ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Λουκέτο στην κυβέρνηση και στον Λάτση

Οριστικό το λουκέτο στο αμαξοστάσιο Ελληνικoύ, στην ΥΠΑ και στις εκεί εγκαταστάσεις του Δ. Ελληνικού-Αργυρούπολης αναφέρουν από φιλοπαραταξιακή σελίδα του δήμου Ελληνικού - Αργυρούπολης, και εμείς από τον ''Γ'' αναφέρουμε: 


Γράφει ο Γιάννης Κουρδομένος
glyfadaweb@gmail.com

Ιδιοκτήτης στον συνοικισμό του Βοσπόρου Γλυφάδας
Ιδιοκτήτης του επανειλημμένα κατασχεμένου ΓΛΥΦΑΔΑ FM
Γεννημένος στον Βόσπορο Γλυφάδας, και υπονομευμένος από τους ληστοσυμμορίτες των αστικών κομμάτων.

  • Λουκέτο στην κυβέρνηση και στον Λάτση
  • Λουκέτο σε όσους καταλύουν Θεσμούς - Σύνταγμα - και λαϊκή κυριαρχία
  • Λουκέτο σε όσους πήραν πίσω τις δεσμεύσεις και υποσχέσεις τους
  • Λουκέτο στους αιρετούς αστικών κομμάτων του Δήμου Γλυφάδας οι οποίοι πρόδωσαν το τόπο μας

To 2014 είχαν κάνει διάψευση ότι ο Α. Τσίπρας είχε συναντηθεί με με την Μαριάννα Λάτση, όμως σήμερα με τις εξελίξεις του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ είναι σαφές ότι υπήρχε ''μαγείρεμα'' από το 2014, και συγκεκριμένα από την προεκλογική περίοδο, πριν γίνει κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ. 

Όσοι δεν θέλουν να το πιστέψουν , να επιχειρήσουν μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης με τον πρωθυπουργό, όμως ο λαοπρόβλητος πρωθυπουργός δεν καταδέχεται τον απλό λαό, συναλλάσσεται αποκλειστικά με τους μεγαλοδημοσιογράφους  , και ειδικότερα όσους υπηρέτησαν την διαπλοκή και το μεγάλο κεφάλαιο ιδιοκτητών ΜΜΕ.

Θα μας δώσει μια συνέντευξη ο πρωθυπουργός αναφορικά με το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ώστε να τεθούν όλα στη σωστή τους βάση ;

O Α.Τσίπρας είναι κάτι ανάλογο με τον Γ. Παπανικολάου, (παιδιά του κομματικού σωλήνα), επαγγελματίες της πολιτικής, και με πολλά κοινά αναφορικά με το ζήτημα του Ελληνικού.

Αν υφίστατο κοινωνική διοίκηση του Δήμου Γλυφάδας, εξ αρχής θα είχε αξιώσει, έπειτα από την απομάκρυνση του τέως αεροδρομίου, την επιστροφή του ΒΟΣΠΟΡΟΥ στους ιδιοκτήτες του.

Όσοι επεδίωκαν να πωληθεί έναντι πινακίου φακής , με 100 ευρώ το τ.μ το μεγαλύτερο φιλέτο της Ευρώπης στον Λάτση πράττουν πραξικοπηματικά, διότι ο ΒΟΣΠΟΡΟΣ έπρεπε να επιστρέψει στους νόμιμους ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ του , και να πωληθεί για όσους το επιδίωκαν το κομμάτι του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ , διότι ο ΒΟΣΠΟΡΟΣ είναι ΓΛΥΦΑΔΑ , και η ΓΛΥΦΑΔΑ δεν ευτελίζεται για κανέναν.

Όσοι είναι συμμέτοχοι του ξεπουλήματος του κομματιού της ΓΛΥΦΑΔΑΣ με 100 ευρώ το τ.μ στον Λάτση το 2019 θα είναι υπόλογοι στο κοινωνικό σύνολο.

Τέλος, τονίζουμε προς τον Λάτση και την κυβέρνηση: Δεδομένης της Ιστορίας μας, της απαλλοτριώσεως όσων μας ανήκουν, καθώς και της Ολυμπιακής στο κομμάτι του Βοσπόρου Γλυφάδας, να μην υπάρξει καμία παρέμβαση από την πλευρά του ''επενδυτή'' , παρά μόνον Μουσείο της Ιστορικής και πολιτισμικής μας κληρονομιάς, καθώς και δενδροφύτευση. 

