ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Μανώλης Λιδάκης: Οι άνθρωποι δεν έχουν ανάγκη ούτε τις δισκογραφικές ούτε και τα Ραδιόφωνα !

Πριν από λίγα χρόνια σε συνέντευξη ο Μανώλης Λιδάκης είχε αναφερθεί στην διαπλοκή η οποία υφίστατο στα δημόσια ραδιόφωνα, καθώς και στην πλειάδα ιδιωτικών Ραδιοφώνων τα οποία ακολούθησαν.

Συγκεκριμένα  ο Μανώλης Λιδάκης είχε αναφέρει: Κάποτε το κοινό άκουγε ότι του επέβαλαν, η Ελληνική Ραδιοφωνία ήταν μονοπώλιο, και επέβαλε - κανονικά - γιατί και τότε υπήρχε διαπλοκή, τι πρέπει να ακούσει ο κόσμος.

Ώσπου ο κύκλος έκλεισε, και φτάσαμε στο διαδίκτυο, όπου πλέον δεν επιβάλουν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί στους ανθρώπους αυτό που θέλουν οι ίδιοι, διότι ο άλλος ''μπαίνει'' στο laptop του , στον υπολογιστή, στο κινητό , και λέει : Εγώ θα ακούσω τα τραγούδια αυτουνού γιατί μου αρέσουν.

Άρα δεν έχει ανάγκη, ούτε τις δισκογραφικές εταιρίες, ούτε τους ραδιοφωνικούς σταθμούς.

Τοποθέτηση του Γιάννη Κουρδομένου: Δεδομένου ότι εμείς είχαμε ένα τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό , ο οποίος δέχθηκε σειρά από διώξεις - κατασχέσεις , και δεν επιβάλαμε τίποτα στους άλλους , θα αναφέρω τα ακόλουθα:

Τη περίοδο που η κρατική ραδιοφωνία, όσο και οι διαπλεκόμενοι ιδιωτικοί σταθμοί , σε πανελλήνια βάση , είχαν υιοθετήσει να παίζουν δημόσια play list , οι οποίες σαφώς ήταν προϊόν διαπλοκής και προώθησης συγκεκριμένων συμφερόντων , εμείς οι κατά τόπους - τοπικοί σταθμοί - οι οποίοι προηγήθηκαν της ΕΡΤ και των διαπλεκόμενων στα FM , ακολουθούσαμε το μοντέλο της ''Άμεσης Δημοκρατίας''.

''Άμεση Δημοκρατία'' σημαίνει ότι οι ακροατές/ιες δεν είναι οι παθητικοί αποδέκτες, είναι συμμετέχοντες και συνδιαμορφώνουν τη ροή του προγράμματος.

Με βασικό δεδομένο τα προαναφερόμενα θέλουμε να θέσουμε στον κ. Λιδάκη τα ακόλουθα:

1 ) Πως εξηγεί ο ίδιος σε μια περίοδο που οι νέες γενιές εξωθούνται προς το διαδίκτυο, κυρίως το youtube , να υπάρχει άνθηση των ραδιοφωνικών σταθμών, και κυρίως στο Ν.Αττικής ;

2 ) Αν οι άνθρωποι δεν έχουν ανάγκη ούτε τις δισκογραφικές , ούτε και τα Ραδιόφωνα , γιατί να έχουν ανάγκη τους συνθέτες και τους τραγουδιστές - τραγουδίστριες ; Δεν μπορούν να πάρουν μια κιθάρα , η οποιοδήποτε άλλο όργανο , και να τραγουδήσουν ερασιτεχνικά τόσο τους ποιητές όσο και οτιδήποτε δικό τους ;

3 ) Το ραδιόφωνο , και ειδικότερα το τοπικό , διαμόρφωνε όρους κοινωνικής συνοχής , διότι οι κάτοικοι μιας περιοχής επικοινωνούσαν μεταξύ τους , ακούγονταν οι φωνές τους , και εν γένει οτιδήποτε ήθελαν να ανακοινώσουν , ενώ στον αντίποδα , το laptop , τα κινητά , οι σελίδες , οι φωτογραφίες σε sosial media , και εν γένει όσα επέβαλε η σύγχρονη τεχνολογία και η νέα τάξη πραγμάτων , διέλυσαν την συνοχή μεταξύ των ανθρώπων.

