ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Μετρό: Επέκταση στη Γλυφάδα, και κάλυψη των παλιών επιταγών !


Την περασμένη εβδομάδα λήφθηκαν αποφάσεις για την ένταξη των σχετικών μελετών στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης Υποδομών και Μεταφορών 2021-2025 με σχεδιασμό επέκτασης της γραμμής 
2 Ελληνικό - Γλυφάδα. 

Γλυφάδα web
Γράφει ο Γιάννης Κουρδομένος

Η κυβέρνηση προφανώς εξοφλεί παλιές επιταγές στο ΠΑΣΟΚ με το οποίο συγκυβέρνησε, και μάλλον με την κίνηση κάλυψης της προτάσεως για τρεις σταθμούς στην Γλυφάδα του χρισμένου από το ΠΑΣΟΚ, τέως δημάρχου Κ. Κόκκορη,  (καταδικασμένου με δυο χρόνια φυλάκιση από την Ελληνική δικαιοσύνη, και με στέρηση των πολιτικών του δικαιωμάτων ), προφανώς τείνει την χείρα προς το κόμμα της αντιπολιτεύσεως ενόψει των εθνικών εκλογών.

Σας θυμίζουμε ότι: Tου τέως δημάρχου, Κ. Κόκκορη, του αποστέρησαν την δυνατότητα συμμετοχής στις δημοτικές εκλογές του 2019, δεδομένης της διετούς φυλάκισης, ενώ έρχονται ως κυβερνών κόμμα και καλύπτουν ''παλιές επιταγές'' και προτάσεις της Πασοκικής διοικήσεως. 

Επέκταση Γραμμής 2 προς Γλυφάδα Νότια προάστια

Η επέκταση της Γραμμής 2 προς Γλυφάδα, στα Νότια θα έχει συνολικό μήκος 4,4 χιλιόμετρα και θα περιλαμβάνει 3 νέους σταθμούς

- Γλυφάδα 
- Γλυφάδα - Λεωφόρος Βουλιαγμένης / Γρ. Λαμπράκη 
- Γλυφάδα 

Η επέκταση έχει τρεις ( 3 ) υπόγειους σταθμούς σύμφωνα με την μελέτη.

Επεκτάση προς τα Δυτικά Προάστια

Παράλληλα ξεκίνησε και η επέκταση της γραμμής προς τα Δυτικά, μέχρι την Πετρούπολη.

Η επέκταση Άλσος Βεΐκου- Πετρούπολη θα έχει μήκος 6,8 χλμ. και 6 σταθμούς. Η επέκταση κόστους 600 εκατ. ευρώ, θα συνεχίζει από το Γαλάτσι προς την Πετρούπολη με 6 νέους σταθμούς:

- Νέα Ιωνία
- Πευκάκια
- Νέα Φιλαδέλφεια
- Πάρκο Τρίτση (Άγιοι Ανάργυροι)
- Ίλιον
- Πετρούπολη

Η Ηλιούπολη είναι τόσο μικρός Δήμος - περιοχή , που δεν έχει ''άνω Ηλιούπολη'' δεδομένου ότι εκεί έφτιαξαν μόνο ένα σταθμό μετρό Γιατί κάθετη ανισότητα από τους κυβερνώντες και τους ''χαράκτες'' γραμμών ?

Ο ενίαιος δήμος 3Β υπάρχει ;

Πραγματικά μου γεννάται ένα τεράστιο ερωτηματικό, ποια είναι η θέση του δημάρχου 3Β, Γρηγόρη Κωνσταντέλλου, αναφορικά με τον εν λόγω σχεδιασμό, και γιατί δεν υπάρχουν σαφείς ενέργειες από την πλευρά του δήμου και της δημοτικής αρχής ;


Το πρωτοφανές σε παγκόσμιο επίπεδο

Βλέποντας την αρχική φωτογραφία με το σύνολο των γραμμών του Μετρό , και στη συνέχεια την χάραξη των τριών γραμμών στον Δήμο Γλυφάδας , γίνεται αντιληπτό ότι κάτι ανάλογο δεν έχει ισχύσει σε ολόκληρο το δίκτυο γραμμών του Μετρό.

