Aρχικά η κάθε οικογένεια Νεοελλήνων ήθελε τρία με τέσσερα αυτοκίνητα, όπως και δυο τρία κινητά τηλέφωνα που είχαν και στο χωριό τους πρίν έρθουν στην Πρωτεύουσα και δημιουργήσουν το έκτρωμα. (Διότι για το παρόν ευθύνονται αποκλειστικά αυτοί που εγκατέλειψαν την περιφέρεια και έφεραν στην Αττική τα κουσούρια τους)
Το ελληνικό δημόσιο στην πλειονότητα πλαισιώνεται απο άτομα που ήρθαν στην ΑΤΤΙΚΗ απο την περιφέρεια. Αυτοί ήταν οι βασικοί υποστηρικτές και ψηφοφόροι (για ευνόητους λόγους) των δυο καθεστωτικών κομμάτων εξουσίας του διπολικού συστήματος 38 ετών.
Αυτοί υπερχρέωσαν την Χώρα, για αυτούς δανειζόμαστε, για αυτούς χρωστάμε, άρα γνωρίζεις τι σημαίνει κουσούρια. (Kάποιοι κατάλληλοι επιλεγμένοι απο κατάλληλους πολίτες, επι δεκαετίες αναμασούσαν και διατυμπανίζαν την αποκέντρωση, όπως και τις πολλές παροχές στην περιφέρεια ώστε να υπάρξει Ανάπτυξη και βιωσιμότητα, ώστε να μην χρειάζεται να φεύγουν οι άνθρωποι απο την ιδιαίτερη πατρίδα τους)
Αυτούς τους άχρηστους παραμυθάδες, τους επέλεξα Eγω;
Είμαστε στην ίδια Χώρα και έχουμε τις ίδιες προσλαμβάνουσες. άρα όλοι γνωρίζουμε οτι τους άχρηστους μας τους φόρτωσαν κάποιοι γιατί τους βόλευε, και βόλευε και τους άχρηστους η συσσώρευση των περισσοτέρων στην Αττική ώστε να υπάρχει καλύτερο πλαίσιο Χειραγώγησης, αφομείωσης, και ελέγχου ώστε να συνεχίζουν την πλαισίωση (και όσων συνεπάγονται αυτής, ένθεν και κείθεν) χωρίς ουσιαστική προσφορά.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΟ ΠΑΡΟΝ
Γλυφάδα Web, Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012
Γιάννης Κουρδομένος
ΥΓ: Αναλαμβάνω την ευθύνη όσων γράφω σε αντίθεση με το σύνολο όλων αυτών που ευθύνονται και ουδείς δεν αναλαμβάνει ευθυνών.
ΥΓ 2: H κρίση του παρόντος θα υπήρχε ούτως η άλλος (Σε άλλη βάση και με άλλα δεδομένα διότι το παρόν ονομάζεται ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ) το θέμα ειδικά στην Ελλάδα είναι οτι εχει υπάρξει πλήρης διάλυση ακόμα και των αυτονόητων βασικών δεδομένων στη δομή του Πολιτεύματος της Δημοκρατίας. (Άλλωστε πως να μην συμβεί το συγκεκριμένο όταν διαπιστώνεις οτι η πλειοψηφία των κατοίκων της Ελλάδος η οποία εχει μετεφερθεί στην Αττική δεν σέβεται και δεν πονάει τον Τόπο, γιατί απλά οι περισσότεροι γεννήθηκαν αλλού, και μεγάλωσαν αλλού)
Οι Πόλεις που κατοικούν οι περισσότεροι δεν σημαίνουν τίποτα απολύτως για αυτούς.(Χρήμα, φράγκα, λεφτά, κομπίνες, μίζες, ρουσφέτια. ρεμούλες, απατεωνιά, λαμογιά, υποκρισία, υπονομεύσεις κ.α ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
ΥΓ 3: Tέλος, υπήρχαν και συνεχίζουν να υπάρχουν αρκετοί της άποψης ΒΛΕΠΕ, ΑΚΟΥ, ΚΑΙ ΜΗ ΜΙΛΑΣ, οι γνωστοί οπαδοί της λαμογιάς, και βασικοί συνδρομητές για το παρόν της Ελλάδος.
