# Το κρατικό μόρφωμα μας είχε απασχολήσει εκτενώς πριν από δεκαετίες, και συνεχίζει να μας απασχολεί έντονα, δεδομένου ότι ο τόπος μας και ο λαός δεν έχει βρει διέξοδο και παραμένει ραγιάς στη χώρα του.
# Όπως διαβάσαμε στο greekamericannewsagency.com, και αποτελούσαν και δικά μας μεταδιδόμενα από τον κατασχεθέντα ''ΓΛΥΦΑΔΑ'' ξένα και ντόπια συμφέροντα λυμαίνονται και καταρακώνουν.
Οι Ελληνικές παθογένειες, από συστάσεως του ελληνικού (;) κράτους το 1833 από τους Βαυαρούς και των συν αυτώ, έστησαν ένα κρατικό μόρφωμα. Αντίγραφο πιστό των δικών τους αδυναμιών και δυσλειτουργιών.
Κακέκτυπο των δικών τους παθών και αγκυλώσεων. Μια παράγκα, στο εσωτερικό της οποίας είναι στημένη μια καλολαδωμένη μηχανή που το μόνο που ξέρει να κάνει και το κάνει πολύ καλά είναι να αναπαράγει το σάπιο, ανήθικο και βρόμικο σύστημα!
Σε κάθε τομέα της κρατικής υπόστασης αυτού του κρατικού μορφώματος. Να ευνοεί την οικογενειοκρατεία. Τους λίγους. Τους φίλους. Τους κολλητούς. Τους πρόθυμους. Τους κομματικούς εγκάθετους. Τους ατάλαντους. Να ευνοεί μόνον τους υπάκουους στο σύστημα. Να ανταμοίβει τους πρόθυμους. Τους ολίγιστους. Τους απάτριδες. Τους προδότες. Εκείνους που μπορεί να ελέγχει και να εκβιάζει.
Εκτός αν βρεθεί η κατάλληλη πολιτική ηγεσία, κατ επέκταση και εντός των κρατικών υπηρεσιών εκείνη η προσωπικότητα που θα εμπνεύσει. Το ίδιο και ένας ικανός επικεφαλής της εθνικής υπηρεσίας για να προσπαθήσει. Τουλάχιστον. Τότε και μόνον τότε, ίσως, να αξιοποιήσει όλο αυτό το υλικό προκειμένου να εντοπίσει και να εστιάσει στα λάθη. Στις παραλήψεις. Στις σκοπιμότητες. Τις ιδιοτέλειες και τις εσωτερικές παθογένειες. Τα συμφέροντα. Ξένα και ντόπια που λυμαίνονται και καταρακώνουν αυτόν τον ευαίσθητο κρατικό φορέα.
Κρίσιμα ερωτηματικά με αποκαλύψεις...
Από την πλευρά μας, για να είμαστε χρήσιμοι κ παραγωγικοί αλλά και να προσφέρουμε επί της ουσίας, βασισμένοι σε περιπτώσεις γεγονότα, πρόσωπα και καταστάσεις, θα θέσουμε κάποια εύλογα ερωτήματα προς τους αρμοδίους για τρέχουσες υποθέσεις και ιστορίες. Απευθύνονται προς κάθε αρμόδιο. Πρόσωπα, Υπουργούς και κρατικούς φορείς:
1) Αληθεύει ότι χαμηλόβαθμος υπάλληλος, φίλα προσκείμενος στο ΣΥΡΙΖΑ, και συνδικαλιστής της Ε.Υ.Π., στον οποίο έχει απαγορευθεί η έξοδος από τη χώρα για τη κατηγορία της κακουργηματικής παραβίασης Μυστικών της Πολιτείας και ο οποίος διώκεται και για πλήθος άλλων παρανόμων πράξεων, δεν έχει τεθεί σε δυνητική αργία;
2) Αληθεύει ότι την ίδια στιγμή ο Κωνσταντίνος Αγγελάκης, που έχει αθωωθεί για τις πλημμεληματικού χαρακτήρα κατηγορίες από το Εφετείο Αθηνών, παραμένει σε δυνητική αργία, ενώ του έχει επιβληθεί με αμφιλεγόμενες διαδικασίες και η ποινή της οριστικής παύσης με την δικαιολογία ότι η υπόθεση πρέπει να τελεσιδικήσει στον Άρειο Πάγο; Πώς είναι δυνατόν κάποιος, ο οποίος έχει αθωωθεί για πλημμεληματικού –μάλιστα- χαρακτήρα κατηγορία, να τίθεται σε καθεστώς δυνητικής αργίας, ενώ κάποιος που διώκεται για κακουργηματική παραβίαση Μυστικών της Πολιτείας ή και για δουλεμπόριο να είναι στο απυρόβλητο; Γιατί ισχύουν δύο μέτρα και δύο σταθμά;
3) Αληθεύει ότι το ίδιο συμβαίνει και με την περίπτωση του Αθανασίου Χαϊκάλη για τον οποίο υπάρχει απαλλακτική πρόταση από τη διεξάγουσα τη σχετική ΕΔΕ ανακρίτρια, αλλά παρά ταύτα παραμένει σε κατάσταση δυνητικής αργίας, ενώ του επεβλήθη και η βαρύτατη ποινή του υποβιβασμού βαθμού; Γιατί και σ’ αυτή την περίπτωση ισχύουν δύο μέτρα και δύο σταθμά;
