ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Συναυλία με την Ελευθερία Αρβανιτάκη στον Δήμο Ελληνικού - Αργυρούπολης

Η Ελευθερία Αρβανιτάκη για μια μοναδική συναυλία στον Δήμο Ελληνικού -Αργυρούπολης στην πλατεία Σουρμένων στο Ελληνικό την Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου και ώρα 21:00 με τα τραγούδια της ζωής της.

Τοποθέτηση του Γιάννη Κουρδομένου: Στον αντίποδα, ο Δήμος Γλυφάδας πλην όλων των υπολοίπων τα οποία υπέκλεψε από τους δημότες , τα οποία είναι υπεράριθμα , ( αντί να τους εκπροσωπεί ), υπέκλεψε και το ''ΦΕΣΤΙΒΑΛ'' - Φιέστα στην τρίτη μαρίνα Γλυφάδας, την οποία ανασκεύασαν παράνομα, για το προσωπικό - ιδιοτελές τους όφελος.

Είναι απορίας άξιο, όμως κρίνονται αρκετοί εκ των συμπολιτών μας, οι οποίοι/ες ως αιρετοί γνωρίζουν πότε, και από ποιους τέθηκε για πρώτη φορά ο όρος ''ΦΕΣΤΙΒΑΛ'' στα νότια προάστια, και τη Γλυφάδα, το γεγονός της απολύτου σιωπής τους, όταν η ''γαλάζια'' διοίκηση επέλεξε, έπειτα από την κλοπή σε πολλά και διάφορα στοιχεία του ενδογενούς τοπικού πολιτισμού, να κλέψει για το ιδιοτελές της όφελος και την εν λόγω δημιουργία των συμπολιτών μας.

Είναι γνωστό πότε οργανώθηκε για πρώτη φορά τοπικό ''Φεστιβάλ'' από τη πλευρά των κατοίκων της Γλυφάδας και των Νοτίων προαστίων, ( όμως είχαν την ''ατυχία'' να ανήκουν ιδεολογικά στην πολύπαθη και την ''μακροβιέστερη'' Αριστερά ), καθώς και πως μια διοίκηση , η οποία είχε υποσχεθεί την εκπροσώπηση ''Όλων των Δημοτών'', αντί αυτής υπέκλεψε τον όρο ''Φεστιβάλ'' για το προσωπικό όφελος μιας παρατάξεως.

Άλλωστε η συγκεκριμένη διοίκηση, της οργανώσεως της Νέας Δημοκρατίας, έχει να επιδείξει πολλές ανάλογες ληστρικές ενέργειες , οι οποίες στοχεύουν στο ιδιοτελές τους όφελος , και τουλάχιστον για εμάς ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματική διάσταση του Πολιτισμού, η οποία είναι αρχικά η κάλυψη του ενδογενούς τοπικού πληθυσμού , και εν συνεχεία οτιδήποτε άλλου , όποια και να είναι η αξία του, η ακόμα και η αναγνώρισή του.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η λέξη ''Πολιτισμός'' την οποία για πρώτη φορά μετέφρασε και χρησιμοποίησε από τη γαλλική λέξη “civilisation” ο Αδαμάντιος Κοραής τη περίοδο (1748-1833) την είχε ταυτίσει με τα ανώτερα προϊόντα του τρόπου ζωής μιας κοινότητας. ( Με αυτά τα δεδομένα η ''κοινότητα'' είναι πρωτίστως η τοπική κοινωνία και οι κάτοικοι - δημότες/ισσες του δήμου.)

Καταφανώς , οι αιρετοί των Ο.Τ.Α έχουν υποχρέωση πρωτίστως να καλύψουν το τοπικό τους πληθυσμό , και εν συνεχεία τους υπολοίπους , κάτι το οποίο επί δεκαετίες δεν έχει ισχύσει από τη πλευρά των εκλεγμένων στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοικήσεως.

Εννοώ ότι η βασική υποχρέωση του αιρετού, του δημάρχου, είναι αρχικά η υποστήριξη στους δημότες της πόλεως του, και στον τομέα του Πολιτισμού, και στη συνέχεια όλων των υπολοίπων.