4 ) Αυτό που ονομάζεται youtube , το οποίο χρησιμοποιείται κατά κόρον από τις νέες γενιές , προωθεί ως τάσεις στη νεολαία, άρα προτεινόμενα , βλακείες , σκουπίδια μιας χρήσεως , μέχρι αν θα έκανες π@ρτούζ@ , και καμία σχέση δεν έχει με διαπαιδαγώγηση.

Ενδεικτικά : Μπροστά στα μάτια δεκάχρονων παιδιών στο προαύλιο εκκλησίας , με φόντο την εκκλησία , γίνετε ''ρεπορτάζ'' , με θέμα αν θα έκαναν π@ρτούζ@ παιδιά 16 - 17 ετών, και αυτό λογίζεται από την εν λόγω πολυεθνική ως προτεινόμενο στις τάσεις. 

Στη συνέχεια του ''ρεπορτάζ'' , ο ''ρεπόρτερ'' ανακοινώνει προς τον δήμαρχο ότι οι κάτοικοι της πόλης του ενδιαφέρονται για το εν λόγω , άρα η διοργάνωση αποτελεί και αρμοδιότητα του δήμου ! Και μη χειρότερα, διότι κανείς δεν γνωρίζει τι μας επιφυλάσσει το αύριο με αυτά τα άτομα , όταν θα βρεθούν πλέον στο νεοελληνικό σύστημα, στον ΣΚΑΙ και στην ΕΡΤ. Αύριο μπορεί το ανάλογο ''ρεπορτάζ'' να γίνει και εντός των ενοριών.  ( Νομίζω , αν δεν με απατά η μνήμη μου, ότι πρόκειται για το Δήμο Χαλανδρίου. )

5 ) Αν δεν υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας στα ραδιόφωνα , ο οποίος θα θέσει υπόψιν της κάθε νέας γενιάς τόσο εσένα, όσο και πλειάδα άλλων, πως θα σε ανακαλύψουν, με βασικό δεδομένο όσα προβάλλονται ως τάσεις  - προτεινόμενα στο tube και αλλού ; Θα το περιορίσουμε σε κάθε γενιά , η οποία όσα γνωρίζει τα ακολουθεί , ενώ η σημερινή θα γίνει δέσμια των εποχικών σουξέ μιας χρήσεως τα οποία καμία σχέση δεν έχουν με την Ελληνική Μουσική ;

Ακόμα και οι νέες γενιές δεν έχουν κορεστεί να βλέπουν και να ακούν καθημερινά Yo! καθώς και ότι είμαι ο ''αρχιg@mikoul@s'' και όλοι οι υπόλοιποι ''τρώνε τη σκόνη μου'' , η ακόμα , όλοι οι υπόλοιποι προσπαθούν να με αντιγράψουν όμως είναι υποδεέστεροι ; Σε πλήρη αντιδιαστολή με σειρά Ελλήνων καλλιτεχνών, και νέων, οι οποίοι/ες συνεργάζονται μεταξύ τους, οι νέες γενιές του Yo! των VST και των VOCODER , έχουν υιοθετήσει το μοντέλο ''είμαι ο no 1'' και όλοι οι υπόλοιποι είστε σκουπίδια !

