Μια ιδιότυπη τροπή έχει πάρει η εκδήλωση για την 72η επέτειο του Ολοκαυτώματος της πόλης του Κορωπίου, όπως διαβάσαμε στο notioanatolika.gr, δεδομένων των δηλώσεων του καθηγητή Σύγχρονης Κοινωνικής και Πολιτικής Ιστορίας στο τμήμα Πολιτικών Επιστημών του ΑΠΘ, Γιώργου Μαργαρίτη, και της παρερμηνείας μιας φράσης του.
''Οι Κορωπιώτες έκαναν μαύρη αγορά στη διάρκεια της Κατοχής αποκομίζοντας έτσι πολλά οφέλη.''
Ούτε λίγο ούτε πολύ ο καθηγητής Μαργαρίτης υποστήριξε ότι οι Κορωπιώτες έκαναν μαύρη αγορά στη διάρκεια της Κατοχής αποκομίζοντας έτσι πολλά οφέλη.
Άμεση ήταν η παρέμβαση του δημάρχου Κορωπίου Δημήτρη Κιούση ο οποίος παρενέβη και έκανε σαφές ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει όταν μάλιστα υπάρχει πλήθος μαρτυριών Αθηναίων πολιτών οι οποίοι κυριολεκτικά σώθηκαν από την πείνα εξαιτίας της βοήθειας που τους έδωσαν, χωρίς κανένα αντίτιμο, οι Κορωπιώτες».
Στη συνέχεια αυτού του δημοσιεύματος της τοπικής ιστοσελίδας σε επιστολή που απέστειλε προς το notioanatolika.gr ο κ. Μαργαρίτης, ουσιαστικά αποδέχεται τη συγκεκριμένη αναφορά σημειώνοντας παράλληλα ότι «ο συντάκτης του κειμένου και ίσως ο κος Δήμαρχος αισθάνονται την ανάγκη να παραποιήσουν προκλητικά και χυδαία» τα όσα υποστήριξε στην παρέμβασή του.
Βέβαια δίνει μια διαφορετική διάσταση σχετικά με τα όσα είπε διευκρινίζοντας ότι, «όσο για το ότι από αυτές τις δραστηριότητες «πλούτισαν ΟΛΟΙ οι κάτοικοι του Κορωπίου και των Μεσογείων» αυτό είναι αυθαίρετο συμπέρασμα –προφανούς στόχευσης- του «δημοσιογράφου» και ίσως του κου Δημάρχου.
Στην ιστορία και στην πραγματική ζωή δεν υπάρχει η έννοια ΟΛΟΙ. Υπάρχουν αυτοί που εκμεταλλεύονται καταστάσεις και κτίζουν περιουσίες πάνω στον πόνο και στην ανάγκη των συνανθρώπων τους και υπάρχουν οι άλλοι, ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ – και στην Αθήνα και στα Μεσόγεια- που βλέπουν δίπλα τους να κτίζονται περιουσίες και παλάτια την ώρα που η δική τους ζωή πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο. Φυσικά άμα θες να δεις τα πράγματα από την πλευρά των πρώτων το ΟΛΟΙ είναι πολύ βολική έκφραση».
Στη συνέχεια ο κύριος καθηγητής αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο μία μερίδα ιστορικών αντιμετωπίζει την κατάσταση της εποχής εκείνης και καταλήγει στο… ΚΚΕ.
Και ενώ ο κ. Μαργαρίτης με την επιστολή του προς το notioanatolika.gr κάνει σαφές πού και πώς αναφέρθηκε στη σχέση «μαύρης αγοράς» και Κορωπιωτών, ο διοργανωτής της εκδήλωσης «Τα Μεσόγεια στην Κατοχή, την Αντίσταση και την Τραγωδία», Θωμάς Πρόφης, με δική του επιστολή στην ενημερωτική ιστοσελίδα μας, υποστηρίζει ότι «ο κ. Μαργαρίτης σε καμία φάση της ομιλίας του δεν ”υποστήριξε ότι οι Κορωπιώτες –συλλήβδην- έκαναν μαύρη αγορά στη διάρκεια της Κατοχής αποκομίζοντας έτσι πολλά οφέλη”.
Κατά συνέπεια ψεύδεστε ασύστολα. Και ψεύδεστε για δημιουργία εντυπώσεων. Ψεύδεστε, επί πλέον, όταν αναφέρεσθε σε “άμεση παρέμβαση” του δημάρχου, επειδή όλοι εμείς που βρισκόμαστε στην αίθουσα δεν τον ακούσαμε».
''Οι Κορωπιώτες έκαναν μαύρη αγορά στη διάρκεια της Κατοχής αποκομίζοντας έτσι πολλά οφέλη.''
