, εγώ, ως δημότης και ενεργός πολίτης που ενδιαφέρθηκα εμπράκτως για την υλοποίηση του δημοτικού καναλιού, βρέθηκα αποκλεισμένος, αόρατος, περιθωριοποιημένος από κάθε διαδικασία ή δυνατότητα εμπλοκής, ενώ στον αντίποδα από το 2014 έως και το 2025 προκύπτουν τα οφέλη όσων κατέλυσαν σκόπιμα την εντολή χιλιάδων δημοτών. Η συστηματική αυτή παραγνώριση, η διάψευση των δημόσιων δεσμεύσεων και η απώλεια ενός σχεδίου ζωής και συμμετοχής σε συλλογικό έργο οδήγησαν σε σταδιακή αλλά σοβαρή επιδείνωση της ψυχικής και σωματικής μου υγείας.
-
Η κατάσταση αυτή είναι τεκμηριωμένη με ιατρικά στοιχεία που προσκομίζονται και δεν προήλθε από μεμονωμένο περιστατικό, αλλά από συνδυασμένη θεσμική αθέτηση, πολιτική διάκριση και αποκλεισμό από το δημόσιο αγαθό της πληροφόρησης και συμμετοχής. Ενώ υπήρξε η εντολή χιλιάδων δημοτών για διαφάνεια ο Δήμος έχει εκπέσει σε μονοπωλιακό παράρτημα της Νέας Δημοκρατίας και των ημετέρων της. ( Προσκομίζονται τα αποδεικτικά στοιχεία.)
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ ΠΟΙΝΙΚΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ
Η αθέτηση της προεκλογικής δέσμευσης για την δημιουργία του Δημοτικού Καναλιού και η παράλληλη εκμετάλλευση του δημόσιου φορέα για εξυπηρέτηση ημετέρων και κομματικών συμφερόντων συνιστούν παράβαση καθήκοντος, κατάχρηση εξουσίας και απάτη. Ειδικότερα, και με βάση τα ισχύοντα άρθρα του Ποινικού Κώδικα:
-
Παράβαση Καθήκοντος (Άρθρο 259 ΠΚ):
Σύμφωνα με το άρθρο 259 του Ποινικού Κώδικα, «δημόσιος υπάλληλος ή όργανο του κράτους που παραβιάζει καθήκοντα που του ανατίθενται από το νόμο ή από την υπηρεσία του, μπορεί να τιμωρηθεί με φυλάκιση».
Η αθέτηση της δημόσιας δέσμευσης του δημάρχου να τηρήσει τις εξαγγελίες του ώστε να δημιουργηθεί το Δημοτικό Κανάλι, καθώς και η μη υλοποίηση των διακηρυγμένων σχεδίων, συνιστούν παραβίαση καθήκοντος και καταστρατήγηση του συμφέροντος των δημοτών. -
Κατάχρηση Εξουσίας (Άρθρο 146 ΠΚ):
Το άρθρο 146 του Ποινικού Κώδικα προβλέπει ότι η κατάχρηση εξουσίας από δημόσιο λειτουργό που χρησιμοποιεί τη θέση του για να βλάψει τα συμφέροντα του Δημοσίου ή για να εξυπηρετήσει προσωπικά συμφέροντα μπορεί να επισύρει ποινές φυλάκισης.