Πληρώθηκαν οι προσδοκίες χιλιάδων , και ούτε μια με ορίζοντα αριστεράς

6 ) Μια κυβέρνηση αριστεράς όπως δήλωνε, γιατί δεν διαμόρφωσε το πλαίσιο , ώστε μια σειρά από τις εκατοντάδες Ιδιωτών, οι οποίοι /ες χρηματοδοτούνται για την ενασχόλησή τους με ένα διαδικτυακό ραδιόφωνο , και παρεμφερείς τομείς , να συν-λειτουργήσουν από μια δομή περισσότερο πλουραλιστική , πολυφωνική , και καλύπτοντας μεγαλύτερο φάσμα της κοινωνίας ; Εννοούμε δημόσια η δημοτική - διαδημοτική δομή ; Μήπως δεν το περάσαμε αναρίθμητες φορές στους αρμοδίους ; Ποιοι δηλώνουν ''σοσιαλιστές και αριστεροί'' ; Έπειτα από τέσσερις δεκαετίες θα πετάξω στον κάλαθο των αχρήστων την ιδεολογία μου και τον αγώνα μου διότι ορισμένοι/ες επέλεξαν να κάνουν στροφή ;

Μπορώ να θέσω αναρίθμητα ερωτήματα , όμως το περιορίζω σε αυτά τα λίγα , τονίζοντας ότι και εμείς ''φάγαμε στη μάπα'' ως πλύση εγκεφάλου τα ''εισαγόμενα'' ROCK, κ.α., όμως παράλληλα είχαμε εκτός από αυτά τα δισκάκια, και Θεοδωράκη, Χατζιδάκι, Σαββόπουλο, Τσιτσάνη, Καζαντζίδη, κ.α., ενώ στον αντίποδα με όσα ισχύουν στο youtube , και σε πλειάδα μέσων , οι νέες γενιές γαλουχούνται με προϊόντα μιας χρήσεως , και κυρίως χωρίς αυτά τα προϊόντα να έχουν καμία σχέση με την Ελληνική Μουσική.

Ρίξτε μια ματιά σε όσα προτείνονται κατά κόρον επί σειρά ετών στο διαδίκτυο, στις τάσεις, και αν υπάρχει έστω και ένα πραγματικά αξιόλογο Ελληνικό τραγούδι , εδώ είμαστε ώστε να μας παρέχετε τις θέσεις σας.

Εμείς ως ''ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ'' εξακολουθούμε να έχουμε προγραμματική μας εξαγγελία τη δημιουργία τοπικού μέσου στο Δήμο Γλυφάδας, το οποίο θα παρέχει τη δυνατότητα  διαμόρφωσης όρων πραγματικής συνοχής, πολυφωνίας, καθώς και πλουραλισμού , αντί όσων πρεσβεύουν οι ''πολιτικές πατσαβούρες'' όπως έχουν χαρακτηριστεί από τον τοπικό εκδότη της Νότια - press, οι οποίοι επιθυμούν τον Ο.Τ.Α εργαλείο για την προσωπική τους  ανάδειξη, τα στενά παραταξιακά τους συμφέροντα, και μιας διαχειρίσεως η οποία ουδέποτε ένωσε το σύνολο της κοινωνίας.

Σαφώς τα συμφέροντα , ορισμένων στελεχών αστικών κομμάτων , καθώς και ορισμένων οικονομικών παραγόντων , ημετέρων τους , κ.α., εξυπηρετούνται επί αρκετά χρόνια , όμως με την απλή αναλογική , και τον ''Κλεισθένη'' , ενδέχεται να προκύψουν διαφοροποιήσεις , οι οποίες από τη πλευρά της τοπικής κοινωνίας πρέπει να στοχεύουν σε όσα δεν ίσχυσαν όσα χρόνια οι διαχειριστές ήταν τα πολιτικά κόμματα - στελέχη.

Σήμερα παρέχεται η δυνατότητα , εκτός από τα πολιτικά κόμματα, τα οποία επί δεκαετίες μονοπωλούσαν τη τοπική αυτοδιοίκηση, να συμμετάσχουν και πολλοί εκ των υπολοίπων , οι οποίοι/ες ουδέποτε συμμετείχαν στα κοινά, άρα το αντίστοιχο με τις εταιρίες και τα ραδιόφωνα ισχύει και σε επίπεδο των κοινών, και είναι εξαρτώμενο από τα ίδια άτομα τα οποία έκαναν ''την τεχνολογική στροφή'' η οποία προαναφέρεται , αν θα πράξουν το αντίστοιχο , η αν θα συντηρήσουν την αναπαραγωγή των αναχρονιστικών υφιστάμενων μέχρι σήμερα.