Ειδικότερα: Βλέποντας την γραμμή από την Δάφνη μέχρι και το Ελληνικό είναι σχεδόν σε ευθεία γραμμή , ενώ στη συνέχεια για ''άγνωστους λόγους'', αντί το μετρό να συνεχίσει την πορεία της γραμμής του προς Γλυφάδα και στη συνέχεια προς Βούλα , Δήμο 3Β , γίνεται η παγκόσμια πρωτοτυπία. ( Το ''φιδάκι'' ο Διαμαντής !!! )

Επίσης, αν δείτε την επέκταση της γραμμής προς τα Δυτικά Προάστια, σε μια γραμμή σχεδόν των ιδίων χιλιομέτρων, το μετρό θα φτιάξει σταθμούς σε Νέα Ιωνία, Πευκάκια, Νέα Φιλαδέλφεια, Πάρκο Τρίτση (Άγιοι Ανάργυροι), στο Ίλιον και στην Πετρούπολη.

Μήπως εκτός από την δική μας νοημοσύνη προσβάλλουν βάναυσα και την δική σας ;

Γιατί δεν υφίσταται η εξορθολογισμένη χάραξη - συνέχεια της γραμμής 2 του Μετρό στα Νότια προάστια, άρα με δυο σταθμούς σε ευθεία στην παλιά λεωφόρο Βουλιαγμένης και Γλυφάδα και έπειτα ο τρίτος σταθμός στον δήμο 3Β στην Βούλα ;( Άλλωστε αυτό που έχουν ''βαφτίσει'' Άνω Γλυφάδα'' δεν είναι η άνω Γλυφάδα είναι το τέλος, το τελευταίο όριο της άνω γλυφάδας.) 

Για ποιούς λόγους τρεις σταθμοί μετρό σε έναν δήμο , ενώ δεν υπάρχει κάτι ανάλογο σε έτερο δήμο της Αττικής , αντί το μετρό να καλύψει και τους Δήμους 3Β , Βούλας, Βάρης, Βουλιαγμένης, και ειδικότερα το Ασκληπιείο Βούλας  ;

Ποιους από χιλιάδες επιβάτες στην νοτιοανατολική Αττική , και ευρύτερα στο σύνολο της Αττικής, εξυπηρετούν καλύτερα  τρεις σταθμοί μετρό στην Γλυφάδα αντί ο τρίτος σταθμός να υλοποιηθεί στον δήμο 3Β ? Εννοούμε ότι ένας εργαζόμενος στον Δήμο 3Β στην Βούλα, ο οποίος κατοικεί στην Τερψιθέα Γλυφάδας, με τον εν λόγω σχεδιασμό είναι αναγκασμένος να περιμένει δυο λεωφορεία και το μέτρο ώστε να φτάσει στην Βούλα ! Για μια απόσταση τριών - τεσσάρων χιλιομέτρων αναμονή για δυο λεωφορεία και το μετρό.

Επίσης, οι χιλιάδες πολίτες που ετησίως είτε νοσηλεύονται , είτε επισκέπτονται το μοναδικό νοσοκομείο της περιοχής, το Ασκληπιείο της Βούλας , θα εξυπηρετούνται καλύτερα από τους τρεις σταθμούς μετρό της Γλυφάδας, αντί να φτάσει το μετρό στην Βούλα ; Αυτό είναι αστείο.

Σε όλους τους σταθμούς, όλων των δήμων της Αττικής, ( συνολικά σε ολόκληρο το δίκτυο ), η φιλοσοφία είναι όσο το δυνατόν πιο ευθεία γραμμή ώστε να εξοικονομούνται χρήματα και το μετρό να φτάσει χιλιομετρικά πιο μακριά καλύπτοντας περισσότερες περιοχές και επιβάτες. 