Μουσείο το οποίο να ονομαστεί ''Βόσπορος'' και να στεγάσει τόσο στοιχεία από την διαδρομή του Ωνάση και της Ολυμπιακής , της πολεμικής μας αεροπορίας, του ΟΑΣΑ, καθώς και εκθέματα από την αρχαία και νεώτερη Ιστορία της περιοχής μας

Για όσους/ες δεν γνωρίζετε στο Ελληνικό επί δεκαετίες είχε βάση και η πολεμική αεροπορία, καθώς και συνεργείο επισκευής ελικοπτέρων και πολεμικών αεροσκαφών.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ 2019

Το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ ΑΕ καλύπτει έκταση 80.000 τ.μ εντός του Ελληνικού και φιλοξενεί 370 λεωφορεία και πρόκειται για το μεγαλύτερο σήμερα αμαξοστάσιο της εταιρείας.

Την Τετάρτη 20 Ιουνίου με εντολή του διευθύνοντος συμβούλου της ΟΣΥ κ. Γ. Γλυκού το αμαξοστάσιο στο Ελληνικό έκλεισε τις πόρτες του για όλα τα οχήματα που θα έπρεπε να επιστρέψουν και στο εξής οι πόρτες θα ανοίγουν μόνο για να βγουν λεωφορεία προκειμένου να εκτελέσουν δρομολόγια.

Ωστόσο τα λεωφορεία αυτά δεν θα επιστρέφουν στο Ελληνικό αλλά θα μεταφέρονται σε όποιο αμαξοστάσιο παίρνουν εντολή οι οδηγοί. Στόχος είναι να αδειάσει το αμαξοστάσιο στο Ελληνικό καθώς πλησιάζει η καταληκτική ημερομηνία για την παράδοση του στην Ελληνικό ΑΕ.

Η διοίκηση της ΟΣΥ με εσωτερικό email σε όλους τους διευθυντές ξεκαθάριζε ότι οι πόρτες του αμαξοστασίου στο Ελληνικό δεν θα ανοίγουν για να μπουν μέσα λεωφορεία. Μάλιστα αναφέρεται ότι οι εργαζόμενοι έχουν μετατεθεί στα υπόλοιπα αμαξοστάσια όπου και πρέπει να παρουσιαστούν.

Από την Τετάρτη 20 Ιουνίου ξεκίνησε και η μεταφορά εκατοντάδων λεωφορείων που ήταν παροπλισμένα στα αμαξοστάσια και λειτουργούσαν ως πηγή ανταλλακτικών για τα λεωφορεία που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο, στο Θριάσιο Πεδίο.

Στόχος είναι το σύνολο των λεωφορείων που θα παραμείνουν στα έξι αμαξοστάσια να είναι λιγότερα από 1660 από τα 2023 που είναι σήμερα. Αξιοσημείωτο είναι πάντως ότι το έργο εκτελείται καθημερινά με περίπου 850 -900 λεωφορεία λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και προσωπικού.

Ανάμεσα στα λεωφορεία που πάνε προς πώληση για σκραπ στο Θριάσιο Πεδίο περιλαμβάνονται τόσο οχήματα που εκτελούν έργο από το 1996 όσο και 30 λεωφορεία φυσικού αερίου η οριστική παραλαβή των οποίων έγινε το Δεκέμβριο του 2017 καθώς δεν υπάρχουν ανταλλακτικά για την επισκευή και συντήρησή τους. Πρόκειται για τον «νεότερο» στόλο που ουσιαστικά μπήκαν στην κυκλοφορία από την ΟΣΥ από το 2005.

Με μία επιστολή της διοίκησης προς διευθυντές και υποδιευθυντές ανακοινώθηκε χθες το «λουκέτο» στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού.

Την ίδια στιγμή ξεκίνησε η επιχείρηση μεταφοράς όλων των παροπλισμένων λεωφορείων στο Θριάσιο Πεδίο τα οποία φορτώνονται μαζί με τα συστήματα τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου προκειμένου να πουληθούν για σκραπ.