Να μην ξεχνάτε : Οι πρώτοι ο οποίοι έβγαλαν το 1983 στον ραδιοφωνικό αέρα των FM τη νεολαία της Αθήνας , πριν υπάρξουν τα ''Δημοτικά και τα Ιδιωτικά Ραδιόφωνα'' , είμαστε εμείς , λειτουργώντας από το Νέο Κόσμο , και για το τόλμημα της εποχής δεχθήκαμε από την κυβέρνηση του ''αρχιπράσινου'' , και της ''αλλαγής'' , δίωξη - κατάσχεση. 

Οι ''άλλοι'' είτε έκαναν με έμμεσο τρόπο πολιτική , είτε επιθυμούσαν μια συντηρητική κοινωνία. Εμείς κάναμε ''γνήσια πολιτική'' πραγματικής κοινωνικής αλλαγής , μια παρέα έξι νέων ανθρώπων , και ουδέποτε μας το αναγνώρισαν. 

Το να παρεμβαίνουν εισαγγελείς , υπουργεία , και σύσσωμο το τμήμα Νέου Κόσμου , ώστε να σύρουν με κλούβα ( βαν ) δυο νεαρές και τρεις νεαρούς οι οποίοι πίστεψαν τις φρούδες ''αλλαγής'' , κρίνετε ακόμα και σήμερα , διότι και στη συνέχεια δεχθήκαμε σειρά από διώξεις κατασχέσεις του τοπικού πλέον σταθμού της Γλυφάδας , και ενώ η κοινωνία ήταν μαζί μας , τα συμφέροντα ήταν απέναντι , και κυρίως τα πολιτικά.

Σημειώσεις: Αναφορικά με τα χιλιάδες διαδικτυακά ραδιόφωνα , τα οποία τα ακούν σήμερα από laptop , pc , κινητά κ.α., κάλλιστα θα μπορούσαμε να έχουμε ένα από τα πρώτα στη χώρα μας, αν όχι το πρώτο, και μάλιστα με δομή ανάλογη των ραδιοφωνικών σταθμών οι οποίοι λειτουργούν στα FM, όμως για εμάς οι οποίοι μεγαλώσαμε μεταδίδοντας στα FM,  το διαδίκτυο , και εν γένει τα διαδικτυακά ραδιόφωνα , αποτελούν το *συμπλήρωμα ενός κανονικού σταθμού, και εμείς το 2019 αξιώνουμε από τους συμπολίτες μας την υποστήριξη ώστε τόσο οι νέες γενιές , όσο και οι μεγαλύτεροι , να έχουν ένα μέσο όλων των δημοτών, και όχι εργαλείο στα χέρια πολιτικών και κομμάτων, είτε επιχειρηματιών.

Σήμερα από εκατοντάδες σπίτια λειτουργούν διαδικτυακά ραδιόφωνα τα οποία επιδοτούνται από το κράτος και από ευρωπαϊκά κονδύλια , ενώ εμάς μας δίωκαν από τη δεκαετία του 70 μέχρι και τη δεκαετία του 2000 , και δεν υπήρξε ούτε μια ενέργεια αποκαταστάσεως !  Πράξαμε ορθά υποστηρίζοντας δημόσια την εναλλαγή στις καρέκλες ;

# Συμπλήρωμα , διότι ακόμα και σήμερα η πλειονότητα δεν ακούει ραδιόφωνο από το διαδίκτυο , και χιλιάδες ακροατών δεν χρησιμοποιούν για ακρόαση είτε σε χώρους εργασίας , είτε στο σπίτι , είτε ακόμα στο αυτοκίνητο , το κινητό ως ραδιόφωνο.  Η καθολική σύγκλυση τεχνολογιών απαιτεί πολύ χρόνο ακόμα. Και όπως γνωρίζετε , τα οικονομικά συμφέροντα , δεν αφήνουν εύκολα να προκύψει μια ''πλατφόρμα'' για όλα. Εμείς όμως έχουμε αναφέρει ότι τεχνολογικά, στο τέλος , θα υφίσταται μια (1) ''πλατφόρμα'' για όλα. 