Στον αντίποδα επέκταση μόνο για ένα δήμο , της Γλυφάδας , σε διάταξη ''το φιδάκι ο Διαμαντής'' πρώτη φορά γίνετε ! ( Όλα τα χιλιόμετρα γραμμής εντός ενός δήμου, αντί με το κονδύλι που δαπανάται να καλυφθούν τρεις η και περισσότεροι Δήμοι - περιοχές και το μετρό να συνεχίσει σε ευθεία γραμμή.)

Η φιλοσοφία των συγκοινωνιών δεν είναι, ακόμα και ένας σταθμός σε μια πόλη και στη συνέχεια πυκνά δρομολόγια λεωφορείων από και προς τον σταθμό Μετρό ; Γιατί αλλάζει η ''φιλοσοφία'' στον Δήμο Γλυφάδας ? 

Τα κονδύλια που θα στοιχίσει ο τρίτος σταθμός στην Γλυφάδα , καθώς και η κυκλική διαδρομή της γραμμής, επαρκούν ώστε το μετρό να φτάσει στον ενιαίο δήμο 3Β, Βούλας, Βάρης, Βουλιαγμένης και εξυπηρετώντας καλύτερα χιλιάδες επιβάτες από σειρά περιοχές της Ν/Α Αττικής.

Ρωτήστε τους αρμοδίους ποιες είναι οι ''παλιές επιταγές'' οι οποίες εξοφλούνται επί του παρόντος από την σημερινή κυβέρνηση. 

Άλλωστε ΝΔ - ΠΑΣΟΚ  υπήρξαν συνέταιροι καταστρέφοντας όλα τα ασφαλιστικά ταμεία , τσεκουρεύοντας συντάξεις , επιδόματα , εφάπαξ , αναδρομικά, και ακόμα και σήμερα ''τρώνε'' τα αναδρομικά από χιλιάδες συνταξιούχους ενώ φτιάχνουν σταθμούς μετρό. 

ΥΓ: ''Ξέσκισε η πόρνη η ιστορία αρχαία οράματα'', και ενώ όφειλαν σύμφωνα με τους Αρχαίους ημών προγόνους να μεριμνούν για την τρίτη ηλικία να απολαμβάνει τα περισσότερα αυτοί φροντίζουν την ύλη κατά του πολίτη ! 

- Μασονική φιλοσοφία αντί της Ελληνικής. Κάπου πρέπει να καταλήγουν τα δις του Ελληνικού λαού και της Ε.Ε, όμως , αντί για παροχές άνιση διέρυνση της ύλης. (Η χαρά του Τζαμπουλόν είναι να δυστυχούν και να καταστρέφονται οι λαοί ενώ στον αντίποδα να ευημερεί η άψυχη ύλη.)

- Ελπίζω να μην βρεθούν ορισμένοι/ες να πουν ότι φάσκω και αντιφάσκω, διότι το δημοσίευμα ''το μετρό δεν πάει Γλυφάδα'' είναι του 2016, επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, που πράγματι δεν υπήρξε σχεδιασμός για το μετρό, διότι ήταν άλλες οι προτεραιότητες. ( Ακόμα και να πάει Γλυφάδα κάποια στιγμή το μετρό,  μάλλον το 2030 θα φτάσει, και σύμφωνα του σχεδιασμού για τρεις σταθμούς στη Γλυφάδα θα χρειάζεται κάποιος δυο λεωφορεία και το μετρό ώστε να πάει μέχρι την Βούλα που είναι μόλις τρία χιλιόμετρα !!! )


 


  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Μετρό: Επέκταση στη Γλυφάδα, και κάλυψη των παλιών επιταγών ! Rating: 5 Reviewed By: Glyfadaweb
f="https://unpkg.com/video.js/dist/video-js.css" rel="stylesheet">