4) Αληθεύει ότι η Ε.Υ.Π. επί Γ. Α. Παπανδρέου, κατηγόρησε τον Κ. Αγγελάκη, τον Αθ. Χαικάλη και άλλα δώδεκα στελέχη της Ε.Υ.Π. και επτά του Υπουργείου Οικονομίας για κακουργηματική απάτη εις βάρος του Δημοσίου και εις βάρος των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων για τη γνωστή υπόθεση του «Γεωγραφικού Συστήματος Διασυνοριακής Ασφάλειας κατά τη Μετακίνηση Ανθρώπων και Αγαθών» και η υπόθεση τέθηκε στο αρχείο έπειτα από Απόφαση του Συμβουλίου Εφετών; Ισχύει επίσης ότι η διοίκηση της Ε.Υ.Π. επί Γ. Α. Παπανδρέου κατηγόρησε τον Κ. Αγγελάκη δεύτερη φορά για κακουργηματική απάτη, για πλαστογραφία και για παράβαση καθήκοντος και αυτός έχει αθωωθεί για όλες τις κατηγορίες που του αποδόθηκαν με σύμφωνη μάλιστα γνώμη Εισαγγελέα και Έδρας των Δικαστηρίων; Γιατί το συγκεκριμένο «σύστημα» που έχει τις ρίζες του στις καλές εποχές του Άκη και των «συντρόφων» του στην Ε.Υ.Π. εμμένει να διώκει το συγκεκριμένο υπάλληλο. Τι φοβούνται;
5) Είναι αλήθεια ότι τα αρμόδια όργανα κάλεσαν τον Κ. Αγγελάκη σε απολογία για διάφορες υποθέσεις και αρνήθηκαν να του χορηγήσουν αντίγραφα σημαντικών εγγράφων των δικογραφιών που σχηματίσθηκαν; Είναι αλήθεια ότι έχει αιτηθεί πολλαπλώς ακόμη και εξωδίκως την χορήγηση εγγράφων για την υπεράσπισή του και του έχει δοθεί απάντηση ότι αν τα ξανααιτηθεί, το αίτημά του θα χαρακτηρισθεί ως καταχρηστικό και ότι η υπηρεσία θα απαξιώσει να του απαντήσει επί τούτου;
6) Άλλαξε και, αν ναι, γιατί η σύνθεση του Πειθαρχικού Συμβουλίου που εξέταζε την υπόθεση του Κ. Αγγελάκη, εν μέσω συζήτησης της υπόθεσης; Μήπως δεν έβγαιναν τα κουκιά σε κάποιους, όπως συνέβη το καλοκαίρι του 2015 στην υπόθεση του άλλου στελέχους, του Αθ. Χαικάλη, που κατηγορείται και αυτός άδικα για κατασκοπία;
7) Συμμετείχε, μετά την αλλαγή της σύνθεσης στο Συμβούλιο, άτομο που είχε ελέγξει διοικητικά ο ελεγχόμενος Κ. Αγγελάκης και αργότερα το άτομο αυτό είχε κατηγορήσει τον ελεγχόμενο σε συνδικαλιστικό πειθαρχικό έλεγχο; Επιτρεπόταν η συμμετοχή του για λόγους μεροληψίας, αν ισχύουν αυτά; Το ίδιο άτομο είναι αλήθεια ότι είναι υπόδικο αυτή τη στιγμή για το αδίκημα της δουλεμπορίας και δεν έχει τεθεί, ούτε αυτό, όπως προαναφέραμε σε κατάσταση δυνητικής αργίας, όπως έχουν τεθεί αδίκως οι Κ. Αγγελάκης και Αθ. Χαϊκάλης;
8) Είχαν ζητήσει οι ελεγχόμενοι την εξαίρεση του προέδρου του υπηρεσιακού πειθαρχικού συμβουλίου και Β΄ υποδιοικητή της υπηρεσίας για σοβαρούς λόγους που έγκαιρα είχαν αναπτύξει;
9) Αληθεύει ότι στο τρίτο μέλος που ψήφισε θετικά για την εξόντωση και απόλυση ενός ανθρώπου με οικογένεια, τάξανε διευθυντική θέση για τη θετική εναντίον του ψήφο;
10) Ερευνήθηκαν στο στάδιο του ελέγχου της υπόθεσης οι καταγγελίες της αειμνήστου υπαλλήλου της Ε.Υ.Π., Ευγενίας Λεβογιάννη, του ελεγχόμενου αλλά και άλλων υπαλλήλων για το καθεστώς τρομοκρατίας που επέβαλε το τότε σύστημα διοίκησης επί κυβερνήσεως Γ. Α. Παπανδρέου για να στήσει αυτήν την σκευωρία στον Κ. Αγγελάκη, στον Αθ. Χαικάλη αλλά και σε μια πλειάδα άλλων στελεχών της Υπηρεσίας που όλα αθωώθηκαν από την Ελληνική Δικαιοσύνη;