# Ενδεικτικά αναφέρουμε: Tα διαδικτυακά ραδιόφωνα παίζουν στα συμβατικά ραδιόφωνα των αυτοκινήτων ; Ασφαλώς χρειάζεται ραδιόφωνο ψηφιακό με wifi , ενώ η έμφαση των κατασκευαστών επί δεκαετίες είναι αναλογικά και ψηφιακά DAB, DAB +, δεν είναι τα διαδικτυακά ραδιόφωνα το μέλημα των κατασκευαστών και κυρίως των καταναλωτών ακροατών. Τα εκατομμύρια αυτοκίνητα στη χώρα μας , με αναλογικούς δέκτες , δεν μπορούν να κάνουν ακρόαση διαδικτυακά ραδιόφωνα.

# Σε εμάς που γνωρίζουμε το αντικείμενο , οι ''χιλιάδες ακροατών'' δεν σημαίνει απολύτως τίποτα , διότι ένα διαδικτυακό ραδιόφωνο μπορεί να το ακούν σε ολόκληρο το πλανήτη των δις πολιτών , και κάποιος ψάχνοντας στις δεκάδες χιλιάδες σταθμούς να πέσει πάνω σε οποιοδήποτε. Και εμείς με ένα απλό blog έχουμε εκατομμύρια επισκέψεων , και πολλές εκ. χιλιάδες μοναδικούς επισκέπτες, τι σημαίνει αυτό ; Αν είχαμε βάλει και εμείς ένα διαδικτυακό ραδιόφωνο στην κορυφή του blog , δεν θα το ακούσουν χιλιάδες άνθρωποι , όπως στον παρελθόντα χρόνο είχαν ακούσει τον ΓΛΥΦΑΔΑ FM ;

# Με όποια μέθοδο ακολουθείται , είτε παλαιότερης τεχνολογίας, είτε σημερινής, το θέμα είναι ότι δια μέσω της ενασχολήσεώς τους πρέπει να ζουν οι άνθρωποι , ενώ εμείς ποτέ δεν ζήσαμε από το ραδιόφωνο , και ποτέ δεν καλύψαμε ούτε τα λειτουργικά έξοδα του. Ακόμα και τις εποχές που ένα ραδιόφωνο της Τερψιθέας Γλυφάδας έβγαινε και εκτός Ελλάδας στα μεσαία κύματα. Αν προσθέσουμε και πόσα χρήματα μας κόστισαν διώξεις - κατασχέσεις δεκαετιών , κ.τ.λ , είναι σαφές τι πρεσβεύουμε και τι πρεσβεύουν τα κόμματα, διότι είμαστε ο πρώτος και ο αντιεμπορικότερος σταθμός που υπήρξε ποτέ στη χώρα μας. Δεν ιδρύσαμε ποτέ εταιρίες ώστε να γίνουμε ανάλογοι , των δισκογραφικών , και άλλων εταιριών ΕΜΠΟΡΙΟΥ της Μουσικής. 

Αν κάνουμε κάποιο λάθος ''πάρτε το κεφάλι'' του Μίκη Θεοδωράκη , ο οποίος μια δεκαετία έπειτα από εμάς , δήλωσε το ανάλογο δημόσια , έχοντας το πρότυπο της εμπορικότητας και των ''καλλιτεχνών'' πολυεκατομμυριούχων , για τους οποίους είχε πει ότι ''πρέπει να ζουν όπως τα πουλάκια'' . Η μουσική αρχικά υπήρξε από τον κάθε λαό ως πολιτισμικό του και κοινωνικό του στοιχείο το οποίο δεν αποσκοπούσε στην εμπορικότητα , στο εμπόριο , στο κέρδος , ήταν αναπόσπαστο πολιτισμικό του - παραδοσιακό του - στοιχείο. Ένα στοιχείο το οποίο έπρεπε να τελεί υπό την προστασία και την υποστήριξη της Πολιτείας.

