ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Το 2ο Greek Tourism Workshop στο Ριάντ στη Σαουδική Αραβία

Με τη συμμετοχή πλέον των 145 τουριστικών πρακτόρων του Ριάντ ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 2ου Greek Tourism Workshop στη Σαουδική Αραβία, στις 5 Απριλίου στο Riyadh Marriott Hotel. Στην εκδήλωση, παρευρέθηκε ο Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, κ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, και στελέχη της Ελληνικής Πρεσβείας στη Σαουδική Αραβία με επικεφαλής τον Πρέσβη κ. Χρόνη Πολυχρονίου. 

Το 2ο Greek Tourism Workshop στο Ριάντ αποτελεί συνέχεια της περσινής εκδήλωσης έχοντας ως στόχο το έτι περαιτέρω άνοιγμα της τουριστικής αγοράς της Σαουδικής Αραβίας για την Ελλάδα και την ενίσχυση της ροής επισκεπτών υψηλού εισοδήματος προς τη χώρα μας. Πρόκειται για την πρωτοβουλία που ανέλαβαν από κοινού η Tourism Today και η Mideast Travel Worldwide με σκοπό την δυναμική διείσδυση της Ελλάδας στην εν αναπτύξει και διαρκώς αυξανόμενη τουριστική αγορά της Σαουδικής Αραβίας, όπου η Ελλάδα είναι ουραγός, σε σχέση με ανταγωνιστικούς προορισμούς της χώρας μας. 

Ήδη τα αποτελέσματα της Εκδήλωσης του 2015 έχουν αποτυπωθεί στις αφίξεις του 2015, όπου σημειώθηκε άνοδος (σχεδόν διπλασιασμός) Σαουδαράβων τουριστών κυρίως στους προορισμούς της Αττικής, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Κρήτης. Στο Workshop -που προηγήθηκε του επίσημου δείπνου της Εκδήλωσης- συμμετείχαν κορυφαίες ελληνικές ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων ο Αστέρας Βουλιαγμένης, τα Elounda Mare και Elounda Rock, τα Elounda Beach και Elounda Bay, τα Divani Collection, τo Capsis Out of the Blue, η αλυσίδα Grecotel, το Athenaeum Intercontinental, το νεότευκτο πολυτελές Κensho στην Μύκονο κ.α. 

Eν συνόλω πραγματοποιήθηκαν 377 συναντήσεις. Στο πλαίσιο του 2ου Greek Tourism Workshop στο Ριάντ ο Έλληνας Πρέσβης στη Σαουδική Αραβία κ. Χρόνης Πολυχρονίου αναφέρθηκε στις παραδοσιακές Αραβο-Ελληνικές σχέσεις, καθώς και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει η Ελλάδα για τον Άραβα τουρίστα. Ταυτόχρονα χαιρέτησε την πρωτοβουλία της Aegean Airlines να ξεκινήσει από φέτος πτήσεις και από την Τζέντα προς την Αθήνα. 



Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, προχώρησε σε δηλώσεις σε Μ.Μ.Ε. της Σαουδικής Αραβίας προσκαλώντας τους Σαουδάραβες ταξιδιώτες να επισκεφθούν την Ελλάδα, αναπτύσσοντας παράλληλα και τις τουριστικές δυνατότητες της χώρας για την προσέλκυση τους. Επίσης αναφέρθηκε στη δυνατότητα διενέργειας επενδύσεων στον τουριστικό κλάδο στην Ελλάδα όπου υπάρχουν πολλές ευκαιρίες. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο επίσημο δείπνο της Εκδήλωσης απηύθυνε ανοιχτή πρόσκληση στους Άραβες τουρίστες να επισκεφθούν τη χώρα μας, αναφέρθηκε στη διευκόλυνση της έκδοσης βίζας κυρίως για τους Σαουδάραβες τουρίστες, ανέπτυξε τις πτυχές του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και τους τομείς ενδιαφέροντος που «αγγίζουν» ιδιαίτερα τον Άραβα ταξιδιώτη τονίζοντας τη δυνατότητα επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου σε πολλούς προορισμούς της Ελλάδας όλο το χρόνο. 

Η Ιδιοκτήτρια και Γενική Διευθύντρια της Mideast Travel Worldwide, κα Κατερίνα Μούσμπε, συμπλήρωσε ότι κατ΄ εκτίμηση της διπλασιάστηκαν οι Σαουδάραβες που επισκέφθηκαν πέρυσι την Ελλάδα. Πρόσθεσε δε ότι πρέπει να αυξηθούν οι δυνατότητες έκδοσης βίζας της ελληνικής πρεσβείας στη Σαουδική Αραβία, υπογραμμίζοντας ότι οι προοπτικές που διανοίγονται για την τουριστική αγορά της χώρας μας είναι ευοίωνες. 