11) Βρέθηκε ποτέ εκτός Ε.Υ.Π. κάποιο από τα έγγραφα που «βρεθήκαν» στο γραφείο του Κ. Αγγελάκη και που δήθεν παρανόμως κατείχε; Έχει γίνει ποτέ κάποια αναφορά - καταγγελία από κάποιον υπάλληλο ότι έχει χάσει κάποιο έγγραφό του και αυτό βρέθηκε στο γραφείο του ελεγχόμενου; Αν όχι, προς τι τέτοιο μένος εναντίον του, όταν όλοι γνωρίζουμε, απ΄ ότι έχει δημοσιοποιηθεί στα ΜΜΕ και στο Διαδίκτυο αλλά και από ό,τι ακούσαμε στις δικαστικές αίθουσες, ότι έχουν «πιαστεί» συνάδελφοί του να κατέχουν στοιχεία εκτός υπηρεσίας, ή να διεισδύουν παρανόμως στους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς άλλων διευθύνσεων και τμημάτων από τα δικά τους, ή να επικοινωνούν με ξένες υπηρεσίες εν αγνοία της διοίκησης της υπηρεσίας, και αυτοί να «πέφτουν» στα πολύ «μαλακά» ή να μην τιμωρούνται καθόλου, αλλά το αντίθετο, να προάγονται και να καταλαμβάνουν καίριες θέσεις ακόμη και προϊσταμενικές;
12) Αλήθεια τι έγινε με αυτές τις υποθέσεις; και τι γίνεται με τους υπάλληλους της Ε.Υ.Π., πρώην και νυν, που καταθέτουν ανοικτά και ανερυθρίαστα στα ακροατήρια των Δικαστηρίων υπέρ δημοσιογράφων που έχουν αποκαλύψει άκρως απόρρητα στοιχεία υπάλληλων αλλά και της υπηρεσίας; Δεν αποκαλύπτεται κατ αυτόν τον τρόπο ποιος ήταν η πηγή του δημοσιογράφου γι αυτά τα δημοσιεύματα; Και δεν αποκαλύπτεται και η «σχέση» του δημοσιογράφου με την τότε διοίκησή της;
13) Είναι αλήθεια ότι το Πειθαρχικό Συμβούλιο της Ε.Υ.Π. απάλλαξε, προσφάτως, υπάλληλο φίλα προσκείμενο στον ΣΥΡΙΖΑ που δικάστηκε και καταδικάστηκε δις από την Ελληνική Δικαιοσύνη, γιατί ξυλοφόρτωσε γυναίκα υπάλληλο, υφισταμένη του;
14) Θα αναλάβει επιτέλους κάποιες πρωτοβουλίες και ποιες συγκεκριμένες ο διοικητής της, ώστε να επανέλθει το απαραίτητο για την επίτευξη των στόχων της, κλίμα ηρεμίας και συνεργασίας στη Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών;
Restart! Πιο ριζικά;
Διάλυση και ξανά χτίσιμο από την αρχή σε στέρεες βάσεις. Γερά θεμέλια. Μάλιστα η μεγαλύτερη θωράκιση θα ήταν σε θεσμικό επίπεδο μέσω του συντάγματος επ ευκαιρία και της επερχόμενης συνταγματικής αναθεώρησης.
Δηλαδή:
1)Η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών να τελεί υπό ειδικό καθεστώς υπαγόμενη απευθείας στον αρχηγό του Ελληνικού Κράτους και στο συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών. Με πρακτικά άκρως απόρρητα!
2) να έχει δικό της προϋπολογισμό υπό την έγκριση ειδικής μόνιμης επιτροπής της Βουλής των Ελλήνων. Να εξαιρείται από περικοπές και δαπάνες. Με τις ανάλογες προσαρμογές σε μισθούς/ συντάξεις με εκείνες του υπόλοιπου κράτους.
3) ο κεντρικός Διοικητής/ εκτελεστικός διευθυντής να έχει επταετή ή και δεκαετή θητεία, ώστε να προλαμβάνει να ολοκληρώνει και να παραδίδει έργο και πεπραγμένα σε ειδική μόνιμη κλειστή επιτροπή της Βουλής χωρίς λεπτομέρειες για επιχειρήσεις κτλ. Να είναι σχετικός με το θέμα – όχι απαραίτητα στρατιωτικός. Να αλλάζει μόνον εκτάκτως και μόνον με την σύμφωνη γνώμη Προέδρου, Πρωθυπουργού, και Εθνικού Συμβουλίου εξωτερικής πολιτικής. (3α) αντίστοιχα να ισχύουν και για τους επί μέρους διοικητές / διευθυντές των παράλληλων κρατικών μυστικών υπηρεσιών (βλ. πιο κάτω). Να δίδει λόγο και πεπραγμένα μόνον σε αυτή την ειδική κλειστή διακοινοβουλευτική επιτροπή με τήρηση πρακτικών και διαβάθμισή τους ως άκρως απόρρητα!