Ωστόσο τα λεωφορεία αυτά δεν θα επιστρέφουν στο Ελληνικό αλλά θα μεταφέρονται σε όποιο αμαξοστάσιο παίρνουν εντολή οι οδηγοί. Στόχος είναι να αδειάσει το αμαξοστάσιο στο Ελληνικό καθώς πλησιάζει η καταληκτική ημερομηνία για την παράδοση του στην Ελληνικό ΑΕ.
.
Εφυγε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ)

Σε χρόνο ρεκόρ υλοποιήθηκε η μεταφορά από το Ελληνικό των γραφείων και εγκαταστάσεων της ΥΠΑ σε άλλο μισθωμένο κτίριο εκτός του χώρου του πρ. αεροδρομίου.

Μεταφορά των γραφείων και εγκαταστάσεων του Δ. Ελληνικού – Αργυρούπολης

O νέος στόλος οχημάτων καθαριότητας του Δ. Ελληνικού - Αργυρούπολης

Το μεγάλο πρόβλημα εστιάζεται στο αμαξοστάσιο του Δήμου, που στεγάζει αυτή την στιγμή όλα τα οχήματα του Δήμου, και στην μεταστέγαση των Διευθύνσεων Περιβάλλοντος, Πρασίνου και Καθαριότητας, μαζί με τον εξοπλισμό τους.

Σκοπός του Δήμου είναι να κατασκευάσει μελλοντικά σύγχρονες εγκαταστάσεις προκειμένου να στεγαστούν οι ανωτέρω υπηρεσίες και τα οχήματα του Δήμου. Μέχρι όμως να κατασκευαστούν οι νέες εγκαταστάσεις, ο Δήμος πρέπει μεταβεί προσωρινά, σε χώρους που δεν ενοχλούν, και δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα, ώστε να συνεχιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία των ανωτέρω, νευραλγικών για την πόλη Διευθύνσεων.

Όπως αναφέρει σχετικά ο Δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης, κ. Γιάννης Κωνσταντάτος:

«Για τον σκοπό αυτό, όπως έχουμε ανακοινώσει εδώ και δύο χρόνια, θα προχωρήσουμε σε αλλαγή χρήσης γης στον χώρο που βρίσκεται ακριβώς δίπλα στο γήπεδο Σουρμένων, και περιλαμβάνει, ένα χώρο που σήμερα νοικιάζει ο Δήμος σε ιδιώτη ως πάρκινγκ, ένα μικρό γήπεδο 5χ5 και τον καταπατημένο δημοτικό χώρο από την εταιρεία Αφοί Σωτηρόπουλοι ΕΠΕ.

Ο Δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης προχωράει στην κατάθεση φακέλου αλλαγής χρήσης, προκειμένου, όλες οι ανωτέρω υπηρεσίες, να μπορέσουν να εγκατασταθούν νομίμως στον συγκεκριμένο χώρο, και να αποφευχθούν καταγγελίες από διαφόρους “γνωστούς -αγνώστους” οι οποίοι θα προσπαθήσουν να δημιουργήσουν προβλήματα στο Δήμο και στη Διοίκησή του.

Μέχρι να κατασκευαστούν οι νέες εγκαταστάσεις, οι υπηρεσίες θα στεγαστούν σε προσωρινά σε “isobox” τα οποία θα προμηθευθούμε με κρατική χρηματοδότηση.

Εδώ και 17 χρόνια ο Δήμος Ελληνικού νοικιάζει στην περιοχή στην οποία πρόκειται να αλλάξει χρήση, χώρο πάρκιγκ αυτοκινήτων, του οποίου η σύμβαση του μισθωτή, μετά από ανανέωση, λήγει τον Νοέμβριο του 2018, όπου και θα αποχωρήσει οριστικά.

Να τονιστεί ότι στον αναφερόμενο χώρο δεν θα λειτουργήσει σταθμός μεταφόρτωσης ή διαχείρισης σκουπιδιών, παρά την σχετική παραφιλολογία που διακινείται εντέχνως από μερίδα της αντιπολίτευσης και γειτονικούς δήμους. Επίσης σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να σταματήσει η λειτουργία του γηπέδου των Σουρμένων και του γηπέδου 5χ5 που γειτνιάζει με την λεωφόρο Βουλιαγμένης.»
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Λουκέτο στην κυβέρνηση και στον Λάτση Rating: 5 Reviewed By: Γιάννης Κουρδομένος