Παρόλο που οι πολιτισμοί είτε χάνονται είτε εξελίσσονται σε νέα πολιτισμικά μορφώματα, κάποιοι αφήνουν πίσω τους πνευματικά επιτεύγματα ως παγκόσμια κληρονομιά , και είναι ενδεικτική η περίπτωση της χώρας μας και όσων υφίστανται ως υπαρκτά στοιχεία ως σήμερα.

Σαφώς, δεδομένης της παγκοσμιοποίησης , η οποία δημιουργεί συνθήκες για την ανάπτυξη κοινών στοιχείων με ενωτικό ρόλο σε τοπική , εθνική , και παγκόσμια κλίμακα, όπως είναι οι ηθικές αξίες, η οικολογική συνείδηση, παράλληλα δε και το στοιχείο της Μουσικής και της καλλιτεχνίας , δεν μπορεί να είναι περιορισμένο στα στενά όρια ενός δήμου.

Δεδομένων και των μέσων, τηλεοράσεις, ραδιόφωνα, διαδίκτυο, κ.α., τα οποία δίδουν έμφαση σε όσα εξυπηρετούν τα συμφέροντα ( το εμπόριο ) των ιδιοκτητών τους, έχει προκύψει άλωση και στον τομέα του Πολιτισμού.

Ο Πολιτισμός γίνεται μοχλός πολιτικής 

Σε εμάς οι ιθύνοντες του δήμου Γλυφάδας προκαλούν θλίψη, διότι αναπαράγουν μια κάκιστη πρακτική εις βάρος πολλών συμπολιτών μας , και κυρίως , διότι δεν ανήκουν ιδεολογικά - πολιτικά στον χώρο τους, ( κόμμα τους ), ενώ οι ίδιοι με τα χρήματα όλων των δημοτών προβάλλουν το άτομό τους και ασκούν πολιτική και στις πολιτιστικές εκδηλώσεις. 

Δήμαρχος, αιρετοί, αρμόδιος τομέα πολιτισμού, κ.α., δεν είναι ανεξάρτητοι, ( Βλέπε Γ. Παπανικολάου ), είναι τα στελέχη συγκεκριμένων αστικών κομμάτων, και δια μέσω του πολιτισμού, ο οποίος πρέπει να είναι ενωτικός για όλους τους δημότες, ασκείται έμμεσα πολιτική υπέρ συγκεκριμένων πολιτικών, και κατ' επέκταση δρα ως στοιχείο αναπαραγωγής από όλους μας. Αυτό δεν πρέπει να αλλάξει στους Ο.Τ.Α , και να δοθεί έμφαση σε ένα πολιτικό, κοινωνικό, πολιτιστικό Πολιτισμό για όλους ;

Είναι ξεκάθαρο ότι σε μια Πόλη η οποία προσεγγίζει τις 100.000 χιλ. κατοίκων , στις πολυδιαφημιζόμενες εκδηλώσεις τους, με τους συνεργάτες τους χορηγούς επικοινωνίας ( ιδιοκτήτες μέσων ) , να καταλαμβάνουν όλες τις διαφημιστικές πινακίδες στα όρια του Δήμου Γλυφάδας , ( το 2019 θα λογοδοτήσουν για το έλλειμμα εκατομμυρίων ευρώ από το ταμείο του δήμου ), δεν συμμετέχει ούτε το 1 - 2 % του τοπικού μας Πολιτισμού - πληθυσμού, και αυτό το λέει όλα.

Οι παρευρισκόμενοι/ες στις εκδηλώσεις του Δήμου Γλυφάδας, δεν είναι αποκλειστικά οι δημότες/ισσες Γλυφάδας, διότι διαφημίζονται σε ολόκληρο το Ν. Αττικής, και αρκετοί/ες έρχονται από άλλες περιοχές.

# Ελπίζουμε με την τοποθέτησή μας να μην ενοχλήσουμε την κ. Αρβανιτάκη για την οποία δεν αναφερθήκαμε στη τοποθέτησή μας, και ουδεμία νύξη γίνεται κατά αυτής, όμως εμείς πρεσβεύουμε ένα διαφορετικό μοντέλο το οποίο είναι απόλυτα αντίθετο με όσα ακολουθεί ο δικός μας δήμος. 

Στο πρόγραμμά μας, της ''ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ'', το οποίο αισίως έχει κλείσει τρεις δεκαετίες από την δημόσια ανακοίνωσή του , ραδιοφωνικά , εξηγούμε αναλυτικά τι πρέπει να ισχύει στους Ο.Τ.Α., διότι τα χρήματα διοργανώσεως των εκδηλώσεων είναι όλων των δημοτών, και πρέπει να υπάρχει χώρος παρουσίασης για όλους τους δημότες.

