ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Είμαστε ανήθικοι, η είστε ανήθικοι ;

Η ηθική είναι κλάδος της φιλοσοφίας που ασχολείται κυρίως με το ποιες ανθρώπινες πράξεις είναι αποδεκτές και ορθές και ποιες ανάρμοστες και λανθασμένες.

Του Γιάννη Κουρδομένου
glyfadaweb@gmail.com

Ωστόσο, στα θέματα ηθικής σπάνια υπάρχει γενική συμφωνία απόψεων, και ακόμα και ο προσδιορισμός ποιο είναι το κεντρικό ή θεμελιώδες ζήτημα αποτελεί αντικείμενο διαφωνιών. 

Συνολικά το έχουμε ζήσει ως φαινόμενο, σε μια κοινωνία έντονων μεταβολών , στην οποία δεν υπάρχουν ειδικοί.

Για μεθοδολογικούς κυρίως λόγους η ηθική χωρίζεται συνήθως σε τρία πεδία ή κλάδους: σε κανονιστική, μεταηθική και περιγραφική.

Η κανονιστική ηθική διατυπώνει κανόνες του ηθικού πράττειν, η μεταηθική είναι μία κριτική δευτέρου επιπέδου, περί του πώς πρέπει να εννοούνται και να χρησιμοποιούνται οι ηθικές έννοιες, και η περιγραφική ηθική περιγράφει τα ήθη και το τρόπο σκέψεως μιας κοινωνίας.

Θα επικεντρώσουμε στην περιγραφική ηθική, διότι εμείς κρίνουμε την λειτουργία μιας τοπικής κοινωνίας, των πολιτικών, αιρετών, κ.α., και στον αντίποδα κρινόμαστε απ' όλους. 

Η διαφορά ημών, από το σύνολο των υπολοίπων, είναι ότι η τοπική κοινωνία αποτελείται από 100.000 χιλ. κατοίκους, και ενώ εδώ ο κριτής είναι ένας, στον αντίποδα οι κριτές είναι χιλιάδες, και χωρίς να γνωρίζει κανείς ποια είναι η νοοτροπία τους, η νοημοσύνη τους, οι αξίες τους, το μορφωτικό τους επίπεδο, τα ιδανικά τους, τα πιστεύω τους κ.α.
  
Έχοντας μια σαφή διαδρομή, και στον αντίποδα τα αστικά πολιτικά κόμματα εντός του δήμου, τα οποία προσωπικά ποτέ δεν συμπαθήσαμε, και οι λόγοι είναι χιλιάδες, όταν ασκούμε κριτική εναντίων τους, είμαστε εμείς οι ανήθικοι, η είναι οι αιρετοί ανήθικοι σύμφωνα με όσα ισχύουν σε βάρος μας ; 

Η ηθική, ως σύνολο αντιλήψεων που τυχαίνει να κυριαρχούν σε μια δεδομένη κοινωνία, δηλαδή με την ανθρωπολογική και περιγραφική έννοια, υπόκειται σε μεταβολές που εξαρτώνται από την κοινωνία στην οποία εφαρμόζεται. Έτσι, παράγοντες που επηρεάζουν το κοινωνικό σύνολο δύναται να επιφέρουν αλλαγές και στο σώμα της ηθικής. 

Συγκεκριμένα στη χώρα μας, οι μεταβολές της ηθικής είναι ραγδαίες τις τελευταίες δεκαετίες, έχοντας την έλευση του διαδικτύου, όπως και εκατομμύρια πληροφορίες - εικόνες από ολόκληρο τον πλανήτη, καθώς επίσης , και τις ασκούμενες πολιτικές, οι οποίες δρομολόγησαν τον εύκολο πλουτισμό των πολιτικών, των ημέτερων τους, και στον αντίποδα την καταστροφή της χώρας και εκατομμυρίων πολιτών.




Δεδομένου ότι γίνετε πολύς λόγος τελευταία για την ηθική θα αναφέρουμε ενδεικτικά:

Μήπως έχει χαθεί εντελώς το μέτρο σύμφωνα με τον απαράδεκτο τρόπο νοημοσύνης και λειτουργίας του Νεοελληνικού λαού;

Πόσο ηθικό είναι σήμερα να φροντίζεις την διεύρυνση των κερδών όσων ωφελήθηκαν στο παρελθόν, ακόμα και την περίοδο της οικονομικής κρίσης, αντί της ωφέλειας των υπολοίπων ; ( του συνόλου )

