ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Ανάληψη ευθύνης για την παρέμβαση στο σπίτι του Μίκη Θεοδωράκη

Στην ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου αναρχικοί αναλαμβάνουν την ευθύνη για την παρέμβαση στο σπίτι του Μίκη Θεοδωράκη.

Σήμερα το μεσημέρι μερικές συντρόφισσες και σύντροφοι παρεμβήκαμε στο σπίτι του Μίκη Θεοδωράκη, γράφοντας στην πρόσοψη: “Η ιστορία σου ξεκινάει από το βουνό και καταλήγει στον εθνικό βούρκο της πλατείας Συντάγματος”. Στη συνέχεια πετάξαμε μπογιές και αποχωρήσαμε.

Ο Μίκης θα είναι αύριο κεντρικός ομιλητής στο “συλλαλητήριο για το Μακεδονικό”, παίρνοντας θέση στην ανασυγκρότηση του εθνικού κορμού, μαζί με όλο τον εθνικιστικό, πατριωτικό συρφετό, την ίδια ώρα που η επίθεση στους “από τα κάτω” εντείνεται με αντιαπεργιακούς νόμους, πλειστηριασμούς πρώτων κατοικιών κλπ συμβάλλοντας στην γενικότερη υποτίμηση των ζωών μας…
ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, 
Ο ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ


αναρχικές/αναρχικοί
Με αφορμή την επίθεση με μπογιές και συνθήματα στο σπίτι του Μίκη Θεοδωράκη, τα οποία τα συναντήσαμε με ανάλογη μέθοδο στην περιοχή μας κατά ενός τοπικού στελέχους αστικού κόμματος, χωρίς να διαπιστώσουμε ανάληψη ευθύνης, και σύμφωνα όσων ανέφερε ο κ. Θεοδωράκης, αναφέρουμε:

Εμείς προσωπικά δεν αντιλαμβανόμαστε γιατί πρέπει να συμμετάσχουμε στο συλλαλητήριο. Η αποφασιστικότητα και η ορμητικότητα των πολιτών για ποιο λόγο πρέπει να υπάρξει ;

Όσα γνωρίζουμε και υφίστανται ως Ιστορικά κ.α. στοιχεία μέχρι τις μέρες μας, καταμαρτυρούν ένα διευρυμένο πλιάτσικο, ο κλέψας του κλέψαντος, και ο σώζων εαυτόν σωθήτω.

Ειδικότερα οι νέοι άνθρωποι αντιμετωπίζουν καθημερινά ως φαινόμενο το πλιάτσικο, τόσο σε κοινωνικό, όσο και σε οικονομικό, και σε πολιτικό επίπεδο.
Οτιδήποτε υφίσταται σήμερα περνά από τη διαδικασία της κλοπής. Πνευματική, πολιτιστική, οικονομική, κοινωνική, αξιακή, τεχνολογική, κ.α.

Έχοντας δεδομένη τη διευρυμένη προπαγάνδα των ολιγαρχικών συμφερόντων, τα οποία επιθυμούν την επιστροφή των συντηρητικών στην εξουσία της χώρας μας, για ποιο λόγο να υπάρξει η συνδρομή μας στην ενίσχυσή τους ; ( Υφιστάμενο το φαινόμενο στο δήμο Γλυφάδας για τα στενά συμφέροντα ημέτερων και κομμάτων αντί του συνόλου των δημοτών )

Αν ο λαός μπορεί να διαμορφώσει κάτι καινούργιο - ξέχωρα από το σύνολο των σημερινών αστικών κομμάτων, θα ταχτούμε μαζί του. Όχι με τα κόμματα και για το όφελος των αστικών κομμάτων. Αρκετά μας έχουν πλήξει.

Τέλος, μήπως είναι ψέματα ότι η πλειονότητα των κατοίκων Γλυφάδας ταυτίζεται διαχρονικά με τους κλέφτες ; Μήπως είναι ψέματα ότι σύστημα και δικαιοσύνη είναι ένα φίδι που δαγκώνει μόνο τους ξυπόλητους ; Είναι ψέματα ότι επί δεκαετίες μας κατέτρωγαν τοπική κοινωνική συνοχή - δίκαιο - πρόοδο - και ευημερία του συνόλου, για τα κέρδη των οργανωμένων κομμάτων καθώς και των ημέτερων ;

ΓΛΥΦΑΔΑ FM 1977 - 2005 ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ & ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ
( Η ''ανεξάρτητη δικαιοσύνη'' αξίωνε από εμάς άδεια σε μια περίοδο που το σύνολο των εθνικών καναλιών λειτουργούσε χωρίς άδειες, και είναι ένας από τους βασικούς λόγους που υπήρξε η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ ! )

Πριν τον νεοφιλελευθερισμό, πριν τον Μαρξ, πριν τον καπιταλισμό του Σμιθ, πριν ακόμα και τη φεουδαρχία, η δικαιοσύνη ήταν ένα φίδι που δάγκωνε τους ξυπόλητους.