Η κα Μούσμπε, αναφερόμενη στο προφίλ του Σαουδάραβα επισκέπτη, δήλωσε ότι : «οι αγαπημένοι τους προορισμοί στην Ελλάδα είναι η Μύκονος και η Σαντορίνη, ενώ από φέτος στα ενδιαφέροντα τους προστίθεται η Αθήνα και άλλα μέρη. Ο Σαουδάραβας επισκέπτης δαπανά 6-7 φορές περισσότερα από το μέσο ξένο τουρίστα που ταξιδεύει στην Ελλάδα, αρέσκεται να διαμένει σε 5 αστέρων ξενοδοχεία και προτιμά να γευματίζει σε πολυτελή εστιατόρια. 

Ακόμη επιζητά υψηλό service εκμισθώνοντας συνήθως λιμουζίνες με οδηγούς, ενώ λατρεύει τα ψώνια αναζητώντας καλές προσφορές και θέρετρα που καλύπτουν τις ανάγκες των οικογενειακών διακοπών με παιδιά. * Χρειάζεται όμως προβολή και διαφήμιση της Ελλάδος για να προκληθεί η ζήτηση του προορισμού μας, και για να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα». 

Αξίζει να αναφερθεί πως το 2nd Greek Tourism Workshop στο Ριάντ τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Οικονομίας και Τουρισμού και είχε την ευγενική υποστήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.

* Υποσημείωση του Γλυφάδα web: Πρέπει να αναφερθεί ό, τι ως πρωτεργάτης στα ερτζιανά FM κύματα, προ της υπάρξεως ιδιωτικών ραδιοτηλεοράσεων στη χώρα μας, ασχολήθηκα εκτενώς με τις πολιτικές οι οποίες θα συντελούσαν στην ουσιαστική ανάπτυξη του Τουρισμού για τη χώρα μας.

Στο πλαίσιο αυτής της μελέτης κατατέθηκαν συγκεκριμένου χαρακτήρα αιτήσεις σε τέως κυβερνήσεις, υπουργούς, και πρωθυπουργούς, για δημιουργία θεματικού δορυφορικού πολυγλωσσικού καναλιού με ειδική στόχευση στον Τουρισμό.

Δεδομένου ό, τι γνωρίζετε την φιλοσοφία των νεοελλήνων, δεν υπήρξε καμία ενέργεια επί των αιτημάτων μας. Δεδομένου ό, τι η  γενική Διευθύντρια της Mideast Travel Worldwide, κα Κατερίνα Μούσμπε, αναφέρετε στην προβολή και διαφήμιση της Ελλάδος, εμείς επισημαίνουμε τις ενέργειες μας στον παρελθόντα χρόνο.

Ακόμα και σήμερα με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, δεν έχει υπάρξει καμία ενέργεια αναμόχλευσης των αιτήσεων και προτάσεων μας κατά τον παρελθόντα χρόνο, ώστε από τη πλευρά της δημόσιας ραδιοτηλεοράσεως να υπάρξει μια θυγατρική εταιρία, η οποία να επικεντρώσει σε προβολή της χώρας δια μέσω θεματικού δορυφορικού πολυγλωσσικού καναλιού με ειδική στόχευση στον Τουρισμό.

Γιάννης Κουρδομένος: Η πρόταση αίτηση έχει κλείσει ένα κύκλο δεκαετιών χωρίς ενέργειες από τη πλευρά των αρμοδίων, και δεδομένου ο, τι ο υπουργός επικρατείας δεν επεξεργάστηκε επιμελώς τις προτάσεις μας στην δημόσια διαβούλευση για την ΕΡΤ, αυτούσια η πρόταση μας θα επανακατατεθεί στον αρμόδιο υπουργό Νίκο Παππά.

* Αρχική κατάθεση της αιτήσεως επί κυβερνήσεως Κώστα Καραμανλή, το 2004, με αρμόδιο υπουργό τον Θόδωρο Ρουσόπουλο,  υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης τον  Δημήτρη Αβραμόπουλο, και υπουργό Πολιτισμού τη κ. Φ. Πετραλιά.  ( Παρανόμησαν συνολικά στις αιτήσεις μας για δημιουργία του 4ου δημόσιου δορυφορικού καναλιού ειδικής θεματολογίας, χωρίς να μας παρασχεθεί καμία απάντηση, και χωρίς ενέργειες από τη πλευρά τους. Γιατί; Εμείς επιθυμούσαμε το καλό του τόπου μας, και σαφώς ως χώρα διαθέταμε το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό ώστε να υπάρξει μια δημόσια δομή ειδικής στόχευσης ) 
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Το 2ο Greek Tourism Workshop στο Ριάντ στη Σαουδική Αραβία Rating: 5 Reviewed By: Γιάννης Κουρδομένος