Με το σύνολο των δεδομένων του παρόντος αξιολογώ και είμαι της άποψης οτι ακόμα και οι λεγόμενοι ρουφιάνοι αξίζουν κάτι περισσότερο απο τα λαμόγια απατεώνες και ανέντιμους Προδότες του ΒΛΕΠΕ, ΑΚΟΥ, ΚΑΙ ΜΗ ΜΙΛΑΣ, αυτοί ευθύνονται για το παρόν.
ΒΛΕΠΕ, ΑΚΟΥ, ΚΑΙ ΜΗ ΜΙΛΑΣ και ξεπούλησαν την ΕΛΛΑΣ. (Οι Προδότες)
Περίπου 600.000 οχήματα έχουν τεθεί εκτός κυκλοφορίας ή έχουν αποσυρθεί την τελευταία διετία
Περισσότεροι από 365.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων κατέθεσαν τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους το 2011 έως την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου του 2012, χωρίς ακόμη να ολοκληρωθεί η συλλογή των στοιχείων από όλη την Ελλάδα ανεβάζοντας συνεχώς τον αριθμό, προκειμένου να γλιτώσουν από τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορία, αλλά και τα πολύ υψηλά τεκμήρια διαβίωσης.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «Η», οι καταθέσεις πινακίδων κυκλοφορίας έσπασαν κάθε ρεκόρ καταγράφοντας αύξηση 114% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010 όταν κατατέθηκαν 170.000 πινακίδες. Τέλος, σε σχέση με το 2009 η αύξηση στις καταθέσεις πινακίδων ανήλθε σε 63,6% καθώς τότε τα «πράσινα τέλη» οδήγησαν σε προσωρινή ακινησία 210.000 οχήματα.
Μέσα σε 3 χρόνια 745.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους τη στιγμή που στην αγορά το αντίστιχο διάστημα έχουν εισέλθει σε κυκλοφορία 459.818 οχήματα και έτσι 285.182 οχήματα βγήκαν εκτός κυκλοφορίας τα τρίτα τελευταία χρόνια. Το νουμερο αυτό αυξάνεται κατακόρυφα αν συνυπολογίσει κανείς πως στα 3 τελευταία χρόνια οδηγήθηκαν στα Κέντρα Ανακύκλωσης της Εναλλακτικής Διαχείρισης Οχημάτων Ελλάδος 310.000 οχήματα. Οπότε περίπου 600.000 οχήματα έχουν τεθεί εκτός κυκλοφορίας από το 2009 έως και το 2011.
Τέλη
Στην Ελλάδα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία το 2011 κυκλοφορούσαν 6.340.000 οχήματα και οι ιδιοκτήτες των οποίων κατέβαλαν τα τέλη κυκλοφορίας του 2011, ενώ για το 2012 σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία μόλις 5.900.000 κάτοχοι οχημάτων κατέβαλαν το ποσό που τους αναλογεί για τα τέλη κυκλοφορίας της χρονιάς που διανύουμε.
Οπότε 440.000 κάτοχοι οχημάτων δεν κατέβαλαν τα τέλη κυκλοφορίας του 2012. Αν, ωστόσο, συνυπολογιστεί πως το 2011 κατατέθηκαν 365.000 πινακίδες κυκλοφορίας και οδηγήθηκαν στα κέντρα Ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ 108.068 οχήματα τότε εύκολα επιβεβαιώνονται τα επίσημα στοιχεία καθώς οι ακριβείς αριθμοί προκύπτουν μαζί με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα.
Εάν παρέμεναν σε κυκλοφορία 6,3 εκατ. οχήματα τα κρατικά εσοδα θα αυξάνονταν 8% βάσει της αυξησης στα τέλη, με δεδομένη, όμως, την «απόσυρση» από την κυκλοφορία 440.000 οχημάτων τα έσοδα από τα τέλη θα «προσγειωθούν» στο 1,1 δισ. ευρώ αντί 1,2 δισ. ευρώ.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου