ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Η απάτη της Δημοτικής συγκοινωνίας του δήμου Γλυφάδας

Όσα και να πληρώσει αυτή η δημοτική αρχή για προπαγάνδα όσων αφορά τη δημοτική συγκοινωνία, εμείς θα τονίζουμε ότι το όλο καθεστώς της δημοτικής συγκοινωνίας αποτελεί απάτη, διότι δεν υφίσταται δημοτική συγκοινωνία.

Πρέπει να επισημανθεί ότι η αρχική πρόταση για δημοτική συγκοινωνία είχε γίνει από εμάς πριν από δεκαετίες, και όταν αναφέραμε δημόσια δημοτική συγκοινωνία εννοούσαμε πραγματική Δημοτική Συγκοινωνία.

Ο δήμος Γλυφάδας επέλεξε να βαφτίσει δημοτική συγκοινωνία την ανάθεση σε ιδιώτη, ο οποίος πληρώνεται αδρά για την διάθεση πέντε λεωφορείων, με ένα ποσό που υπερβαίνει το μισό εκατομμύριο, για λίγες ώρες χρήσης, και για μικρό αριθμό συμπολιτών μας.

Σύμφωνα και με την κατασκευή στάσεων, και τηλεματικής, όπως και όσων θα κοστίζει ετησίως η κατ' επίφαση δημοτική συγκοινωνία, η οποία σε ένα βαθμό συντελεί και κατά των επαγγελματιών TAXI της περιοχής μας, θα μπορούσε να υπάρξει μια σύμβαση με το σύνολο των επαγγελματιών οδηγών στην περιοχή της Γλυφάδας.

Αξιολογώντας το ύψος της δαπάνης από τη πλευρά του δήμου για τα οφέλη ενός Ιδιώτη, ο οποίος παρέχει την δημοτική συγκοινωνία, θεωρώ ότι μπορούσε να ισχύσει μια σύμβαση με το σύνολο των επαγγελματιών οδηγών στη πόλη της Γλυφάδας, και οι κερδισμένοι να είναι τόσο οι δημότες - δημότισσες, όπως και το σύνολο των οικογενειών οδηγών των συμπολιτών μας.  

Η Γλυφάδα δεν άλλαξε, δεδομένου ότι αλλαγή νοούμε όταν υπάρχουν πολλοί κερδισμένοι και λιγότερη δυσαρέσκεια κ. Παπανικολάου, και στην εν λόγω υπόθεση οι κερδισμένοι θα ήταν περισσότεροι αν είχατε κάνει την απαιτούμενη επεξεργασία που χρειάζεται.

Με το ποσό που υπερβαίνει το μισό εκατομμύριο μπορούσαν να κερδίσουν πολλαπλά τόσο οι δημότες - δημότισσες που χρειάζονται μετακίνηση εντός της πόλεως, όσο και συνολικά οι επαγγελματίες οδηγοί οι οποίοι πλήττονται. 

Αν θεωρείται επίτευγμα τον ένα κερδισμένο Ιδιώτη, αντί 100 επαγγελματιών οδηγών TAXI στην πόλη της Γλυφάδας, αποτελεί απορίας άξιο και κρίνεστε ως διοικούσα αρχή. 

Κάντε το κόπο να θέσετε το ποσό της συνολικής δαπάνης για την δημοτική συγκοινωνία με το οποίο χρεώσατε το σύνολο των συμπολιτών μας για πολιτικούς λόγους, και να απαντήσετε στους συμπολίτες μας αν ήταν εφικτό με αυτό το ποσό να συνεργαστείτε ως δημοτική αρχή με το σύνολο επαγγελματιών TAXI στην πόλη της Γλυφάδας, και παρέχοντας ένα συγκεκριμένο ποσό μηνιαίως να καλύπτονται συνολικά οι μετακινήσεις των συμπολιτών μας εντός των ορίων της πόλης.

Κάθε επαγγελματίας στη πόλη της Γλυφάδας, πλην των υπολοίπων δρομολογίων στο Ν.Αττικής, παράλληλα θα κάλυπτε και δέκα - δεκαπέντε τοπικά δρομολόγια των συμπολιτών μας εντός των ορίων της πόλης.

Τονίζεται ότι: Tη δημοτική συγκοινωνία κυρίως την χρησιμοποιούν μερικές δεκάδες η εκατοντάδες ηλικιωμένοι συμπολίτες μας, ως επί το πλείστον, ώστε να τακτοποιήσουν εκκρεμότητες παγίων στις δημόσιες υπηρεσίες, άρα προτιμότερο θα ήταν να εξυπηρετούνται καλύτερα μέσω των επαγγελματιών της Γλυφάδας, και ο δήμος σε συμφωνία με το σύνολο επαγγελματιών οδηγών να τους παρέχει ένα μηνιαίο ποσό.

1) Μπορούσε να συσταθεί ένα τηλεφωνικό κέντρο ( radiotaxi - νέα συχνότητα ) η και με συνεργασία των ήδη υφισταμένων, και να ελέγχεται ποιοι χρησιμοποιούν καθημερινά τα taxi, και πόσο συχνά για τις μετακινήσεις τους σε τοπικό επίπεδο.

2) Εν συνεχεία θα μπορούσε μια ομάδα να επεξεργαστεί αυτά τα μηναία στοιχεία, ώστε να γνωρίζει ο δήμος πόσο συχνά και ποιοι συμπολίτες μας χρησιμοποιούν τοπικά για τις μετακινήσεις τους την εν λόγω υπηρεσία, και να χαράξει το πλαίσιο του τελικού ετήσιου κόστους.

3) Όσοι εκ των συμπολιτών μας χρησιμοποιώντας την εν λόγω υπηρεσία επιθυμούν να βγουν εκτός των ορίων της Γλυφάδας, θα πληρώνουν την αναλογία εκτός των ορίων της, από τα σύνορα Γλυφάδας μέχρι του τελικού προορισμού τους. 

Πολλά απ΄αυτά που γίνονται για πολιτικές σκοπιμότητες, και κοστίζουν ακριβά στο σύνολο, ουσιαστικά δεν χρειάζονται αν χαραχτούν ορθές πολιτικές τόνωσης των υφισταμένων που ίσχυαν τοπικά, τόσο με τις δημόσιες συγκοινωνίες, όσο και με τις ιδιωτικές.

α) Θα μπορούσα επίσης να προτείνω αυτά τα χρήματα των συμπολιτών μας, ( η ένα μέρος αυτών ) να πήγαιναν στον κρατικό ''κορμπανά'' - ταμείο, ώστε να ενισχυθούν οι δημόσιες συγκοινωνίες με οδηγούς και να πυκνώσουν τα ήδη υφιστάμενα τοπικά δρομολόγια. 

Όταν εξετάσετε πόσο θα κόστιζε μια καλύτερου επιπέδου μετακίνηση του κοινωνικού συνόλου των συμπολιτών μας, και με μεγαλύτερη ωφέλεια του συνόλου, όπως και αν ήταν επαρκές το ποσό που δαπανήσατε ώστε να ισχύει το καθεστώς που αναφέρουμε, ενημερώστε μας επισήμως.

Εμείς θεωρούμε ότι η αναδιανομή του πλούτου πρέπει να ισχύει στο τόπο μας επί παντός επιστητού, άρα οι πλούσιοι οικονομικά δήμοι να προσφέρουν περισσότερα στην πολιτεία για καλύτερο πλαίσιο και διαμόρφωση όρων υπέρ των πολιτών, και να διαμορφώνουν τη τόνωση του συνόλου, είτε του δημοσίου, είτε των ιδιωτών.

Οι δήμοι ΓλυφάδαςΗλιούπολης, Ελληνικού - Αργυρούπολης, και εν γένει των Νοτίων προαστίων, μπορούσαν να παρέχουν όσα κοστίζουν οι δημοτικές συγκοινωνίες στον κρατικό ''κορμπανά'' ( ταμείο), και σε ιδιώτες, ώστε να γίνουν προσλήψεις και να πυκνώσουν τα δρομολόγια των αστικών συγκοινωνιών, και να σταματήσουν να πλήττονται και οι ιδιώτες αυτοκινητιστές. 

Τι απαγορεύει τη χάραξη αυτών των πολιτικών; 
Το κέρδος δεν θα ήταν το ίδιο για όσους συνέδραμαν υπέρ του κοινωνικού συνόλου; 
Δεν θα τους το αναγνώριζαν οι πολίτες;

Ο ''πόλεμος'' μεταξύ νεοφιλελευθερισμού και σοσιαλισμού, καθώς και των αντιπάλων κομμάτων στη πλάτη της κοινωνίας πρέπει να βρίσκει χρυσές τομές και διεξόδους υπέρ του κοινωνικού συνόλου, και να μην περιορίζεται στις εντυπώσεις ταξικού χαρακτήρα με αποκλειστικά κέρδη ελαχίστων πολιτικών και οικονομικών παραγόντων.

Γιάννης Κουρδομένος
glyfadaweb@gmail.com

Υ.Γ: Κυρίες και κύριοι, πριν με σκοτώσετε ( δεδομένης της επικρατούσας τοπικής ανθρωποφαγίας για λόγους συμφερόντων ) εξετάστε επιμελώς την τοποθέτησή μας.

Όσα προτείνονται από εμάς, δεν θα τα βρείτε, ούτε θα τα δείτε πουθενά αλλού, διότι οι περισσότεροι σήμερα κινούνται με γνώμονα τα ιδιοτελή τους και κυρίως τα κομματικά τους συμφέροντα και πέραν αυτών τίποτα άλλο.
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Η απάτη της Δημοτικής συγκοινωνίας του δήμου Γλυφάδας Rating: 5 Reviewed By: Γιάννης Κουρδομένος