4) να συσταθεί ειδικό κλειστό δικαστικό συμβούλιο, αποτελούμενο από ανώτατους και ανώτερους δικαστικούς λειτουργούς που θα κρίνουν σε όλες τις βαθμίδες υποθέσεις που θα παραπέμπονται σε αυτό, όταν κρίνεται αναγκαίο από το γενικό υπηρεσιακό συμβούλιο, το οποίο επίσης θα αναβαθμισθεί. Δεν είναι δυνατόν να κρίνουν άσχετοι (πχ. τεχνικοί νομικά ζητήματα ή τεχνικά ζητήματα να κρίνονται από άσχετους με το αντικείμενο. 10αδες οι περιπτώσεις. Πρόσφατο παράδειγμα στο πειθραχικό που έκρινε την υπόθεση Σπατιώτη – Παντελάκη συμμετείχε τεχνικός!) Ώστε να αποφευχθουν λάθη του πρόσφατου παρελθόντος, και να προστατεύονται τα στελέχη της. Να μην δίδονται δηλ. βορά στις ξένες μυστικές υπηρεσίες, όπως συμβαίνει ήδη από το 2010 και εντέθευν, με τις ανοιχτές υποθέσεις που βρίσκονται εν εξελίξει στις αίθουσες των ελληνικών δικαστηρίων.
5) να έχει δικό της αποκλειστικό εσωτερικό κώδικα συμπεριφοράς. Ιεράρχισης και ανέλιξης στελεχών. Άσχετο με τον εκάστοτε δημοσιοΥπαλληλικό κώδικα. Αυστηρό και βασισμένο σε διεθνή πρότυπα άλλων κρατικών υπηρεσιών. (5α) Τα στελέχη της να εκπαιδεύονται σε ειδική «εθνική σχολή» που θα εισάγονται με εξετάσεις επιλέγοντας τους καλύτερους και του άριστους εκ των αρίστων. (5β) να αξιολογούνται, συστηματικά και διαρκώς και να βαθμολογούνται και να κρίνονται συστηματικά. Να προάγονται δε αναλόγως επιδόσεων και διακρίσεων. (5γ) να προκηρύσσονται εσωτερικοί (κλειστοί μη ανακονώσιμοι) διαγωνισμοί αλλά και ανοιχτοί για την πρόσληψη ή κάλυψη των κενών θέσεων.
6) να ιδρύσει νέα δυναμικά τμήματα εφάμιλλα άλλων κρατικών υπηρεσιών, τα οποία θα υπαχθούν σε ένα νέο υπέρ Φορέα που θα θα συκεντρώνει όλες τις επί μέρους μυστικές κρατικές υπηρεσίες. Υπηρεσίες τέτοιες που θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του ελληνικού κράτους. Ειδικά τμήματα που θα αποτελούν γέφυρα και διασύνδεση με άλλα νευραλγικά υπουργεία του κράτους όπως το Υπ. Εθνικής Άμυνας , το Υπ. Εσωτερικών, και το Υπ. Εξωτερικών. Δεν νοείται να μην υπάρχει κοινή εθνική γραμμή και αντιμετώπιση σε κορυφαία εθνικά ζητήματα που αφορούν στην ασφάλεια της χώρας. (10αδες τα περιστατικά όπου έχει υπάρξει σύγκρουση ή παντελής άγνοια μεταξύ υπηρεσιών για ευαίσθητες κρατικές υποθεσεις)
7) Ανανέωση, ριζική αναμόρφωση προσαρμοσμένη στις παρούσες υφιστάμενες διεθνείς και παγκόσμιες συνθήκες, και παράλληλα να θωρακίζουν την χώρα έτι περαιτέρω, ενώ το τμήμα για την ασφάλεια του πολιτεύματος – που τώρα υπάγεται και ανήκει στην κρατική ασφάλεια - να υπαχθεί σε αυτό τον νέο Υπέρ φορέα.
Αλέξανδρος Στεφανόπουλος
greekamericannewsagency.com
Σημείωση του ''Γ'': Η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών να τελεί υπό ειδικό καθεστώς υπαγόμενη απευθείας στο συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών, και σαφώς χωρίς προνομιακό καθεστώς στον εκάστοτε ''αρχηγό'' του κράτους, διότι ''αρχηγός του Ελληνικού Κράτους'' είναι ο κυρίαρχος Ελληνικός λαός.
Επί της ουσίας δεν πρόκειται να διαφοροποιηθεί ριζικά το καθεστώς, διότι κάθε αστικό κόμμα, καλώς η κακώς, υποκρύπτει συμφέροντα στελεχών, μελών, φίλων, κ.α., και η επταετής η δεκαετής θητεία δεν συνάδει με τα δεδομένα των Ελλήνων. Οι βαθυγνώστες της πολιτικής είχαν επιλέξει ετήσια θητεία, και αν κάποιος αποδείξει την καταλληλότητά του να τυγχάνει περαιτέρω παραμονής. !!!
# Όπως διαβάσαμε στο greekamericannewsagency.com, και αποτελούσαν και δικά μας μεταδιδόμενα από τον κατασχεθέντα ''ΓΛΥΦΑΔΑ'' ξένα και ντόπια συμφέροντα λυμαίνονται και καταρακώνουν.
Οι Ελληνικές παθογένειες, από συστάσεως του ελληνικού (;) κράτους το 1833 από τους Βαυαρούς και των συν αυτώ, έστησαν ένα κρατικό μόρφωμα. Αντίγραφο πιστό των δικών τους αδυναμιών και δυσλειτουργιών.
Κακέκτυπο των δικών τους παθών και αγκυλώσεων. Μια παράγκα, στο εσωτερικό της οποίας είναι στημένη μια καλολαδωμένη μηχανή που το μόνο που ξέρει να κάνει και το κάνει πολύ καλά είναι να αναπαράγει το σάπιο, ανήθικο και βρόμικο σύστημα!
Σε κάθε τομέα της κρατικής υπόστασης αυτού του κρατικού μορφώματος. Να ευνοεί την οικογενειοκρατεία. Τους λίγους. Τους φίλους. Τους κολλητούς. Τους πρόθυμους. Τους κομματικούς εγκάθετους. Τους ατάλαντους. Να ευνοεί μόνον τους υπάκουους στο σύστημα. Να ανταμοίβει τους πρόθυμους. Τους ολίγιστους. Τους απάτριδες. Τους προδότες. Εκείνους που μπορεί να ελέγχει και να εκβιάζει.
Εκτός αν βρεθεί η κατάλληλη πολιτική ηγεσία, κατ επέκταση και εντός των κρατικών υπηρεσιών εκείνη η προσωπικότητα που θα εμπνεύσει. Το ίδιο και ένας ικανός επικεφαλής της εθνικής υπηρεσίας για να προσπαθήσει. Τουλάχιστον. Τότε και μόνον τότε, ίσως, να αξιοποιήσει όλο αυτό το υλικό προκειμένου να εντοπίσει και να εστιάσει στα λάθη. Στις παραλήψεις. Στις σκοπιμότητες. Τις ιδιοτέλειες και τις εσωτερικές παθογένειες. Τα συμφέροντα. Ξένα και ντόπια που λυμαίνονται και καταρακώνουν αυτόν τον ευαίσθητο κρατικό φορέα.
Κρίσιμα ερωτηματικά με αποκαλύψεις...
Από την πλευρά μας, για να είμαστε χρήσιμοι κ παραγωγικοί αλλά και να προσφέρουμε επί της ουσίας, βασισμένοι σε περιπτώσεις γεγονότα, πρόσωπα και καταστάσεις, θα θέσουμε κάποια εύλογα ερωτήματα προς τους αρμοδίους για τρέχουσες υποθέσεις και ιστορίες. Απευθύνονται προς κάθε αρμόδιο. Πρόσωπα, Υπουργούς και κρατικούς φορείς:
1) Αληθεύει ότι χαμηλόβαθμος υπάλληλος, φίλα προσκείμενος στο ΣΥΡΙΖΑ, και συνδικαλιστής της Ε.Υ.Π., στον οποίο έχει απαγορευθεί η έξοδος από τη χώρα για τη κατηγορία της κακουργηματικής παραβίασης Μυστικών της Πολιτείας και ο οποίος διώκεται και για πλήθος άλλων παρανόμων πράξεων, δεν έχει τεθεί σε δυνητική αργία;
2) Αληθεύει ότι την ίδια στιγμή ο Κωνσταντίνος Αγγελάκης, που έχει αθωωθεί για τις πλημμεληματικού χαρακτήρα κατηγορίες από το Εφετείο Αθηνών, παραμένει σε δυνητική αργία, ενώ του έχει επιβληθεί με αμφιλεγόμενες διαδικασίες και η ποινή της οριστικής παύσης με την δικαιολογία ότι η υπόθεση πρέπει να τελεσιδικήσει στον Άρειο Πάγο; Πώς είναι δυνατόν κάποιος, ο οποίος έχει αθωωθεί για πλημμεληματικού –μάλιστα- χαρακτήρα κατηγορία, να τίθεται σε καθεστώς δυνητικής αργίας, ενώ κάποιος που διώκεται για κακουργηματική παραβίαση Μυστικών της Πολιτείας ή και για δουλεμπόριο να είναι στο απυρόβλητο; Γιατί ισχύουν δύο μέτρα και δύο σταθμά;
3) Αληθεύει ότι το ίδιο συμβαίνει και με την περίπτωση του Αθανασίου Χαϊκάλη για τον οποίο υπάρχει απαλλακτική πρόταση από τη διεξάγουσα τη σχετική ΕΔΕ ανακρίτρια, αλλά παρά ταύτα παραμένει σε κατάσταση δυνητικής αργίας, ενώ του επεβλήθη και η βαρύτατη ποινή του υποβιβασμού βαθμού; Γιατί και σ’ αυτή την περίπτωση ισχύουν δύο μέτρα και δύο σταθμά;