# Σε μια καπιταλιστική κοινωνία ποιος δέχεται το αντι-εμπόριο και το αντιεμπορικό όταν όλοι θέλουν την επιτυχία και το κέρδος ; Μας βάφτισαν ''πειρατές'' , ακόμα και οι φερόμενοι αριστεροί , όμως ο υποφαινόμενος είχε αναπτύξει δημόσια ποια είναι η μετεξέλιξη , σε εποχές που δεν υπήρχε ούτε κινητό , ούτε wifi , και όσα γνωρίζαμε θα είχαν αφετηρία υλοποιημένα τη χώρα μας , αντί των γνωστών πολυεθνικών . Όμως τα συμφέροντα επέλεξαν τα κόμματα στο Δήμο , και η επιστήμη και η εξέλιξη ''απ' έξω''.

Σήμερα κανείς δεν μπορεί να αναβιώσει το παλιό καλό ραδιόφωνο , διότι στο παλιό ραδιόφωνο τον πρώτο ρόλο και λόγο είχαν οι ακροατές / ιες , οι φωνές τους και οι επιλογές τους έδιναν το χρώμα και την ζωντάνια στον αέρα , αντί της προώθησης ραδιοφωνικών παραγωγών , και επίσης στον ''αέρα'' ( άγνωστη λέξη στο διαδίκτυο ), έπαιζαν και οι μουσικές τους , διότι οι συμμετέχοντες ήταν και τα μέλη συγκροτημάτων της εποχής.

# Το να βάλεις σε ένα σκληρό δίσκο 5.000 χιλ. τραγούδια ''να κάνουν κύκλο'', γίνεται από τον κάθε ένα , όλοι μπορούν να το κάνουν. Κάθε ένας που διαθέτει laptop και pc μπορεί να στήσει ένα διαδικτυακό ραδιόφωνο. Πόσοι είχαν ραδιοφωνικούς σταθμούς στα FM κύματα τις δεκαετίες 70 - 80 , και πόσοι αγωνίστηκαν για την μετεξέλιξη ; 


# Θα έχουμε βαθιά χαραγμένο στη μνήμη μας , πόσα χρόνια τρέχαμε ώστε να προκύψει εναλλαγή στις καρέκλες , και πως δικαιωθήκαμε από τους ''σωτήρες'' μας , διαπιστώνοντας ποιοι αποκομίζουν από τον δικό μας αγώνα. Η πολιτεία μας , καθώς και ο Δήμος , έδωσαν έμφαση να παρέχουν ενίσχυση και κονδύλια σε όσους/ες ακολούθησαν ετεροχρονισμένα. 

Τι να αναγνωρίσεις σε μια κοινωνία φαιδρότητας και φαυλότητας ;

( Για όσους/ες γνωρίζουν, χρειάστηκαν περίπου πέντε χρόνια καθημερινής εργασίας ώστε να υπάρχει η δομή του προγράμματος σε υπολογιστή σε μορφή WAV υψηλής πιστότητας, την εποχή που κανείς δεν είχε διαδικτυακό ραδιόφωνο στη χώρα μας, και η εργασία μας καταστράφηκε σε λίγα λεπτά.) 

# Σήμερα , είναι πολύ εύκολα τα πράγματα , διότι όσοι στήνουν διαδικτυακούς και άλλους σταθμούς , έχουν έτοιμο το υλικό , ( πωλείται ολόκληρη η Ελληνική και ξένη δισκογραφία σε σκληρούς δίσκους ), κυρίως σε mp3 , και άλλωστε είναι ο βασικός λόγος που ποτέ δεν ακούω διαδικτυακά ραδιόφωνα , διότι ο ήχος είναι αλλοιωμένος - κάκιστος - ( θαμπός ) και τα δικά μας αυτιά εξοικειωμένα με την πιστότητα. Βέβαια το 99% των ανθρώπων έχει άγνοια αναφορικά με τον ήχο.