Πόσο ηθικό είναι ένας δήμαρχος να παρανομεί σκόπιμα ώστε να ωφελήσει την εκκλησία , ( παροχή ακίνητου ) , η οποία διαθέτει περιουσιακά στοιχεία εκατομμυρίων, αντί να ωφελήσει το κοινωνικό σύνολο , και ειδικότερα όσους είχαν υποστεί καταστροφές ;

Γνωρίζεται ότι έχουν πλημμυρίσει δεκάδες φορές διότι ο Δήμος Γλυφάδας, επί 42 χρόνια δεν έχει τοποθετήσει πεζοδρόμιο ;

Πόσο ηθικό είναι ένας δήμαρχος , o Γ. Παπανικολάου , ο οποίος εξυπηρέτησε επιλεκτικά σειρά ημετέρων , και εν συνεχεία χρημάτιζε επί σειρά ετών υβρεολόγο, λασπολόγο, συκοφάντη, για καθημερινή λασπολογία και ύβρεις , να μην έχει να επιδείξει ούτε μια ορθή ενέργεια για εμάς ;

Μπορούμε να συνεχίσουμε μέχρι το άπειρο...

Καλείστε να απαντήσετε τα ερωτήματα , και σίγουρα κάθε ένας/μια από εσάς θα έχει σαφή εικόνα ποιοι επί του παρόντος είναι ηθικοί , και ποιοι οι ανήθικοι.

Ουσιαστικά ανηθικότητα σήμερα είναι να γνωρίζεις και να αποσιωπάς τα εγκλήματα, τα οποία διαπράττονται ώστε να προκύψει διεύρυνση των οφελών όσων ωφελήθηκαν πέραν του δέοντος.

Να σας υπενθυμίσουμε για πολλοστή φορά τη μεθοδολογία που ακολούθησε ο Γ. Παπανικολάου εξυπηρετώντας αρχικά τον Γ. Σκούφη , και εν συνεχεία Καραχάλιους ώστε να συκοφαντούν να να βρίζουν , καθώς και εκατοντάδες ημέτερους ;

Δεν θα μας υποδείξετε , ποια είναι τα πεπραγμένα τους αναφορικά με εμάς ;

Ουσιαστικά ανηθικότητα σήμερα είναι να μεριμνάς και να στηρίζεις όσους διαπράττουν εγκλήματα πάσης φύσεως κατά του κοινωνικού συνόλου, ενώ είναι εξασφαλισμένοι και δεν διακυβεύεται το ελάχιστο όσων αφορά τους ιδίους.

Ο κάθε ένας κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια, και όσα φαντάζεται και θεωρεί για τους άλλους, πάντα πέφτουν ριζικά έξω από την πραγματικότητα που ζουν οι υπόλοιποι. 

Παράδειγμα: Ο κύριος/ια που απολαμβάνει αποδοχών πέντε χιλιάρικα το μήνα θεωρεί ότι το ανάλογο ισχύει με όλους , άσχετα αν ορισμένοι επικαλούνται ότι βρίσκονται σε διαφορετικό συντελεστή !

Ο κύριος/ια που συνέστησε την offshore Υπεράκτια εταιρεία ) ώστε να κερδίσει χρήματα από φορολόγηση , ξέπλυμα , κ.α., θεωρεί ότι το ανάλογο ισχύει με όλους, άσχετα αν ορισμένοι επικαλούνται ότι βρίσκονται σε διαφορετικό συντελεστή !

Ο κύριος/ια που απολαμβάνει τα νοίκια από πέντε διαμερίσματα θεωρεί ότι το ανάλογο ισχύει με όλους, άσχετα αν ορισμένοι επικαλούνται ότι βρίσκονται σε διαφορετικό συντελεστή !

Ο κύριος/ια που δεν κόβει αποδείξεις, θεωρεί ότι το ανάλογο ισχύει με όλους, άσχετα αν ορισμένοι επικαλούνται ότι βρίσκονται σε διαφορετικό συντελεστή !

Ο κύριος/ια που ρίχνει στη τσέπη τα μαύρα επί δεκαετίες, απο δημάρχους - αιρετούς, για εξυπηρέτηση συγκεκριμένων σκοπιμοτήτων, θεωρεί  ότι το ανάλογο ισχύει με όλους, άσχετα αν ορισμένοι επικαλούνται ότι βρίσκονται σε διαφορετικό συντελεστή !

''Δεν γίνετε εγώ να απολαμβάνω μαύρα και να μην ισχύει με όλους τους υπολοίπους λέει ο ''κύριος''  χάλιας ; '' και συκοφαντεί κατά κόρον.

Η Δικαιοσύνη όμως έχει τον τελικό λόγο.

Είμαστε ανήθικοι, η είστε ανήθικοι ; Μια σάπια κοινωνία, η οποία συντηρητικοποιείται ώστε να καλύψει τις πομπές της, τις ατιμίες της, τις αδικίες της, τις παρανομίες της, τα μαύρα της χρήματα, και πολλά ακόμα.

Μια κοινωνία σε φάση σήψης, η οποία δίνει χείρα βοηθείας στο κεφάλαιο, όποιο και να είναι αυτό, ώστε να συνεχίζονται τα εγκλήματα κατά των πολλών για τα οφέλη των λίγων, είτε είναι κόμματα, είτε παρατάξεις, είτε δήμαρχοι, είτε αιρετοί, είτε ολιγάρχες, είτε διαπλεκόμενοι , και πολλά και διάφορα ακόμα.

* Όπως γνωρίζετε από χιλιάδες εκπομπές μου στο παρελθόν, η επωνυμία και η διασημότητα, η αναγνωρισιμότητα, μπορεί να υπάρξουν για τον κάθε ένα/μια ακόμα και να είναι απόλυτα ατάλαντος - φελλός. ( Αρκεί μια παρουσίαση ώστε να γίνει αναγνωρίσιμος κάθε ένας / μια.) Σε ποιο βαθμό συμβάλουν την κοινωνία ;

* Πως εμφανίστηκε ένας υποψήφιος Δήμαρχος, ο οποίος αναμασούσε από πλατεία σε πλατεία τα μεταδιδόμενα τα δικά μου από τον ΓΛΥΦΑΔΑ FM , και έχει εκλεγεί δυο φόρες στον Δήμο Γλυφάδας ;

Να σας θυμίσουμε: Οι δήμαρχοι πολλών ετών έχουν αφήσει τη πόλη μας - τη Γλυφάδα - ουραγό . ( Μεταδιδόμενο από τον υποφαινόμενο στον ΓΛΥΦΑΔΑ FM , το οποίο αναμασούσε ο τωρινός δήμαρχος Γλυφάδας. ) Γιατί δεν αναμασούσε όσα γράφουν οι χρηματισμένοι του ?

Ασφαλώς η εξήγηση είναι απλή: Ορισμένοι των χρηματισμένων του , ήταν αρωγοί κάθε δημάρχου και δημοτικής αρχής , άρα σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσαν να αναφέρουν δημόσια την αλήθεια, και άλλωστε πως θα μπορούσαν να είναι λειτουργοί της δημοσιογραφίας όταν η επιλογή τους είναι να εξυμνούν κάθε δήμαρχο με το αζημίωτο.

Αναρωτηθείτε τι κάνουν όσοι κατέβηκαν υποψήφιοι μαζί με τον Παπανικολάου, οι οποίοι κατοικούν δίπλα στο σημείο που κάθε φορά που βρέχει γίνεται λίμνη και εν συνεχεία πλημμυρίζουμε. ( Οι ιθαγενείς όταν δεν βρέχει παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους , όταν γίνεται λίμνη βρίσκουν άλλα σημεία. Επί δεκαετίες )

Αντί ο κάθε εκλεγμένος να γίνεται πραγματικά αναμορφωτής σε πέντε τετράγωνα της συνοικίας του αυτοί επιλέγουν να συντηρούν ''σκελετούς'' του παρελθόντος και γίνονται αρωγοί συλλόγων - ενώσεων - σωματείων και ορισμένων οικογενειών ημετέρων.

Οι δημότες - ισσες έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν μπροστά τους , η βλέπουν καθ' υπόδειξιν επιτήδειων και των συμφερόντων τους ;

Οι υποστηρικτές των εν λόγω , των ''αναμορφωτών'' , δεν μας πείτε ποιο είναι το έργο τους επί πέντε χρόνια ;

Δεν είναι αυταπόδεικτο ότι έγιναν συνεχιστές των παρανομούντων δημάρχων , οι οποίοι παρανόμησαν σε όλες τις σύννομες αιτήσεις μας στον Δήμο Γλυφάδας ;

Σημείωση: Τις δεκαετίες , 70 και 80 , που υφίστατο τοπική λειτουργία Ραδιοφωνικού σταθμού στην πόλη της Γλυφάδας δεν υπήρχε ούτε μια τοπική εφημερίδα. ( Μη δέχεστε να σας εξαπατούν επιτήδειοι. ) 

Όσα έχουν γράψει - οι κοινοί λασπολόγοι - υβριστές - συκοφάντες , να έρθουν να τα πουν σε εμάς ενώπιος ενωπίω. 
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Είμαστε ανήθικοι, η είστε ανήθικοι ; Rating: 5 Reviewed By: Glyfadaweb