Ακόμα και στις περιπτώσεις συμμετεχόντων με μια διαδρομή και αναγνώριση , ο δήμος οφείλει προ της παρουσιάσεως τους , να καλύπτει στον ίδιο χώρο τις εκδηλώσεις όλων των δημοτών της πόλης , οι οποίοι ενδιαφέρονται και ασχολούνται με το θέατρο, τη μουσική, κ.α. 

Συναυλία με την Ελευθερία Αρβανιτάκη στον Δήμο Ελληνικού - Αργυρούπολης

Τριάντα και πλέον χρόνια γεμάτα τραγούδια, ταξίδια σε όλες τις γωνιές της χώρας μας αλλά και στις πέντε ηπείρους κυριολεκτικά σε μουσικά φεστιβάλ και ιστορικούς χώρους της μουσικής, συνεργασίες με σπουδαίους συνθέτες, στιχουργούς και ποιητές, αλλά και διεθνείς καλλιτέχνες, εμβληματικές παραστάσεις που γίνανε πολύτιμα live albums, χρυσές και πλατινένιες πωλήσεις και τελικά σπουδαία τραγούδια που έχουν νικήσει το χρόνο και έχουν συντροφεύσει τα γλέντια και τις λύπες μας, τις παρέες αλλά και τις πιο δικές μας στιγμές.

Η παράσταση “Για όλη τη ζωή μας σου μιλώ”, μετά τα απανωτά sold out και την παράσταση των παραστάσεων στην Αθήνα, αλλά και στην Κύπρο, έρχεται στην πλατεία Σουρμένων στο Ελληνικό για μια μοναδική εμφάνιση. Η Ελευθερία Αρβανιτάκη υπόσχεται μια χορταστική συναυλία γεμάτη από τα “κλασσικά”, μεγάλα της τραγούδια, αλλά και με τα δύο καινούρια τραγούδια που κυκλοφόρησαν πρόσφατα από το προσωπικό της label rEAct στην Panik Records: το ατμοσφαιρικό τραγούδι “Αν ξημέρωνε” (στίχοι-μουσική: Κωνσταντίνος Σακκάς), αλλά και το τραγούδι “Την ίδια στιγμή να ζούμε” (μουσική: Αλέξανδρος Δράκος Κτιστάκης, στίχοι: Λήδα Ρουμάνη) για το οποίο η Ελευθερία Αρβανιτάκη συμπράτει με το γκρουπ των ΤΑΚΙΜ.

Μαζί της επί σκηνής οι σπουδαίοι σολίστες Αλέξανδρος Δράκος Κτιστάκης (τύμπανα, ενορχηστρώσεις), Γιώργος Γεωργιάδης (μπάσο), Δημήτρης Τσάκας (σαξόφωνο, κιθάρα), Γιάννης Κυριμκυρίδης (πιάνο), Νίκος Μέρμηγκας (λαϊκά έγχορδα).

Την Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου η Ελευθερία Αρβανιτάκη έρχεται στον Δήμο Ελληνικού -Αργυρούπολης στην πλατεία Σουρμένων στο Ελληνικό,με τα τραγούδια της ζωής της, τα τραγούδια της ζωής μας τελικά...

Αντί εισιτηρίου οι πολίτες καλούνται να προσφέρουν κατά την είσοδο τους φάρμακα για το Κοινωνικό Φαρμακείο και τρόφιμα(ζυμαρικά ,γάλα εβαπορέ, τοματοχυμούς ,κονσέρβες).

Επιμέλεια προγράμματος: Ελευθερία Αρβανιτάκη – Λήδα Ρουμάνη
Επιμέλεια ήχου: Χάρης Κρεμμύδας, Γιάννης Πετρόλιας
Φωτισμοί: Μαρία Βενετάκη
Οργάνωση – Εκτέλεση Παραγωγής: Ηχόχρωμα & Λήδα Ρουμάνη
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Συναυλία με την Ελευθερία Αρβανιτάκη στον Δήμο Ελληνικού - Αργυρούπολης Rating: 5 Reviewed By: Γιάννης Κουρδομένος