# Ακόμα και σταθμοί οι οποίοι έχουν διαθέσει 9 - 10 χιλ. ευρώ για broadcast processor στο διαδίκτυο δεν έχουν καλό ήχο. Καλύτερα ακούγετε σε ηχεία ακόμα και ένα laptop παίζοντας ένα mp3 στα 320 kbps , με την μητρική του κάρτα ήχου , από πλειάδα διαδικτυακών ''σταθμών''. Εννοούμε το 99 %.

# Η πικρία μας δεδομένη , διότι σε εμάς όφειλε η πολιτεία να αναθέσει το ρόλο του πρεσβευτή και της δημιουργίας σλόγκαν , σποτ , και ρεκλάμας , αναφορικά με το αύριο της πραγματικής ψηφιακής σύγκλισης , η οποία ουδεμία σχέση έχει με όσα ακολουθούνται κατά κόρον.

* Όπως αναφέρει σε ένα τραγούδι του ο Αντώνης Βαρδής , τον οποίο είχα γνωρίζει στη Γλυφάδα τη δεκαετία του 80, με στίχους του Αντώνη Ανδρικάκη ''είμαι στους απ' έξω'' - ''συνεργός δεν θα γίνω στην απάτη''. Αδικημένο κομμάτι το οποίο δεν τύχει επανεκτέλεσης , το οποίο το είχα ετοιμάσει σε νέα μουσική εκτέλεση , όμως ποιος μπορεί να το ερμηνεύσει χωρίς να είναι συνεργός στην * ''απάτη'' ; 

* Απάτη εννοούμε την πλήρη εξοικείωση όλων με το Εμπόριο , καθώς και με την εκμετάλλευση παντός τύπου , και ειδικότερα των αριστερών , οι οποίοι εξοικειώθηκαν περισσότερο των δεξιών - δεξιόστροφα , και πέραν του γνήσιου εμπορίου δεν μπορεί να προκύψει οτιδήποτε άλλο δημόσιου , η δημοτικού χαρακτήρα , διαφορετικής προσέγγισης και προσφοράς στην κοινωνία , χωρίς να δίνετε έμφαση στο εμπόριο και στο κέρδος. 

π.χ. όπως αναφέραμε πριν από δεκαετίες, ''ένα μέσο όλων των δημοτών , στην υπηρέτηση όλων , και με την συμμετοχή όλων''. Σήμερα ισχύει το ακριβός αντίστροφο , τα χιλιάδες των χιλιάδων, και κανένα του συνόλου. Του συνόλου σημαίνει ότι θα μπορεί και να μεταδίδει και διαφημίσεις , όμως χωρίς να αποσκοπεί στο κέρδος , διότι κάθε μέλος της τοπικής κοινωνίας πληρώνει φόρους - τέλη - πρασινόσημο , κ.α., όμως αναλογικά ποτέ δεν την κάλυψαν οι εκάστοτε αιρετοί - πολιτικοί , οι οποίοι συνήθως συνεργάζονται με τους Ιδιώτες αντί να καλύψουν τους δημότες. ( Να χαιρόσαστε τις ταχύτητες της τάξης του 1Gbps, έναντι 100Mbps.)

Όλα και όλοι/ες στην υπηρέτηση του εμπορίου των Ιδιωτών.