Η κατάχρηση εξουσίας μπορεί να προκύψει από τη χρήση της θέσης του δημάρχου για να προωθηθούν συμφέροντα και πολιτικές σκοπιμότητες εις βάρος του κοινού συμφέροντος, μέσω της εξυπηρέτησης κομματικών συμφερόντων. ( Προσκομίζονται τα αποδεικτικά στοιχεία ευνοϊκών συμβάσεων σε οννεδίτες , συμπαραταξιακούς, αποτυχόντες των εκλογών, κ.ά ) -
Απάτη (Άρθρο 386 ΠΚ):
Εφόσον οι δημότες παραπλανήθηκαν με υποσχέσεις που αποδείχθηκαν ψευδείς, και με σκοπό την αποκόμιση πολιτικών ωφελημάτων τα οποία προκύπτουν από το 2014 έως και σήμερα, μπορεί να στοιχειοθετηθεί το αδίκημα της απάτης, σύμφωνα με το άρθρο 386 του Ποινικού Κώδικα, αν αποδειχθεί ότι η παραπλάνηση αυτή οδήγησε σε βλάβη των δημοτών και κατάχρηση εμπιστοσύνης. ( Προσκομίζονται τα αποδεικτικά στοιχεία της βλάβης, καθώς επίσης , της κατάχρησης εμπιστοσύνης παράλληλα των στοιχείων της ''ειδικής μέριμνας'' που ίσχυσε επί προεδρίας Δημητρίου Νιτσιόπουλου την τριετία επιδημίας covid 19 ώστε οι διοικούντες να πετύχουν την φυσική μου εξόντωση. Κατά την χρονική περίοδο του lockdown που η κυβέρνηση ΝΔ μοίρασε επιλεκτικά τα 67 δισεκατομμύρια, κυρίως στους ημετέρους της - λίστες Πέτσα κ.ά - από τον Ο.Τ.Α Γλυφάδας είχαν ένα ύπουλο σχέδιο ώστε αυτό που δεν είχαν πετύχει από το 2014 τελικά να φέρει το αποτέλεσμα που επεδίωκαν. )
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΖΗΤΩ
-
Την διερεύνηση τυχόν ποινικών ευθυνών για παράβαση καθήκοντος, παραπλάνηση εκλογικού σώματος, πελατειακή διαχείριση πόρων και διάκριση βάσει πολιτικών πεποιθήσεων.
-
Την κατάθεση από πλευράς μου κάθε σχετικού εγγράφου, απόφασης, προεκλογικής εξαγγελίας, δημοσιεύματος και ιατρικής γνωμάτευσης, ώστε να τεκμηριωθεί πλήρως η ζημία που υπέστην ως αποτέλεσμα των ανωτέρω πρακτικών.
-
Την εμπλοκή της αρμόδιας επιθεώρησης δημόσιας διοίκησης (ή άλλου εποπτικού φορέα) για τη διερεύνηση της διαχείρισης ανθρώπινων και οικονομικών πόρων κατά τη συγκεκριμένη περίοδο στον Δήμο Γλυφάδας.
Με τιμή,
Ιωάννης Κουρδομένος
12/05/2025
Επισήμανση: Η παρούσα προσφυγή έρχεται συνέχεια της προσφυγής μου στην Εισαγγελία Πρωτοδικών το 2015 χωρίς τις δέουσες ενέργειες αυταπάγγελτης παρεμβάσεως και διερεύνηση της διαχείρισης ανθρώπινων και οικονομικών πόρων κατά τη συγκεκριμένη περίοδο , ενώ έχει μεσολαβήσει μια δεκαετία ωφελημάτων σε στελέχη και ημετέρους της ΝΔ. Σε ενδεχόμενο «πολιτικο-δικαστικού δούναι και λαβείν» χωρίς τις απαραίτητες ενέργειες από τη πλευρά του Αρείου Πάγου η προσφυγή θα γίνει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και θα ενεργήσω ο ίδιος αυτεπάγγελτα.
* Υπάρχει έστω ένας από τις 5.000 ''γαλάζιους γνωστούς - αγνώστους'' που είναι οι κοινοί ακόλουθοι στο F/B των καταχραστών της λαϊκής εντολής και της κοινωνικής ψήφου στον Δήμο Γλυφάδας να μας βεβαιώσει ό,τι εκπροσωπούν ορθά τον Δήμο ;
* ΓΛΥΦΑΔΑ: "Εκεί που μας χρωστάγανε, μας πήραν και το βόδι". Αποδεχτήκαμε ως ''πολιτικό'' για την αυτοδιαχείριση κάθε κομματικό στέλεχος του κομματικού σωλήνα, συνταξιούχο που δεν του έφτανε η σύνταξη , κ.ά. Πλούτισαν και πλουτίζουν χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις, παράλληλα του πελατειακού τους συστήματος - ημετέρων και ξέχασαν ποιός ήταν ο ρόλος τους . Αντί συμβολής εκμαύλισαν, υπονόμευσαν, κατέλυσαν, συκοφάντησαν, σπίλωσαν και συντηρούν τον παλαιοκομματισμό. Αυτοί δεν αποδέχθηκαν όσα υπάρχουν στη πόλη. Επιχειρούν να πείσουν ό,τι η Γλυφάδα αλλάζει με ''βιτρίνες'' , όμως , η νοοτροπία που τους διέπει και ο παλαιοκομματισμός τους παραμένουν αναλλοίωτα χωρίς ίχνος μεταβολής.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου