ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Ελληνικό: Ανάσα για τους ντόπιους, πληγή για τους οδηγούς

Πρόσφατα διαβάσαμε στην ''εφημερίδα των συντακτών'' το άρθρο του Στέργιου Ζιαμπάκα αναφορικά με το νέο μέτρο στο μετρό του Ελληνικού , και χαρακτηριστικά στο τέλος αναφέρει: Υπάρχει τρόπος άραγε σε αυτήν την υπόθεση, όπου όλοι έχουν δίκιο, να μείνουν και όλοι ευχαριστημένοι;

Η κατάσταση που επικρατούσε ήταν απερίγραπτη, και εμείς τοπικά είχαμε αναφερθεί ορισμένες φορές, έχοντας και μια σειρά ευτράπελων, μέχρι του σημείου να παρκάρουν μπροστά στην είσοδο του μετρό.

Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι έκαναν αναφορά στο μέτρο, '' πάν μέτρον άριστον'' ενώ στην σύγχρονη Ελλάδα έχει χαθεί. Ας βρεθεί η χρυσή τομή ώστε να καλύπτονται συνολικά.

Χαρακτηριστικό βίντεο του ''Γ'':



Ανάμεσα σε έναν «βομβαρδισμό» διαμαρτυριών και ένα «κύμα» συγχαρητηρίων βρίσκεται η δημοτική αρχή Ελληνικού-Αργουρούπολης, με αφορμή το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης που έχει θέσει σε πιλοτική εφαρμογή σε δρόμους γύρω από τον σταθμό Μετρό του Ελληνικού, από την 1η Φεβρουαρίου.
Από τη μία, ένα πλήθος οδηγών είδαν να τους αφαιρείται το δικαίωμα να σταθμεύουν κοντά στον τερματικό, ουσιαστικά σήμερα, σταθμό της γραμμής 2 του Μετρό και να παίρνουν τον συρμό για να πηγαίνουν στη δουλειά τους.
Από την άλλη, μια γειτονιά που έβλεπε μια μάζα αυτοκινήτων να συσσωρεύεται για ώρες στους γύρω δρόμους πήρε την ανάσα που ζητούσε επίμονα.
Το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης που εφαρμόζει η τοπική δημοτική αρχή (και προτίθεται να το επεκτείνει και στις υπόλοιπες γειτονιές) έχει, εν ολίγοις, δύο άξονες:
α) οι κάτοικοι, εφόσον έχουν προμηθευτεί την απαραίτητη κάρτα-άδεια, μπορούν να σταθμεύουν ελεύθερα στις γαλάζιες λωρίδες,
β) οι επισκέπτες μπορούν να σταθμεύουν μόνο έως τρεις ώρες στη λευκή ζώνη που βρίσκεται μόνο επί της οδού Ιασoνίδου, πληρώνοντας αντίτιμο (50 λεπτά την 1η ώρα, 2 ευρώ για 2 ώρες, 3 ευρώ για 3 ώρες).
Εφόσον κατά την κατασκευή του σταθμού του Μετρό οι αρμόδιοι δεν προέβλεψαν ταυτόχρονα τη δημιουργία ενός χώρου ελεύθερης στάθμευσης για τους οδηγούς-επιβάτες, τώρα με την εφαρμογή της ελεγχόμενης στάθμευσης τα αποτελέσματα έχουν ως εξής: Κάτοικοι όμορων περιοχών που επέλεγαν εδώ και πολύ καιρό να πηγαίνουν στη δουλειά τους οδηγώντας για σύντομες αποστάσεις και να παίρνουν στη συνέχεια το Μετρό, αναγκάζονται είτε να επιδίδονται σε ένα «σαφάρι» αναζήτησης πάρκινγκ μακριά από τον σταθμό είτε να επιστρέψουν στο... παλαιότερο (και πιο κοστοβόρο) δρομολόγιο, δηλαδή να οδηγούν μέχρι την εργασία τους κι εκεί, αν έχουν τύχη, να παρκάρουν...
Οδός Χαλδείας. Πρώτη παράλληλος της Βουλιαγμένης (επί της οποίας βρίσκεται η είσοδος στον σταθμό Μετρό του Ελληνικού). Μαζί με τη Ροδοπόλεως και τον παράδρομο της Βουλιαγμένης, συγκέντρωναν τον μεγαλύτερο όγκο των παρκαρισμένων αυτοκινήτων επιβατών μετρόΟδός Χαλδείας. Πρώτη παράλληλος της Βουλιαγμένης (επί της οποίας βρίσκεται η είσοδος στον σταθμό Μετρό του Ελληνικού). Μαζί με τη Ροδοπόλεως και τον παράδρομο της Βουλιαγμένης, συγκέντρωναν τον μεγαλύτερο όγκο των παρκαρισμένων αυτοκινήτων επιβατών μετρό | 
«Ουσιαστικά αφαιρείται η δυνατότητα στον οδηγό να χρησιμοποιήσει το Μετρό για να πάει στη δουλειά του», σχολίασε στην «Εφ.Συν.» ένας από τους πολλούς διαμαρτυρόμενους πολίτες, τη στιγμή που οι περισσότερες θέσεις στις γαλάζιες λωρίδες μένουν κενές τις πρωινές ώρες (βλ. φωτογραφίες).
Ναι μεν υπάρχει ελεύθερο δημοτικό πάρκινγκ κοντά στο Μετρό Ελληνικού, από την εποχή δημοτικής αρχής Χρ. Κορτζίδη, αλλά οι θέσεις του δεν επαρκούν μπροστά στη «ζήτηση».
Να σημειωθεί ότι προ λίγου καιρού στην περιοχή δημιουργήθηκε ένα καινούργιο ιδιωτικό πάρκινγκ και ορισμένοι εκτιμούν ότι το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης θα ευνοήσει τον συγκεκριμένο κλάδο.

Μεγάλη ανακούφιση

«Δεν πήγαινε όμως άλλο. Υπήρχε σοβαρό πρόβλημα», είναι ο αντίλογος από πλευράς κατοίκων, που περιγράφουν ότι στην περιοχή είχε δημιουργηθεί ασφυκτικό πρόβλημα με τα αυτοκίνητα των επιβατών του Μετρό.
Μιλώντας στην «Εφ.Συν.», ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος για θέματα δημοτικής αστυνομίας, Λ. Τογρίδης, περιέγραψε ότι πριν από το μέτρο υπήρχαν έντονα φαινόμενα αντικοινωνικής στάθμευσης, πέρα από πεζοδρόμια, ακόμα και πάνω σε ράμπες ΑμεΑ.
«Οι κάτοικοι μάς λένε ότι “επιτέλους, μπορούμε να μπούμε στα σπίτια μας”. Αφήνανε [σ.σ. οι επισκέπτες] τα αυτοκίνητα στις 7 το πρωί και το παίρνανε στις 7 το βράδυ, με αποτέλεσμα εσείς ως κάτοικος να μην μπορείτε πουθενά να σταματήσετε, να κατεβάσετε τη μητέρα σας ή έναν ασθενή. Είχαμε πάρα πολλές εντάσεις», περιγράφει ο κ. Τογρίδης, αντικρούοντας ότι σήμερα οι γαλάζιες λωρίδες δεν αξιοποιούνται από τους κατοίκους.
Πάντως, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο διορθώσεων. Τι είδους; ρωτήσαμε. «Με τον δήμαρχο είπαμε να το δούμε μέχρι και τις 15 Μαρτίου. Αν στην Ιασωνίδου [σ.σ. εμπορικός δρόμος] δεν προχωρήσει, εκεί μόνο ίσως και να το πάρουμε πίσω. Βέβαια, μιλάμε ήδη με τον κόσμο και θα μιλήσουμε και με τους μαγαζάτορες. Το μέτρο είναι πιλοτικό. Κάθε αρχή και δύσκολη», σχολίασε.
Υπάρχει τρόπος άραγε σε αυτήν την υπόθεση, όπου όλοι έχουν δίκιο, να μείνουν και όλοι ευχαριστημένοι;
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Ελληνικό: Ανάσα για τους ντόπιους, πληγή για τους οδηγούς Rating: 5 Reviewed By: Γιάννης Κουρδομένος