ΓΛΥΦΑΔΑ FM 1977 - 2005 ΔΙΩΞΕΙΣ - ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ

Διαπιστώσαμε εμπράκτως τι έπεται όταν επί χρόνια επιδείξεις ενδιαφέρων , και τι απίστευτα και μοναδικά πράγματα μπορούν να επιτευχθούν σε ένα τόπο όταν ''όλοι μαζί'' έχουμε εργαστεί ( θεωρώντας ) για ένα κοινό καλό σκοπό  ώστε να προκύψουν πολιτικές και κοινωνικές αλλαγές. '' Και στις δυο περιπτώσεις - κοινωνικού - πολιτικού χαρακτήρα , μένεις στους απ' έξω , και όσοι δεν ασχολήθηκαν καθόλου γεμίζουν τις τσέπες'' 

Σε λίγους μήνες που θα διοργανώσουν για άλλη μια φορά στα Νότια προάστια και τη Γλυφάδα περιοδείες , οι υποψήφιοι πολιτικοί , περιφερειάρχες , δήμαρχοι , καλό και χρήσιμο να ερωτηθούν από κάθε πολίτη , ποια ήταν τα πεπραγμένα τους επί τέσσερα και πλέον χρόνια , και αν πρέπει έστω και ένας πολίτης να υιοθετήσει δημόσια την συμπαράσταση και την υποστήριξή τους. 

Παραμερίσαμε καθολικά αυτό που λέγεται δημοκρατία , διότι παραμερίζοντας ένα ψήφισμα πέραν των 4.500 χιλ. δημοτών Γλυφάδας , του 2014 , τόσο οι διοικούντες της ΝΔ και συνεργαζόμενοι ,  όσο και οι κυβερνώντες , απέδειξαν ότι όταν αναφέρονται στη Δημοκρατία αυτή δεν έχει ίχνος υπόστασης στις μέρες μας. 

Τέλος, μπορεί είτε ο Λιδάκης, είτε κάποιος εκ των γνωστών του , πέφτοντας πάνω στο κείμενο - ανάρτηση - να απορήσει , διότι ξεφεύγουμε από το κυρίως θέμα το οποίο είναι η τεχνολογική μετεξέλιξη και οι επιλογές του κάθε ανθρώπου , όπως και όσα ήρθαν να συμπληρώσουν όσα υφίσταντο στη χώρα μας , όμως όλα είναι εξαρτώμενα του πολίτη , και όλα είχαν αρχή εκκίνησης , και η αρχή εκκίνησης στα μεσαία κύματα ήταν ο Χρίστος Τσιγγιρίδης , και στα FM εμείς , οι οποίοι συστήσαμε αυτό που αποκαλούν σήμερα ποικιλοτρόπως όμως άπαντες μας θέλουν ''απ' έξω'', όπως οδήγησαν μεθοδευμένα ''απ' έξω'' και τον πρωτοπόρο στα AM κύματα. 

# Εμείς , μια σειρά από τους πρωτοπόρους στα FM δεν υπάρχουμε πουθενά , ενώ στον αντίποδα , υπάρχουν όσοι είχαν πολιτική σχέση , είτε ακόμα καλλιτεχνική. Το θέμα είναι ότι και σε προγενέστερο χρόνο , και κατά τον ίδιο ,(πριν το 1980) , και αμέσως μετά , δεχθήκαμε διώξεις - κατασχέσεις οι οποίες δεν αναφέρονται πουθενά , και τονίζεται ότι δεν δεχθήκαμε τις διώξεις διότι υπήρχαν παρεμβολές , τα κίνητρα ήταν κοινωνικοπολιτικά σε ένα τόπο ο οποίος θεώρησε πολύ προχωρημένο για την εποχή , εκτός της κρατικής ραδιοτηλεόρασης , να υπάρξει δημόσια η παρουσία και ο λόγος - φωνή - χιλιάδων ανθρώπων. ( Από το 1987 και μετέπειτα , λόγω πολιτικής , απέκτησαν ''φωνή'' πολλοί και διάφοροι , όμως αν η Αριστερά καταλάμβανε την εξουσία , όφειλε η ίδια να αναζητήσει την αλήθεια , αντί να εκτιθέμεθα οι ίδιοι. ) Για εμάς η Αριστερά δεν κυβέρνησε ακόμα.
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Μανώλης Λιδάκης: Οι άνθρωποι δεν έχουν ανάγκη ούτε τις δισκογραφικές ούτε και τα Ραδιόφωνα ! Rating: 5 Reviewed By: Γιάννης Κουρδομένος