Ανατρέχοντας στους κώδικες του Χαμουραμπί (2000 χρόνια π.Χ.), τον πρώτο γραπτό νομοθετικό κώδικα, κατά κάποιο τρόπο το πρώτο σύνταγμα, βλέπουμε ότι υπήρχαν διαφορετικές τιμωρίες για τους πλούσιους που έκαναν κακό σε πλούσιους, για τους πλούσιους που έκαναν κακό σε φτωχούς (ή γυναίκες ή σκλάβους). Και διαφορετικές για τους φτωχούς -ειδικά αν έκαναν κακό σε πλούσιους.

Για παράδειγμα:

196: Αν ένας άντρας ανώτερης τάξης τυφλώσει από το ένα μάτι άλλον άντρα ανώτερης τάξης, θα του βγάλουν κι αυτού το μάτι.

198: Αν τυφλώσει από το ένα μάτι έναν άντρα κατώτερης τάξης θα του παραδώσει 60 σέκελ ασήμι.

199: Αν τυφλώσει από το ένα μάτι το δούλο κάποιου άντρα ανώτερης τάξης θα του παραδώσει τη μισή αξία του δούλου σε ασήμι (στον αφέντη).

Η δικαιοσύνη του Χαμουραμπί ήταν ειλικρινής: «Δεν υπάρχει ισονομία. Οι αριστοκράτες, οι πλούσιοι, οι αξιωματούχοι, οι άντρες, οι ελεύθεροι είναι πιο σημαντικοί απ’ τους άλλους, είναι ανώτεροι».

Στην Αθηναϊκή δημοκρατία ίσχυε κάτι παρόμοιο. Οι πολίτες άντρες ήταν οι ανώτεροι. Και οι Αθηναίοι ανώτεροι των υπολοίπων.

«Δίκαιο είναι το συμφέρον το ισχυρού», λέει ο σοφιστής Θρασύμαχος.

Και στη Ρώμη κανένας Σπάρτακος δεν είχε ίσα δικαιώματα με τον Καίσαρα. Όλοι το ήξεραν αυτό.

Μετά το αμερικανικό σύνταγμα (and justice for all) και τη γαλλική επανάσταση (Liberté, Égalité, Fraternité), ξεκίνησε να δημιουργείται η ψευδαίσθηση της ισονομίας.

Με την Οκτωβριανή Επανάσταση η ψευδαίσθηση ολοκληρώθηκε: Όλα τα ζώα είναι ίσα (αλλά κάποια ζώα είναι πιο ίσα).

Οι άνθρωποι πλέον, στον εικοστό πρώτο αιώνα, πιστεύουν ότι υπάρχει ισονομία. Ότι η δικαιοσύνη θα τους κρίνει ανεξαρτήτως φυλής, χρώματος, φύλου, σεξουαλικής κατεύθυνσης, πεποιθήσεων και -κυρίως- ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης.

Όσοι το πιστεύουν αυτό είναι αφελείς. Πόσοι πλούσιοι βρίσκονται στις φυλακές της Ελλάδας, των ΗΠΑ, της Κίνας, της Σουηδίας;

Γιατί οι φυλακές είναι γεμάτες φτωχούς; Επειδή είναι κατώτεροι γονιδιακά με ροπή στο έγκλημα;

Το έγκλημα έχει σημασία ή ποιος το διαπράττει; Πόσοι μεγαλέμποροι ναρκωτικών είναι στη φυλακή; (δες Noor1) Και πόσοι απλοί χρήστες ή βαποράκια;

Για ισονομία μιλάμε; Πόσοι δισεκατομμυριούχοι φοροδιαφεύγουν; Πόσοι έχουν κρυφούς λογαριασμούς στην Ελβετία; Πόσοι απ’ αυτούς έχουν καταδικαστεί και φυλακιστεί;

Ισονομία και ισοπολιτεία: Ποιοι έχουν πληρώσει το κόστος των μνημονίων; Οι εφοπλιστές και οι μεγαλοεργολάβοι; Οι πολιτικοί; Ή μήπως οι μισθωτοί, οι συνταξιούχοι, οι ελεύθεροι επαγγελματίες;

Και πραγματικά υπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι αυτό είναι ελληνικό φαινόμενο;

Οι εξουσίες είναι διαπλεκόμενες, αλληλοεξαρτόμενες. Και δεν αναφέρομαι μόνο στις τρεις κλασικές: Νομοθετική, δικαστική, εκτελεστική.

Οι πιο ισχυρές αυτή τη στιγμή είναι η οικονομική εξουσία και η εξουσία των media. Αυτές οδηγούν τον κόσμο μας (και τις άλλες τρεις) όπου θέλουν.

Οπότε πώς περιμένετε η δικαστική (για παράδειγμα εξουσία) να στραφεί ενάντια στην οικονομική εξουσία; ( Δείτε όσα ισχύουν με το Ελληνικό )

Τι θα ήταν ένας πολιτικός χωρίς οικονομική και επικοινωνιακή στήριξη;

Η δικαιοσύνη του εικοστού πρώτου αιώνα διαφέρει πολύ από εκείνη του Χαμουραμπί. Όμως πάντα θα υπάρχει η διάκριση ανάμεσα στους ανώτερους και στους κατώτερους. Ειδικά όταν οι κατώτεροι είναι υποστηρικτές μιας ιδεολογίας που αντιτίθεται στις εξουσίες.

Οι εχθροί των εξουσιών πάντα θα παρουσιάζονται ως εχθροί του λαού, την ίδια στιγμή που οι εξουσίες καταπατούν κάθε δικαίωμα του λαού.

Έτσι ήταν η «δικαιοσύνη» απ’ την αυγή του πολιτισμού. Ίσως αυτό ν’ αλλάξει κάποτε. Πώς και γιατί δεν γνωρίζω. Ακόμα και να γνωρίζω ( προσωπικά ) τη λύση, αυτό δεν καθορίζει άμεσα τα ισχύοντα. Αν δεν υπάρξουν ζυμώσεις και αλλαγή νοοτροπιών , και κυρίως αποδέσμευση από τα μεταδιδόμενα των ολιγαρχών, το οποίο θεωρείται σχεδόν ουτοπιστικό, καθώς και απόρριψη της αλληλεπίδρασης - επηρεασμού από την προπαγάνδα των λίγων οι οποίοι επικεντρώνουν στις αισθήσεις, και κυρίως της ύλης, δεν επίκεινται διαφοροποιήσεις. 

Ζω καλύτερα χωρίς ουρανοξύστες, mall, τεράστια εμπορικά κέντρα, εξουσίες, και οικονομικούς ολιγάρχες, με επιστροφή στη φύση. Άλλωστε έπειτα από τον ''τρίτο παγκόσμιο οικονομικό πόλεμο'' η ανθρωπότητα θα επιστρέψει στα ''ρόπαλα'', και όπως γνωρίζεται ο νόμος του ''ισχυρού'' δεν θα έχει να κάνει με το χρήμα και τις αισθήσεις. 

Αν ο κάθε ένας/μια, ως πολίτης, άνθρωπος, δεν αντιταχθεί στα οργανωμένα ισχυρά συμφέροντα, δεν επίκειται η ανεξαρτησία, η οποία μεταφράζεται σε ευημερία του συνόλου, ενώ όπως διαπιστώνουμε η πλειονότητα, όλοι μας, επηρεαζόμαστε, η χρησιμοποιούμε όσα προωθούνται από τους λίγους, και προσπαθούμε να γίνουμε το μικρό ομοίωμα των λίγων, η αλλιώς ένα μικρό γρανάζι στον διευρυμένο τεράστιο μηχανισμό τους.

Αλήθεια πόσα χρήματα διαθέτει το πλανητικό στερέωμα που ονομάζεται σύμπαν ; Για το ίδιο το σύμπαν δεν διαθέτει απολύτως τίποτα, για τους τεχνοκράτες της γης διαθέτει κοιτάσματα τρισεκατομμυρίων. Η ζωή του σύμπαντος χωρίς χρήματα είναι δεδομένη επί 20 δις χρόνια, ενώ η ισονομία - ισοπολιτεία θέλει πολύ δουλειά ακόμα . . . και κυρίως χρειάζεται ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ.

Μέχρι τότε η ισονομία θα είναι ένα παραμύθι που λένε οι νταντάδες στα παιδιά των ισχυρών, για να φάνε το φαΐ τους.

«Φάε το φαΐ σου, αλλιώς θα το φάνε οι φτωχοί, και μετά θα νομίσουν ότι είμαστε ίσοι και θα σου πάρουν το κεφάλι».

* Πριν από δεκαετίες ανέφερα καθημερινά ''ξυπνήστε'' , και τελικά απεδείχθη στη πράξη ο διευρυμένος ραγιαδισμός των πολλών για τα εύκολα κέρδη των λίγων.

* Προσωπικά δεν σχολιάζουμε την ενέργεια των αντιεξουσιαστών, ( αν είναι), ως είθισται από πολίτες και κόμματα, ούτε την χαρακτηρίζουμε, και παράλληλα είναι γνωστό ποιος είναι ο Μίκης Θεοδωράκης, καθώς και τι έχει προσφέρει στο πολιτισμό. 
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Ανάληψη ευθύνης για την παρέμβαση στο σπίτι του Μίκη Θεοδωράκη Rating: 5 Reviewed By: Γιάννης Κουρδομένος