4) Αληθεύει ότι η Ε.Υ.Π. επί Γ. Α. Παπανδρέου, κατηγόρησε τον Κ. Αγγελάκη, τον Αθ. Χαικάλη και άλλα δώδεκα στελέχη της Ε.Υ.Π. και επτά του Υπουργείου Οικονομίας για κακουργηματική απάτη εις βάρος του Δημοσίου και εις βάρος των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων για τη γνωστή υπόθεση του «Γεωγραφικού Συστήματος Διασυνοριακής Ασφάλειας κατά τη Μετακίνηση Ανθρώπων και Αγαθών» και η υπόθεση τέθηκε στο αρχείο έπειτα από Απόφαση του Συμβουλίου Εφετών; Ισχύει επίσης ότι η διοίκηση της Ε.Υ.Π. επί Γ. Α. Παπανδρέου κατηγόρησε τον Κ. Αγγελάκη δεύτερη φορά για κακουργηματική απάτη, για πλαστογραφία και για παράβαση καθήκοντος και αυτός έχει αθωωθεί για όλες τις κατηγορίες που του αποδόθηκαν με σύμφωνη μάλιστα γνώμη Εισαγγελέα και Έδρας των Δικαστηρίων; Γιατί το συγκεκριμένο «σύστημα» που έχει τις ρίζες του στις καλές εποχές του Άκη και των «συντρόφων» του στην Ε.Υ.Π. εμμένει να διώκει το συγκεκριμένο υπάλληλο. Τι φοβούνται;
5) Είναι αλήθεια ότι τα αρμόδια όργανα κάλεσαν τον Κ. Αγγελάκη σε απολογία για διάφορες υποθέσεις και αρνήθηκαν να του χορηγήσουν αντίγραφα σημαντικών εγγράφων των δικογραφιών που σχηματίσθηκαν; Είναι αλήθεια ότι έχει αιτηθεί πολλαπλώς ακόμη και εξωδίκως την χορήγηση εγγράφων για την υπεράσπισή του και του έχει δοθεί απάντηση ότι αν τα ξανααιτηθεί, το αίτημά του θα χαρακτηρισθεί ως καταχρηστικό και ότι η υπηρεσία θα απαξιώσει να του απαντήσει επί τούτου;
6) Άλλαξε και, αν ναι, γιατί η σύνθεση του Πειθαρχικού Συμβουλίου που εξέταζε την υπόθεση του Κ. Αγγελάκη, εν μέσω συζήτησης της υπόθεσης; Μήπως δεν έβγαιναν τα κουκιά σε κάποιους, όπως συνέβη το καλοκαίρι του 2015 στην υπόθεση του άλλου στελέχους, του Αθ. Χαικάλη, που κατηγορείται και αυτός άδικα για κατασκοπία;
7) Συμμετείχε, μετά την αλλαγή της σύνθεσης στο Συμβούλιο, άτομο που είχε ελέγξει διοικητικά ο ελεγχόμενος Κ. Αγγελάκης και αργότερα το άτομο αυτό είχε κατηγορήσει τον ελεγχόμενο σε συνδικαλιστικό πειθαρχικό έλεγχο; Επιτρεπόταν η συμμετοχή του για λόγους μεροληψίας, αν ισχύουν αυτά; Το ίδιο άτομο είναι αλήθεια ότι είναι υπόδικο αυτή τη στιγμή για το αδίκημα της δουλεμπορίας και δεν έχει τεθεί, ούτε αυτό, όπως προαναφέραμε σε κατάσταση δυνητικής αργίας, όπως έχουν τεθεί αδίκως οι Κ. Αγγελάκης και Αθ. Χαϊκάλης;
8) Είχαν ζητήσει οι ελεγχόμενοι την εξαίρεση του προέδρου του υπηρεσιακού πειθαρχικού συμβουλίου και Β΄ υποδιοικητή της υπηρεσίας για σοβαρούς λόγους που έγκαιρα είχαν αναπτύξει;
9) Αληθεύει ότι στο τρίτο μέλος που ψήφισε θετικά για την εξόντωση και απόλυση ενός ανθρώπου με οικογένεια, τάξανε διευθυντική θέση για τη θετική εναντίον του ψήφο;
10) Ερευνήθηκαν στο στάδιο του ελέγχου της υπόθεσης οι καταγγελίες της αειμνήστου υπαλλήλου της Ε.Υ.Π., Ευγενίας Λεβογιάννη, του ελεγχόμενου αλλά και άλλων υπαλλήλων για το καθεστώς τρομοκρατίας που επέβαλε το τότε σύστημα διοίκησης επί κυβερνήσεως Γ. Α. Παπανδρέου για να στήσει αυτήν την σκευωρία στον Κ. Αγγελάκη, στον Αθ. Χαικάλη αλλά και σε μια πλειάδα άλλων στελεχών της Υπηρεσίας που όλα αθωώθηκαν από την Ελληνική Δικαιοσύνη;
