ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Χρ. Σπίρτζης: Ο λαός θα μας κρίνει για την αποτελεσματικότητα και τη Διαφάνεια

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε ημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ Α’ και Β’ Θεσσαλονίκης στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας τόνισε «Ο λαός θα μας κρίνει για την αποτελεσματικότητα, για το κόστος των έργων και για τη διαφάνεια που τα κάνουμε».

«Τα έργα δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση, σε κανέναν υπουργό, σε κανέναν περιφερειάρχη, ή δήμαρχο, ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει. Και επομένως, αυτός ο λαός θα μας κρίνει για την αποτελεσματικότητα, για το κόστος των έργων και για τη διαφάνεια που τα κάνουμε».

Επίσης υπογράμμισε ότι η περιοχή έχει ανάγκη από έργα που «στηρίζουν την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας», όχι από έργα «βιτρίνας», αλλά από «έργα για την κοινωνία και για τις υγιείς παραγωγικές δυνάμεις». «Δεν μπορούμε να έχουμε μια ιεράρχηση και ένα σχεδιασμό στον «αέρα», όπως είχαμε πριν» είπε ο υπουργός χαρακτηριστικά:

Ο κ. Σπίρτζης έκανε λόγο «παλαιοκομματικές» λογικές που επικράτησαν τα προηγούμενα χρόνια, με αποτέλεσμα πολλά από τα μεγάλα έργα, είτε να μην προχωρούν, είτε να σημειώνονται καθυστερήσεις, είτε ο σχεδιασμός να εξυπηρετεί άλλες ανάγκες από αυτές που υπήρχαν. 

Για το μετρό, υπογράμμισε ότι «από ανέκδοτο έγινε έργο» και ότι η βασική του γραμμή θα τελειώσει ως το τέλος του 2019 , προσθέτοντας ότι «βρέθηκε λύση, που δεν βρισκόταν πριν» στον σταθμό Ελευθερίου Βενιζέλου με διατήρηση των αρχαίων στον υπό κατασκευή σταθμό, ενώ θα ξεκινήσουν και οι «πρόδρομες εργασίες» για την επέκταση της κεντρικής γραμμής προς τη δυτική Θεσσαλονίκη.

Ο κ. Σπίρτζης στάθηκε, ιδιαίτερα, στην αστική συγκοινωνία και στον ΟΑΣΘ, τονίζοντας ότι προσεχώς αναμένεται το σχέδιο νόμου «για να βγουν στον δρόμο, άλλα σαράντα, πενήντα λεωφορεία» ενώ «μέσα στη χρονιά» θα δημοπρατηθεί και «το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα εισιτηρίων». Επίσης, προχώρησε σε μια «αποκάλυψη» για τον στόλο των λεωφορείων.

«Από 2003 ως και το 2014 αποσύρθηκαν από τον ΟΑΣΘ, πριν από-ιδιωτικοποιηθεί, 394 λεωφορεία ηλικίας δώδεκα ετών» είπε ο κ. Σπίρτζης, προσθέτοντας ότι αυτά, αντί να εκχωρηθούν στο δημόσιο «σύμφωνα με τη σύμβαση που υπήρχε» δόθηκαν ως σκραπ ή στα ΚΤΕΛ και πρόσθεσε:

«Όχι μόνο δεν ήλθαν στο ελληνικό δημόσιο, αλλά πουλήθηκαν σε τιμές 570 ευρώ το ένα λεωφορείο δώδεκα ετών , και εσείς θα θέλατε κανένα λεωφορείο φαντάζομαι ως σκραπ. Δεν δόθηκαν στο ελληνικό δημόσιο, που όφειλαν σύμφωνα με τη σύμβαση να τα δώσουν, γιατί ήταν περιουσία του».

Επισήμανση του ''Γ'': Στην περιοχή των νοτίων προαστίων γίνεται ανέκδοτο ο σταθμός Γλυφάδας. Δεδομένου ότι το 2019 θα υπάρξει κρίση των πολιτών αναφορικά με την διαφάνεια , εμείς τονίζουμε για πολλοστή φορά ότι στα Νοτιοανατολικά προάστια οι παρελθούσες κυβερνήσεις δεν άφησαν ούτε ένα μέσο στα ερτζιανά της περιοχής.

Κύριε υπουργέ από ενημέρωση που έχουμε από συμμαθητές σου έχουμε σχηματίσει εικόνα ότι είσαι σωστός άνθρωπος, άρα ενεργοποίησε τους υπολοίπους.
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Χρ. Σπίρτζης: Ο λαός θα μας κρίνει για την αποτελεσματικότητα και τη Διαφάνεια Rating: 5 Reviewed By: Γιάννης Κουρδομένος