''Γ'': Σαφώς εμείς γνωρίζουμε ότι το φαινόμενο μαύρης αγοράς ίσχυε σε πολλές περιοχές, και σε καμία περίπτωση δεν ήταν ΟΛΟΙ οι κάτοικοι μαυραγορίτες.Σύμφωνα με το δημοσίευμα «μια άκρως προκλητική αλλά και παντελώς ανιστόρητη άποψη κατέθεσε, στο πλαίσιο της ημερίδας που διοργανώθηκε στο Κορωπί, το βράδυ του Σαββάτου, παραμονής της 72ης επετείου του Ολοκαυτώματος της πόλης, ο καθηγητής Σύγχρονης Κοινωνικής και Πολιτικής Ιστορίας στο τμήμα Πολιτικών Επιστημών του ΑΠΘ, Γιώργος Μαργαρίτης.
Ούτε λίγο ούτε πολύ ο καθηγητής Μαργαρίτης υποστήριξε ότι οι Κορωπιώτες έκαναν μαύρη αγορά στη διάρκεια της Κατοχής αποκομίζοντας έτσι πολλά οφέλη.
Άμεση ήταν η παρέμβαση του δημάρχου Κορωπίου Δημήτρη Κιούση ο οποίος παρενέβη και έκανε σαφές ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει όταν μάλιστα υπάρχει πλήθος μαρτυριών Αθηναίων πολιτών οι οποίοι κυριολεκτικά σώθηκαν από την πείνα εξαιτίας της βοήθειας που τους έδωσαν, χωρίς κανένα αντίτιμο, οι Κορωπιώτες».
Στη συνέχεια αυτού του δημοσιεύματος της τοπικής ιστοσελίδας σε επιστολή που απέστειλε προς το notioanatolika.gr ο κ. Μαργαρίτης, ουσιαστικά αποδέχεται τη συγκεκριμένη αναφορά σημειώνοντας παράλληλα ότι «ο συντάκτης του κειμένου και ίσως ο κος Δήμαρχος αισθάνονται την ανάγκη να παραποιήσουν προκλητικά και χυδαία» τα όσα υποστήριξε στην παρέμβασή του.
Βέβαια δίνει μια διαφορετική διάσταση σχετικά με τα όσα είπε διευκρινίζοντας ότι, «όσο για το ότι από αυτές τις δραστηριότητες «πλούτισαν ΟΛΟΙ οι κάτοικοι του Κορωπίου και των Μεσογείων» αυτό είναι αυθαίρετο συμπέρασμα –προφανούς στόχευσης- του «δημοσιογράφου» και ίσως του κου Δημάρχου.
Στην ιστορία και στην πραγματική ζωή δεν υπάρχει η έννοια ΟΛΟΙ. Υπάρχουν αυτοί που εκμεταλλεύονται καταστάσεις και κτίζουν περιουσίες πάνω στον πόνο και στην ανάγκη των συνανθρώπων τους και υπάρχουν οι άλλοι, ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ – και στην Αθήνα και στα Μεσόγεια- που βλέπουν δίπλα τους να κτίζονται περιουσίες και παλάτια την ώρα που η δική τους ζωή πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο. Φυσικά άμα θες να δεις τα πράγματα από την πλευρά των πρώτων το ΟΛΟΙ είναι πολύ βολική έκφραση».
Στη συνέχεια ο κύριος καθηγητής αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο μία μερίδα ιστορικών αντιμετωπίζει την κατάσταση της εποχής εκείνης και καταλήγει στο… ΚΚΕ.
Και ενώ ο κ. Μαργαρίτης με την επιστολή του προς το notioanatolika.gr κάνει σαφές πού και πώς αναφέρθηκε στη σχέση «μαύρης αγοράς» και Κορωπιωτών, ο διοργανωτής της εκδήλωσης «Τα Μεσόγεια στην Κατοχή, την Αντίσταση και την Τραγωδία», Θωμάς Πρόφης, με δική του επιστολή στην ενημερωτική ιστοσελίδα μας, υποστηρίζει ότι «ο κ. Μαργαρίτης σε καμία φάση της ομιλίας του δεν ”υποστήριξε ότι οι Κορωπιώτες –συλλήβδην- έκαναν μαύρη αγορά στη διάρκεια της Κατοχής αποκομίζοντας έτσι πολλά οφέλη”.
Κατά συνέπεια ψεύδεστε ασύστολα. Και ψεύδεστε για δημιουργία εντυπώσεων. Ψεύδεστε, επί πλέον, όταν αναφέρεσθε σε “άμεση παρέμβαση” του δημάρχου, επειδή όλοι εμείς που βρισκόμαστε στην αίθουσα δεν τον ακούσαμε».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου