ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Το νέο σχέδιο ανάπτυξης για το μετρό προς Γλυφάδα (ΠΡΟΤΑΣΗ)

Με μια βασική διαφοροποίηση στη χάραξη, χωρίς να αλλάζει σε σημαντικό βαθμό η απόσταση που θα διανύει το μετρό, όπως και το κόστος, παρουσιάζουμε το νέο σχέδιο - πρόταση -  ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ για το μετρό προς Γλυφάδα.

Προτείνουμε η γραμμή να ανηφορίζει προς την Άνω Γλυφάδα (πρώτος σταθμός Μετρό), δεδομένου ότι υπάρχει το μεγαλύτερο τμήμα πληθυσμού, κατόπιν να συνεχίζει στο γκολφ (δεύτερος σταθμός Μετρό) και να καταλήγει στην πλατεία της Γλυφάδας. (τρίτος σταθμός Μετρό)

Το κόστος της επέκτασης εκτιμάται στα 200 -250 εκατ. ευρώ. Το μετρό θα συναντήσει στη Γλυφάδα το τραμ, όπως και τον βασικό κόμβο αστικών συγκοινωνιών.

Ο σταθμός Άνω Γλυφάδας πρέπει να χαραχθεί σε ένα σημείο επί της λεωφόρου Γούναρη, η οποία εξυπηρετεί την έλευση χιλιάδων κατοίκων από αρκετές πόλεις στα νοτιοανατολικά, η ακόμη καλύτερα επί της Γεννηματά,  ώστε να οριστικοποιηθεί η επίλυση των αναγκών της περιοχής. 

Σαφέστατα με επιπρόσθετο κόστος σε εκατομμύρια  θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένας σταθμός στη Γλυφάδα, και ένας δεύτερος στη Βούλα, θεωρώ όμως ότι δεν θα υπάρχει επίλυση του συγκοινωνιακού της περιοχής.


Με το κόκκινο χρώμα βλέπετε την ήδη υπάρχουσα χάραξη, και με το μαύρο τη νέα χάραξη - πρόταση - η οποία καλύπτει σε μεγαλύτερο βαθμό τον τοπικό πληθυσμό.

Επισημαίνουμε ότι σε πλήρη αντιδιαστολή των υπολοίπων πόλεων, στα νότια προάστια, η Γλυφάδα σαφέστατα είναι μεγαλύτερη χιλιομετρικά, και με το μεγαλύτερο τμήμα του πληθυσμού στην Άνω Γλυφάδα.

Γ.Κ
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Το νέο σχέδιο ανάπτυξης για το μετρό προς Γλυφάδα (ΠΡΟΤΑΣΗ) Rating: 5 Reviewed By: Γιάννης Κουρδομένος