11) Βρέθηκε ποτέ εκτός Ε.Υ.Π. κάποιο από τα έγγραφα που «βρεθήκαν» στο γραφείο του Κ. Αγγελάκη και που δήθεν παρανόμως κατείχε; Έχει γίνει ποτέ κάποια αναφορά - καταγγελία από κάποιον υπάλληλο ότι έχει χάσει κάποιο έγγραφό του και αυτό βρέθηκε στο γραφείο του ελεγχόμενου; Αν όχι, προς τι τέτοιο μένος εναντίον του, όταν όλοι γνωρίζουμε, απ΄ ότι έχει δημοσιοποιηθεί στα ΜΜΕ και στο Διαδίκτυο αλλά και από ό,τι ακούσαμε στις δικαστικές αίθουσες, ότι έχουν «πιαστεί» συνάδελφοί του να κατέχουν στοιχεία εκτός υπηρεσίας, ή να διεισδύουν παρανόμως στους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς άλλων διευθύνσεων και τμημάτων από τα δικά τους, ή να επικοινωνούν με ξένες υπηρεσίες εν αγνοία της διοίκησης της υπηρεσίας, και αυτοί να «πέφτουν» στα πολύ «μαλακά» ή να μην τιμωρούνται καθόλου, αλλά το αντίθετο, να προάγονται και να καταλαμβάνουν καίριες θέσεις ακόμη και προϊσταμενικές;
12) Αλήθεια τι έγινε με αυτές τις υποθέσεις; και τι γίνεται με τους υπάλληλους της Ε.Υ.Π., πρώην και νυν, που καταθέτουν ανοικτά και ανερυθρίαστα στα ακροατήρια των Δικαστηρίων υπέρ δημοσιογράφων που έχουν αποκαλύψει άκρως απόρρητα στοιχεία υπάλληλων αλλά και της υπηρεσίας; Δεν αποκαλύπτεται κατ αυτόν τον τρόπο ποιος ήταν η πηγή του δημοσιογράφου γι αυτά τα δημοσιεύματα; Και δεν αποκαλύπτεται και η «σχέση» του δημοσιογράφου με την τότε διοίκησή της;
13) Είναι αλήθεια ότι το Πειθαρχικό Συμβούλιο της Ε.Υ.Π. απάλλαξε, προσφάτως, υπάλληλο φίλα προσκείμενο στον ΣΥΡΙΖΑ που δικάστηκε και καταδικάστηκε δις από την Ελληνική Δικαιοσύνη, γιατί ξυλοφόρτωσε γυναίκα υπάλληλο, υφισταμένη του;
14) Θα αναλάβει επιτέλους κάποιες πρωτοβουλίες και ποιες συγκεκριμένες ο διοικητής της, ώστε να επανέλθει το απαραίτητο για την επίτευξη των στόχων της, κλίμα ηρεμίας και συνεργασίας στη Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών;
Restart! Πιο ριζικά;
Διάλυση και ξανά χτίσιμο από την αρχή σε στέρεες βάσεις. Γερά θεμέλια. Μάλιστα η μεγαλύτερη θωράκιση θα ήταν σε θεσμικό επίπεδο μέσω του συντάγματος επ ευκαιρία και της επερχόμενης συνταγματικής αναθεώρησης.
Δηλαδή:
1)Η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών να τελεί υπό ειδικό καθεστώς υπαγόμενη απευθείας στον αρχηγό του Ελληνικού Κράτους και στο συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών. Με πρακτικά άκρως απόρρητα!
2) να έχει δικό της προϋπολογισμό υπό την έγκριση ειδικής μόνιμης επιτροπής της Βουλής των Ελλήνων. Να εξαιρείται από περικοπές και δαπάνες. Με τις ανάλογες προσαρμογές σε μισθούς/ συντάξεις με εκείνες του υπόλοιπου κράτους.
3) ο κεντρικός Διοικητής/ εκτελεστικός διευθυντής να έχει επταετή ή και δεκαετή θητεία, ώστε να προλαμβάνει να ολοκληρώνει και να παραδίδει έργο και πεπραγμένα σε ειδική μόνιμη κλειστή επιτροπή της Βουλής χωρίς λεπτομέρειες για επιχειρήσεις κτλ. Να είναι σχετικός με το θέμα – όχι απαραίτητα στρατιωτικός. Να αλλάζει μόνον εκτάκτως και μόνον με την σύμφωνη γνώμη Προέδρου, Πρωθυπουργού, και Εθνικού Συμβουλίου εξωτερικής πολιτικής. (3α) αντίστοιχα να ισχύουν και για τους επί μέρους διοικητές / διευθυντές των παράλληλων κρατικών μυστικών υπηρεσιών (βλ. πιο κάτω). Να δίδει λόγο και πεπραγμένα μόνον σε αυτή την ειδική κλειστή διακοινοβουλευτική επιτροπή με τήρηση πρακτικών και διαβάθμισή τους ως άκρως απόρρητα!
4) να συσταθεί ειδικό κλειστό δικαστικό συμβούλιο, αποτελούμενο από ανώτατους και ανώτερους δικαστικούς λειτουργούς που θα κρίνουν σε όλες τις βαθμίδες υποθέσεις που θα παραπέμπονται σε αυτό, όταν κρίνεται αναγκαίο από το γενικό υπηρεσιακό συμβούλιο, το οποίο επίσης θα αναβαθμισθεί. Δεν είναι δυνατόν να κρίνουν άσχετοι (πχ. τεχνικοί νομικά ζητήματα ή τεχνικά ζητήματα να κρίνονται από άσχετους με το αντικείμενο. 10αδες οι περιπτώσεις. Πρόσφατο παράδειγμα στο πειθραχικό που έκρινε την υπόθεση Σπατιώτη – Παντελάκη συμμετείχε τεχνικός!) Ώστε να αποφευχθουν λάθη του πρόσφατου παρελθόντος, και να προστατεύονται τα στελέχη της. Να μην δίδονται δηλ. βορά στις ξένες μυστικές υπηρεσίες, όπως συμβαίνει ήδη από το 2010 και εντέθευν, με τις ανοιχτές υποθέσεις που βρίσκονται εν εξελίξει στις αίθουσες των ελληνικών δικαστηρίων.
5) να έχει δικό της αποκλειστικό εσωτερικό κώδικα συμπεριφοράς. Ιεράρχισης και ανέλιξης στελεχών. Άσχετο με τον εκάστοτε δημοσιοΥπαλληλικό κώδικα. Αυστηρό και βασισμένο σε διεθνή πρότυπα άλλων κρατικών υπηρεσιών. (5α) Τα στελέχη της να εκπαιδεύονται σε ειδική «εθνική σχολή» που θα εισάγονται με εξετάσεις επιλέγοντας τους καλύτερους και του άριστους εκ των αρίστων. (5β) να αξιολογούνται, συστηματικά και διαρκώς και να βαθμολογούνται και να κρίνονται συστηματικά. Να προάγονται δε αναλόγως επιδόσεων και διακρίσεων. (5γ) να προκηρύσσονται εσωτερικοί (κλειστοί μη ανακονώσιμοι) διαγωνισμοί αλλά και ανοιχτοί για την πρόσληψη ή κάλυψη των κενών θέσεων.
6) να ιδρύσει νέα δυναμικά τμήματα εφάμιλλα άλλων κρατικών υπηρεσιών, τα οποία θα υπαχθούν σε ένα νέο υπέρ Φορέα που θα θα συκεντρώνει όλες τις επί μέρους μυστικές κρατικές υπηρεσίες. Υπηρεσίες τέτοιες που θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του ελληνικού κράτους. Ειδικά τμήματα που θα αποτελούν γέφυρα και διασύνδεση με άλλα νευραλγικά υπουργεία του κράτους όπως το Υπ. Εθνικής Άμυνας , το Υπ. Εσωτερικών, και το Υπ. Εξωτερικών. Δεν νοείται να μην υπάρχει κοινή εθνική γραμμή και αντιμετώπιση σε κορυφαία εθνικά ζητήματα που αφορούν στην ασφάλεια της χώρας. (10αδες τα περιστατικά όπου έχει υπάρξει σύγκρουση ή παντελής άγνοια μεταξύ υπηρεσιών για ευαίσθητες κρατικές υποθεσεις)
7) Ανανέωση, ριζική αναμόρφωση προσαρμοσμένη στις παρούσες υφιστάμενες διεθνείς και παγκόσμιες συνθήκες, και παράλληλα να θωρακίζουν την χώρα έτι περαιτέρω, ενώ το τμήμα για την ασφάλεια του πολιτεύματος – που τώρα υπάγεται και ανήκει στην κρατική ασφάλεια - να υπαχθεί σε αυτό τον νέο Υπέρ φορέα.
Αλέξανδρος Στεφανόπουλος
greekamericannewsagency.com
Σημείωση του ''Γ'': Η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών να τελεί υπό ειδικό καθεστώς υπαγόμενη απευθείας στο συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών, και σαφώς χωρίς προνομιακό καθεστώς στον εκάστοτε ''αρχηγό'' του κράτους, διότι ''αρχηγός του Ελληνικού Κράτους'' είναι ο κυρίαρχος Ελληνικός λαός.
Επί της ουσίας δεν πρόκειται να διαφοροποιηθεί ριζικά το καθεστώς, διότι κάθε αστικό κόμμα, καλώς η κακώς, υποκρύπτει συμφέροντα στελεχών, μελών, φίλων, κ.α., και η επταετής η δεκαετής θητεία δεν συνάδει με τα δεδομένα των Ελλήνων. Οι βαθυγνώστες της πολιτικής είχαν επιλέξει ετήσια θητεία, και αν κάποιος αποδείξει την καταλληλότητά του να τυγχάνει περαιτέρω παραμονής. !!!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου